Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 05:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 maj 2009 07:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 dec 2007 23:48
Indlæg: 85
Geografisk sted: midtjylland
Substans/er: krydser hash skunk alcohol alopam
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
10 krydser 3 gram hash og 2 gram skunk delt med en ven 1.5 flaske vodka delt med en ven og alopamer kan ikk huske hvor mange delt med 2 andre

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
ingen sygdomme

Triprapporten
okay det starter med jeg ringer til min kammerat D og spørg hva han skal den aften han skulle ingen ting så vi aftaler at mødes hjemme ved ham . da jeg kommer hjem til ham sidder vi og snakker lidt og bliver så enige om at vi sku ha noget røg .. han fortæller mig så hans pusher lige havede fået noget skunk hjem så vi tager der ned og henter 3g hash for 120 og 2 g skunk for 100 på vej hjem af møder min kammerat så en han kender og de står og snakker lidt jeg går lidt væk for at de kan snakke i fred og tænder en smøg .. lidt efter kommer D hen til mig med en pose med 10 krydser i og spørger om jeg vil være med til at ta dem senere på aften . jeg spørg så hvad det er men han kan kun fortælle mig det er krydser . men jeg siger så ja til det og vi går hjem til ham .. vi laver et bong mix med alle 3 gram og gemmer de 2 gram skunk til nogen blunts han havede liggende .. jeg får så æren af at lave mixet og mens jeg sidder og nuldre hashen ud studere jeg det lidt nermere .. kan mærke det er en go tjald og den bobler og vokser nermes når man stter lighteren hen til den .. jeg laver så den fed og glæder mig til at få et hovede. D går hen og sætter noget musik på men jeg ryger det første hovede jeg kan mærke hvordan min krop stille og rolig falder til ro D kommer så hen og ryger med og vi snakker om hva vi skal lae den aften .. vi blir så enige om at vi bar sku side hjemme ved ham og chille . (men såen blev det ikk) .. da vi er færdig med at ryge mixet begynder D og side og knuse 5 af de der krydser og vi sniffer ca halvdelen og den anden halvdel lægger vi tilbage i posen .. jeg syndes ikk jeg kan mærke noget så jeg spørg om vi ikk skal spise de andre som de er .. han siger så jo og vi tar 2.5 mere vær .. nu begynder der at ske noget jeg blir først helt dvask som om jeg er ultra skæv og begynder så at føle min krop hopper når jeg går (ligesom når man er på en båd og der er bølger og det hele går op og ned) .. jeg syndes det er meget morsomt og begynder så at grine helt vildt .. til sidst går vi uden for fordi vi begge får det meget varmt selvom vinduet stod åben.. vi går så lidt rundt i byen og vi blir enige om vi ska ha noget at æde .. vi går så ned til den nermeste tankstation og jeg går op pg bestiller en hotdog . da ekspedienten så spørg hva for en pølse jeg vil ha i flkker jeg sammen af grin og hun står og kigger underligt på mig .. jeg får så taget mig sammen til sidst og siger hva for en pølse jeg vil ha og venter på D sku få sin .. da vi kommer ud der fra (og spørg ikk hvordan han gjorde) hiver D 2 flasker vodka og 3 litter appelsin juice op fra jakken og står og smiler fjoget .. vi sætter ogs hen på en bænk og spiser og drikker så det vodka der og pludselig snure det hele rigtig meget rundt men jeg får det ikk dårligt.. jeg går og er facineret over gade lysene og syndes lyset er mega flot og bilernes lys ligner diamanter i mine øjn .. fortorvet vi går på begynder at bølge og det er som om der kommer et jord skælv .. men jeg føler ingen angst på nogen måde ... D hiver så den pose opmed ca halvdelen af de 5 krydser han har knust og spørg om vi skal snif det sidste så det var væk .. jeg kigger på ham men kan på ingen måde ta ham seriøs det er som om hans mund bliver stor og lille når han snakker og hans øjenbryn blafre som et flag i kraftig vind.. nå men vi sniffer så det sidste og bliver enige om vi ville ta ned til N og se om han er vågen (jeg vil skyde på klokken er 4:00) han er så vågen og vi kommer ind .. da vi sidder der begynder jeg at rulle en blunt med noget af det skunk vi havede og vi sidder så alle 3 og ryger på den og høre noget musik .. jeg har det som om min sjæl er på vej ud af kroppen hvis man kan sige det sådan .. det var en underlig men sjov fornemmelse . . N spørg så om vi vil ha nogen alopamer og D siger ja og spørg om jeg ogs vil ha en jeg siger ogs ja .. efter et stykke tid havede jeg fået et par stykker ved ikk hvor mange men var begyndt at falde til ro igen .. jeg sidder og tænker tilbage på aftenen og kan ikk glemme det lys jeg var så facineret af og går til sidst kold nede i N`s sofa .. efter noget tid hvor jeg har sovet vækker D mig og spørg om jeg vil med hjem til ham og sove .. og spørg om jeg er okay .. jeg siger så ja til og ta med hjem til ham og sove og spørg hvorfor han spørg om jeg er okay.. hvor efter han siger at da de vækkede mig havede jeg råbt HEY HVA SKER DER ER VI UDE I RUMMET NU ??? jeg forstår ingen ting og siger så ja jeg har det helt fint .. klokken var ca 7-7:30 da vi gik hjem til D for at sove og folk var begyndt og ta i skole og køre på arbejde .. jeg følte mig som om jeg var blevet trampet på og havede krampe agtige følser i mine ben .. vi kommer så hjem til D og ruller den sidste blunt hvor efter han viser mig han har 2 alopamer tilbage og gir mig den ene vi ryger blunten og tar den sidste alopam hver.. og booom så gik lyset ud .. jeg vågnede først klokken halv 11 om aften næste dag og var helt ved siden af mig selv... det var så historien om min første rfaring med benzoer blandet med andre ting .. håber i får noget ud af at læse den .. MVH: tha-duck


