Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 apr 2011 16:09 
Substans/er: 2C-B
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
En bombe på på ca. 40 mg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Havde festet dagen før og indtaget en del amfetamin. Så var i søvn underskud og havde en lidt feta tømmermænd. Men ellers havde jeg det fint.

Triprapporten
Så er jeg her igen med endnu en trip rapport håber at i vil læse den og komme med ris og ro :)

Vi skurer tiden tilbage til februar. Jeg lå inde på mit værelse og så champions league og fik mig noget af spise, havde festet dagen før og indtaget en del amfetamin så var godt træt og sulten var begyndt at komme tilbage. Fik noget mad ned i maven og kunne så småt følge at jeg fik det lidt bedre oven på de ulækre tømmermænd. Jeg lå ellers og så hele kampen færdig og klokken var nu omkring halv 11, jeg besluttet mig for at jeg nu ville lukke øjnene og få noget søvn inden længe. Men i det som jeg skulle til at smække en film på som jeg ville falde i søvn til ringet min telefon, kunne se det var en af mine gode venner og tænkte ''hvad fanden vil han på denne tid'' Jeg tog den og han spurgte om hvad jeg lavet jeg svaret at ''jeg lå og slappet af og skulle snart sove'' Men den gik ikke rigtigt ind og ramte ham da jeg næsten afbryd mig og sagde at han ville komme forbi for han havde noget sjovt som vi skulle lege med.

Der gik lidt over 15 minutter før at han var ved min dør, men de 15 minutter var nogle spændene minutter. Husker at alle mine tanker gik på hvad kan det dog være at han har fået skaffet, vi havde snakket om farver men dette kunne umulig være det.

Klokken var nu omkring lidt i 11 om aften og min ven stod ved min dør. Vi sætte og inde på mit værelse og snakket lidt om gårs dagens fest osv. Jeg følte nu at ventetiden måtte være over, jeg måtte vide hvad fanden han havde tænkt sig. Jeg spurgte ham om hvad det var han havde med og han begyndte at smile over hele hovede og sagde til mig ''Der er sku kommet farver hjem'' Da han sagde disse ord begyndte jeg selv at smile i hele hovede og jeg spurgte hvad for nogle farver det så var ? Han svaret mig at det var 2C-B. Jeg sad lidt i noget tid og overvejret det hele imens vi gik ind på nettet og søgte lidt på det, lige for at have en indblik i hvad det gør og hvad vi skulle forvente. Jeg besluttet mig så og vi gjorde 2 bomber klar på 40 mg hver.

Klokken var nu omkring lidt over halv 12 og vi fik begge ædt bomberne. Mens vi ventet på at der skulle ske noget smækket vi en film på, vi lade os ellers tilbage i sengen og lade tiden gå. Der var nu gået ca. 20 minutter og kunne så småt mærke der skete noget med mine krop, den begyndte at føles vild underligt og på en måde ubehageligt vil nok beskrive følelsen som at være søsyg. Der nu næsten gået en time og kunne godt mærke at der var smæk på nu, havde stadig følelsen af at være søsyg men det var ikke så slemt mere. Jeg kigget hen på min ven som lå ved siden af mig og spurgte ham hvordan han havde det, han havde det også som om at han var pisse søsyg og kunne godt mærke på at han at ikke havde det rart med det. Så prøvet at berolige ham med at sige at han skulle lade være med tænke på det og det nok skulle holde op, da min søsyge var dæmpet sig ned.
Efter at havde prøvet at berolige min ven lukket jeg ellers øjnene og blev mødt af en masse intense farver. Der var virkelig smukt, der var forskellige mønstre som dannet sig ind i hinanden og skabte der med et nyt mønstre. Det var virkelig intenst men lige pludselig åbnet jeg øjnene og fløj op af sengen, havde mega sved tur og jeg kigget rundt i mit værelse, jeg havde det som om at jeg lige var vågnet for en drøm og var tilbage til virkeligheden nu. Jeg spurgte min ven hvordan han havde det, der kom ikke så mange ord for ham af. Men det overbeviste mig at han havde det fint nok og jeg kunne lægge mig tilbage i drømmeland.

Inden jeg ville lægge mig tilbage i sengen hentet jeg mit headset til min telefon, lade mig ellers ned igen og fik smækket noget progressive på. Lige med det samme som jeg lukket mine øjne begyndte de intense farver igen. Jeg lå ellers der i noget tid og så en masse forskellige mønstre da det hele blev afbryd af at jeg var omringet af mørke. Det var som at jeg faldt igennem min seng, ned i et hul om ikke stoppet. Jeg prøvet at holde panikken væk som jeg kunne mærke prøvet at indtage mig, det lykkes så og jeg holdte op med af falde. I stedet for at falde så fløj jeg nu, kunne styre hvor jeg ville hen. Men jeg valgte ikke at flyve nogle steder hen da jeg så hvor jeg var henne, stod ude i universet og kunne se jorden. Jeg stod og kigget ned på jorden og begyndte at få en stor følelse af ensomhed. Jeg begyndte at tænke på min eks kæreste og det som hun gav mig. Jeg sad ude i rummet helt alene og tænkte hele tiden på hende, den ene tåre blev til den anden og endte med at jeg sad og stor græd. Jeg græd og græd til sidst kunne jeg ikke holde til det mere og min krop blev sprunget i flere tusinde stykker og fløj rundt i hele universet.

Jeg våget med et sæt igen og havde igen sved ture, musikken i mine øre var normale igen. Men havde ikke lyst til at være vågn ville ind i dette drømmeland igen, ville prøve at finde min eks kæreste se om jeg kunne få et sidste kram, kys et eller andet for hende. Så lukket mine øjne og kom næsten tilbage for hvor det slap. Min krop var slamlet igen, var dog ikke ude i universet mere var kommet tilbage til jorden. Men jeg fløj stadig, jeg fløj hen over den by som jeg bor i. Jeg prøvet at finde min eks kæreste men der var intet held, fik nu endnu en følelse som fik mig til at få tåre frem. Følelsen var at hun havde glemt mig, at hun var kommet videre.
Men jeg nægtet at give op måtte finde hende og fortælle hende alle de ting jeg følger og prøve at få hende tilbage igen.
Jeg søgte og søgte men intet held, jeg husker at jeg opgav prøve at finde hende. Med denne beslutning var der som om at hele drømmen blev spolet tilbage i en hurtig fart og jeg faldt ellers i søvn.

For mig var det virkelig et intens trip som har givet mig en del af tænke over efterfølgende. Jeg har så gået og tænkt over det hele og er så kommet frem til at dette trip har gjort at jeg så hvordan jeg havde det da vi gik for hinanden og den tilstand og de følelser som jeg ikke har kunne fortælle eller beskrive kan jeg nu sætte ord på.

Dette var så mit første 2C-B trip og helt sikkert ikke det sidste. Håber i vil læse og komme med ris og ro, venlig hilsen Fragtmanden :)


Top
  
 
Indlæg: 05 maj 2011 08:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2010 21:48
Indlæg: 1
Fed trip rapport, lyder ret vildt..
Dog synes jeg at du godt kunne bruge lidt længere tid på at opdele den lidt mere og præcist i afsnit eller hvad man nu kan sige, det bliver en smule langtrukkende nogle steder. Ved ikke helt om det bare er min mening.

Men ihvertfald thumbs up herfra! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2011 21:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jan 2010 13:13
Indlæg: 81
Geografisk sted: I'm a highway child
Evt. prøv med en mindre dose næste gang, hvis du har lyst til at være mere social, det er faktisk ret sjovt.
20 mg burde være nok :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team