Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jan 2022 18:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2022 18:29
Indlæg: 1
BAGGRUND: Har røget en hel del hash før i tiden og har taget MDMA en del gange. Men aldrig andet end dette. Har på MDMA til tider fået lettere visuels. Farveforstærkning og sådan lidt.

STOF: 2C-B (Testet med Marquis & Erhlich. Ville også ha' testet med Mecke, men glemte at købe den)

DOSIS: 1 pille kl. 22.55 (pillen var guld/mørk guld. Den havde form som et grif-hoved og bagpå stod der GRIFFIN 24mg)

SETTING: Nytårsaften, hjemme i min lejlighed sammen med min kæreste. Et hyggeligt sted med masser af planter og pyntet ekstra op med en masse lyskæder.

SET: Generelt været spændt de sidste 2 dage. Rimelig nervøs også, men har forsøgt at vende alle nervøse tanker mod det mere positive mindset om, at jeg nok bare er spændt.
Ellers rimelig godt tilpas og haft det godt i længere tid.

INDTAGELSE: kl. Er 22.55. vi har spist nytårsmaden færdig for 1 time siden og tænkte at nu var et godt tidspunkt, hvis stoffet skulle ramme omkring kl. 00.00.
Lige efter at ha' taget pillen er jeg meget i uro. Har altid haft en stærk holdning om aldrig at tage piller, så der var virkelig noget af en indre kamp i de første 5-10min. Før jeg blev forenet med tanken om at nu er det gjort.

Efter meget spænding vil jeg tro jeg begynder at mærke noget reelt omkring kl. 23.45 - 24.00. jeg har meget energi, er mere åben og snaksalig. Det føles meget ligesom en MDMA rus lige pt. Vi ser 90. Års fødselsdag og får en lille griner over denne. Vi kommer ud og ser noget fyrværkeri. Udenfor føler jeg ikke samme energi. Men da vi kommer ind kan jeg klart mærke der sker noget med mit syn. Alting er en smule utydeligt og "fuzzy". Som om der ligger et lag støv eller vat omkring alting.

Kl. 00.45 ca. Peak er så småt gået igang.
Vi slukker tv og lys og har kun en LED lysstribe med orange lys i vindueskarmen og så en "star maker" på bordet. (Sådan en lampe der laver en masse stjerner ud i hele rummet)
Vi sætter os i sofaen og har specifik radio til at køre, mens vi kigger på loftet fyld med "stjerner" og her tager det fart.
Alle stjerner danser, bevæger sig til musikken, laver forskellige former og lyser ikke kun hvid, men mere i diskrete lyserøde/lilla nuancer. Jeg kan se på det og blive suget helt ind, men samtidigt nemt kigge væk og "snappe ud af den".
På et tidspunkt bliver jeg suget så langt ind at jeg ikke længere opfanger stuens 4 vægge længere. Men hele mit synsfelt er bare fyldt med de dansende stjerner. Det hele bølger og overfladen minder meget om vand. Som om man ligger under vand og kigger op mod himlen.
Close-eyes visuals er der ikke så meget af, men det er rart nok at kunne lukke øjnene og "tage en slapper" fra tid til anden.

I kroppen har jeg hele aftenen en varm følelse og meget sært og ret svært at tage seriøst, men små ting, som at gå ind i et andet rum kunne virke lettere orgasmisk :D
Meget svært at forholde sig til, men ganske rart!

Kl. 01.30 ca. Peak stadig igang.
Den næste vilde visuelle oplevelse kom da jeg har lagt mig på gulvet for at få en slapper og lidt ro i kroppen. Vi har et tæppe som har et "nuldret" udseende, lidt som får-uld men ikke helt. Jeg kigger på tæppet og kan se der former sig sådan nogle halve hexagoner/sekskanter, som sidder sammen i midten af hinanden og danner nogle kæder. Det er ikke super tydeligt men okay nemt at fornemme. Jeg kigger et øjeblik over på min kæreste og snakker lidt om det. Da jeg så kigger tilbage på tæppet, så er det som om de her hexagon-kæder ER tæppet, eller at tæppet altid har bestået af de her kæder. Det var SÅ fremtrædende og tydeligt. Som om tæppet aldrig kunne ha' været noget andet end de kæder, men kun i et kort øjeblik, så falmede det hen igen.

02 - Resten af natten.
Meget chill, kan mærke effekten så småt er ved at aftage. Der er stadig spor af lette tracers fra lys. Samtidig med at stjernerne fra vores lampe stadig svajer en smule. Jeg går i seng og ser noget film, men falder hurtigt i søvn.

DAGEN EFTER:
Vågner kl. 12.30, efter omkring 8-9 timers søvn. Føler mig veludhvilet og ikke særlig smadret. Kan fornemme en let hovedpine, men den gik over efter 1 times tid.
Alt i alt rimelig syret oplevelse, men utrolig positiv, flot og spændende :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team