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2009 12:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 apr 2009 16:45
Indlæg: 172
Haha det lyder da som en god oplevelse :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2010 22:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Undskyld jeg siger det, men hold kæft hvor er det en uansvarlig omgang med stoffer i har gang i!

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2010 20:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men du trænger til at læse op på HR.
Den lyder jo livsfarlig, den blanding!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2011 00:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jun 2011 22:54
Indlæg: 1
Geografisk sted: Kbh
Hmm.. synes at er længe siden jeg kan se behov for at drøfte dette: Synes ellers pt det er mit stof da jeg "næsten" har lagt alt andet bag mig. Har dog svært ved at slippe denne del af mit afhængighedsgen som jeg ser det. Bruger ugentligt alkohol, ritalin og benzoer, men oplever desværre dette til at være mere og mere. Troede ellers på paradis da jeg som 19 årig fik kæreste. uddannelse og senere barn. Jeg arbejder i psykiatrien og elsker dette, men hvorfor har jeg det så sådan i weekenderne hvor jeg nærmest er i en rus

Andre der har det sådan??? Føler mig så ensom på trods af mange gode- men uvidende mennesker omkring mig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2011 00:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jun 2011 22:54
Indlæg: 1
Geografisk sted: Kbh
Benzoer sammen med andet fx alkohol er for vildt. Har sjældent været længere fra virkeligheden end på divese benzoer eller sovepiller. En både komisk ,men også skræmende oplevelse. Voldsommere og mere skræmmende end estacy efter min erindring.

Sad i min sofa men en veninde og oplevede gæster der ikke var der (vi var alene) at disco var blevet til hulomhej huset i tivoli og at spejle, telefoer mv var psykotiske.

Ja sygt, men sandt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2011 15:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jun 2010 16:32
Indlæg: 48
Geografisk sted: Mindblowersclub
Du må være skingrende sindssyg, når du blander så mange rivotril med sprut.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2014 15:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 27 nov 2012 00:42
Indlæg: 122
kan kun sige uforsvarlig omgang med benzoer og alkohol, uden og kaste med sten når man bor i glashus :) man blir klogere og ældre heldigvis for det :)..

tror du har fået en lidt fordrejet version af og være påvirket af benzoer og alkohol, som om der skulle ske noget psychedelisk lyder det som om.

Men en anden gang, lav nu lidt research først...Kan ikke sige det nok, kunne have været en dødelig aften med diverse krydsreaktioner drenge...

mvh bjarnoen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2015 18:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 mar 2010 12:32
Indlæg: 147
Kan godt være det ikke var den smarteste måde at tage benzo på første gang. Men helt ærlig, vi har jo nok alle sammen gjort dumme ting. Og specielt med stoffer... Jeg mener det er forkert at skælde ud, kalde folk de dummeste ting pga af en brøler eller en fejl i nattelivet. HUSK vi mennesker lærer af vores fejl og i sammenspil med hinanden. Al min viden med stoffer kommer jo nærmest den vej fra. Lad folk lære på deres måde. Du/vi kan jo ikke stoppe dem alligevel :idea:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2016 03:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 mar 2010 12:32
Indlæg: 147
Elsker benzo, cola heo osv osv.... men indrømmer i det mimdste jeg er misbruger! Det var der sgu nogen der kunne lære noget af!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team