Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 jun 2014 02:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jun 2014 15:20
Indlæg: 5
Substans/er: 2c-b
Setting:hjemme alene

Erfaring:
begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
20mg oralt (1 kapsel)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
klyngehovedepine /hortons
alene der hjemme i godt humør og oven på

Triprapporten
til at starte med sidder lige nu på "hjem rejsen" så bær over med mig med stavefejl gramatik osv.

men det startede med at jeg have aftalt med en at jeg skulle have noget 2C-b idag da jeg har hortonshovedepine så skulle teste om det havde en effekt der på.
Det var ikke meningen jeg skulle tage det idag, men efter jeg var kommet hjem fik lysten overtalt fornuften og jeg tog den ene pille .. sad til at starte med sammen med en ven som havde prøvet 2C-b en del gange og vi sad og snakkede lidt frem og tilbage om stoffet og dens virkning. efter en times tid kunne jeg intet mærke og han smuttede

da min ven var gået kunne jeg begynde at mærke "tørken i munden" og det begyndte at krible lidt i mine fingere og føltes lidt som et normalt svampe trip. men derfra gik det stærkt med det visuelle!!!!!! jeg har 3 meget farverige malerier på mine vægge og blev meget hurtigt opslugt af det ene af dem besluttede mig for at sætte noget syre rock på og bare nyde rejsen og mine visuals blev kun kraftigere og kraftigere ... der var som sådan ikke noget mindfuck og følte jeg kunne tænke delvist klart. Men det visuelle var overvælende så var ind imellem nød til at prøve at snappe ud af det ved at kigge ind i computeren eller ryge en smøg ... også ellers tilbage på det fantastiske billede der sprang ud af væggen! jeg kunne mærke jeg sad med et kæmpe smil og var bare i meget godt humør! ..

og sådan er aftenen så forsat i en 4 timers tid efter hvor den begyndte at klinge af ... der er nu gået ca 5 timer og jeg kan se mine taster på keyboarded og smilet er forsvundet men minderne om nogen visuals jeg ikke har oplevet før er der!


Konklusion af trippet:
da jeg sad med min ven talte han meget "ned" om 2C-b og sagde det var et lortestof fordi man fik det af helvede til..
men jeg må sige at der INTET negativt har været i aftens løb hverken opkast eller bad-visuals ... en helt igennem fantastisk oplevelse jeg håber at kunne gentage! Men næste gang tror jeg det skal være ude i naturen

dette er min første triprapport så igen bær over med mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2014 00:20 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Lyder som en rigtig god oplevelse. Hehe, kan også huske første gang jeg prøvede 2c-b og blev helt overvældet af mine CEV's og var nødt til at tænde lyset og ryge på en smøg for at 'snappe ud af det' som du siger. :)

20mg oralt er også en moderat dose, jeg elsker den bodyhigh 2c-b giver især i de doser, meget MDMA-agtigt og super lækkert. Men jeg kan sige dig at 2c-b kan give en del søsygefølelse og kvalme på højere doser, så måske din ven har lidt dårlige erfaringer der? Har også set flere folk brække sig når de har suget det, det skulle vist heller ikke være så behageligt (har selv kun taget det oralt).


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team