Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 nov 2014 00:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2014 23:50
Indlæg: 0
Hey - første inslag her på Psychedelia :)!

Her ca. et halvt år tilbage prøvede jeg at tage 6 mærker 25i-nbome, har faktisk ingen idë om hvor mange ug der var på dem...
vi var 3 drenge og havde siddet og taget en del cola, emma og saft , men vi følte der skulle nogen mærker oven i.

Uden helt rigtigt tænke over det tog mig og min ene ven 6 hver dag den tredje ikke ville have. (havde prøvet lsd 1 gang før og svampe)

Allerede 15-20 minutter efter vi tog dem kunne jeg allerede se små grønne/røde streger på mit syn og alle farver blev lidt anderledes som i nok kender hvis i prøvet syre.. Jeg følte at det var hurtigt jeg kunne mærke det, fordi da jeg var på lsd gik der omkring en time til halvanden før det sparkede ind, så derfor syntes jeg det virkede lidt mærkeligt..

Jeg gik ud på altanen lidt efter hvor der ikke går meget mere end fem minutter før min syn var fyldt med mønstre og farver, jeg kunne slet ikke forstå at der var gået så kort tid og vi diskuteret det meget at vi syntes det var underligt og vi måske skulle blive klar på vi nok højt sandsynligvis skulle trippe ret så hårdt. Det begynde at blve alt for intense, med hjerte banken da mønstrene nærmest begynde at smelte. jeg satte mig ned i sofaen og mistede fuldstændig kontrollen... Jeg mener det her jeg havde ingen fornemmelse på tid, realitet, lyd og generalt bare hvordan noget hangsammen .

Jeg havde det som om jeg var blevet født i en anden galaxy hvor jeg har intet kenskab til den her verden så alt er nyt og jeg forstår ingen ting overhoved.

Det var meget skræmmende og jeg tror jeg peakede i 6-8 timer mindst før jeg begynde at komme tilbage til den rigtige verden. men det jeg syntes det var mærkeligt var der kun gik 20 minutter før det begynde kan det måske være saft+mdma det gjorde det mere intese


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2014 01:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
lyder vildt nok, men shit man. Pas lige lidt bedre på jer selv! Det er helt sygt det der! i skal bare være glade for at der ikke gik noget grueligt galt

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2014 01:25 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
Et par pointers bare sådan helt generelt:

1: Prøv med en korrekturlæsning næste gang samt lidt slangforklaringer. Jeg ved fx ikke hvad "saft" er.
2: Prøv at tænke dig om inden du hælder ukendte mængder RC's i hovedet næste gang. 25I NBOMe har medført indtil flere dødsfald blandt folk, der ikke vidste hvad eller hvor meget de tog (http://www.erowid.org/chemicals/2ci_nbo ... eath.shtml)
3: Prøv at lade være med at blande kokain og MDMA i fremtiden. Det er frygtelig usundt at blande stimulanser.

Velkommen til Psychedelia. Jeg håber, det bliver et lærerigt ophold.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2014 10:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2014 23:50
Indlæg: 0
Andrusha skrev:
Et par pointers bare sådan helt generelt:

1: Prøv med en korrekturlæsning næste gang samt lidt slangforklaringer. Jeg ved fx ikke hvad "saft" er.
2: Prøv at tænke dig om inden du hælder ukendte mængder RC's i hovedet næste gang. 25I NBOMe har medført indtil flere dødsfald blandt folk, der ikke vidste hvad eller hvor meget de tog (http://www.erowid.org/chemicals/2ci_nbo ... eath.shtml)
3: Prøv at lade være med at blande kokain og MDMA i fremtiden. Det er frygtelig usundt at blande stimulanser.

Velkommen til Psychedelia. Jeg håber, det bliver et lærerigt ophold.


Saft er GHB (fantasy/hætter)

- tak for indlæg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2014 18:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Tror du ikke i skal overveje at slappe lidt af?
Alle først nævnte, og så 6 MÆRKER nbome oveni?
I leger godt nok med ilden..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2015 08:54 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
du er godt klar over at stoffet ikke er oralt aktivt ikke? hvis ikke, har du garanteret ikke fået en skid ud af mærkerne, og har i stedet bare leget en fucking dum og farlig leg!
det her er et hr forum og ikke et "se-hvor-store-doser-jeg-kan-tage-forum"... sådan virker det lidt på din post, når den heller ikke er mere uddybet..

pas på dig selv for søren!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2015 17:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 okt 2014 22:17
Indlæg: 1
Gør dig selv en tjeneste og research før du indtager nye stoffer.. Har mistet en kammerat til de skide nbomes, og det var en mindre dose.. Og det er heller ikke andet end en måneds tid siden at der var en anden pige fra byen som var ved at kradse af på det.. En smule research kan redde liv, især når det gælder RC's..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team