Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 25C-NBOMe
Indlæg: 25 jul 2013 00:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jul 2013 15:12
Indlæg: 7
Substans/er: 25-c (eller 2c-cNbome, hvad det nu hedder)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
startede ud med et frimærke (ukendt dosis) klokken 21:15, suplerer med endnu et klokken 23:30

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
jeg havde længe haft lyst til at prøve LSD, men da min dealer havde haft dårlige oplevelser med det, virkede 2c-c eller 25-c som en bedre (og desuden mere tilgængelig) oplevelse.

jeg købte to frimærker, og startede med at tage det ene klokken 22:15 hos en ven. planen var at jeg senere ville tage hjem til mig selv og fuldføre trippet, men af sikkerhedsmæssige årsager startede jeg hos min ven. Efter han halv time/tre kvarter fik jeg den meget unikke fornemmelse af at være på vej ind i et trip. jeg fik en underlig uro i min kæbe, som jeg har haft ved alle tidligere oplevelser med stoffer. mit første visuelle indtryk, var et maleri hos min ven som syntes at få en enorm dybde jo længere jeg kiggede ind i det. Efter at have gloet intenst ind i det i et par minutter, satte vi os og tændte for flimmeren i stuen. der var 80'ser musik på Vhs og Earth wind and fire's meget psykedeliske effekter i en musikvideo, fascinerede mig dybt. på dette tidspunkt i trippet syntes jeg ikke helt at være ligeså lang væk som jeg gerne ville komme, selvom jeg havde det sjovt og en underlig spændt fornemmelse i kroppen. jeg meldte min afsked, og begav mig hjemmad (jeg er praktisk talt naboer med den pågældende ven).

da jeg kommer hjem tager jeg frimærke nummer to og sætter noget At the drive in på, som passer meget godt til den spændte og urolige fornemmelse jeg har i kroppen. ruller mig en dejlig joint, og sætter mig hen til vinduet for at ryge den. her bemærker jeg at min lampe i loftet har et smukt violet skær, og synes at den visuelle påvirkning er ved at tage til. En ting der gik igen igennem hele trippet var en slags mønstre der sprang ud fra lyset og kravlede rundt på væggene. Efter en times tid begynder andet frimærke at tage til....

hold da helt kæft

jeg ligger i min seng med lukkede øjne og hører charles mingus, og musikken synes at påvirke mig utroligt intenst følelsesmæssigt. Der forekommer nu farverige CEV's i tiltagende kompleksitet. Jeg ligger med lukkede øjne i det der i retrospekt nok bare har været tyve minutter, og da jeg åbner dem tager trippet for alvor fart. ALTING bølger, ånder, og lader til at være i slow-motion. Utroligt komplicerede mønstre lyser ud fra lamper og displays. Et smukt minde fra trippet er da jeg lukker mine øjne og et farverigt vandfald af konstant flimrende cifre og bogstaver omgiver mig, som noget fra Matrix filmene.

Selvom der helt klart var mange visuals i trippet, var den tankemæssige påvirkning langt mere markant i mine øjne. Livet, inspirationen, kærligheden og formålet med det hele blev vendt endeløst i mit hovede. Tror desværre at mange af de største tanker fra trippet er gået tabt, i det uforståelige. Det er som om at min underbevidsthed taler direkte til mig om alle de ting jeg burde indse. Noget mærkbart ved dette trip er at jeg ikke oplever så meget af den eller psykedeliske hysteriske glæde, men mere en smuk sandhed om det hele, hvilket jeg på længere sigt har fundet lang mere tilfredstillende. På et tidspunkt ringer min ven fra tidligere, og jeg bliver revet tilbage til virkeligheden med visuals flyvende om ørene på mig(jeg burde nok have slukket telefonen). Han har kæresteproblemer og vil mødes på vejen for at snakke over en joint. Han har nok på dette tidspunkt glemt at jeg er på 25-c, og det har jeg også i et kort øjeblik. Jeg snupper en joint fra skrivebordet og smutter ud i mørket. Det er svært at se noget overhovedet grundet de mange visuals, men det virker som mit livs opgave at få min ven i bedre humør. Han har tåre i øjnene og er meget opkørt, så jeg kaster mig hovedekulds ud i at opmuntre ham. Efter et fem minutters foredrag om kærlighed kigger han uforstående på mig. "Du er helt kradset af mand" siger han og lyser op i et smil. En overvældende glæde skylder over mig for at have fået ham på andre tanker. vi snakker og hygger i en times tid, indtil han træt vender hjem. Han har senere fortalt mig at klokken var fire da jeg gik hjem, hvilket vil sige at mit trip har varet i fire/fem timer på nuværende tidspunkt.

Da jeg kommer ind af døren viser trippet en helt anden side af sig selv. De fleste visuals er forsvundet, bortset fra mønstre på vægge og lofte. Mine tanker er gået i en helt anden retning, nemlig en noget mere jordnær, deprimerende tankegang. Jeg ligger mig i min seng, og et eller smukt trip slutter med timevis af deprimerende og opgivende tankegang. ærgelig slutning omkring kl 6, da jeg falder i søvn.

alt ialt et dejligt trip, men helt klart også lidt af en mundfuld. Er helt klart ikke bange for at trippe alene igen, men vil lige have et par gange med vennerne først. Ensomheden forstærker helt klart trippets intensitet.nogen der har prøvet noget lignende på 25-c? håber i nød historien om mit trip.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team