Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 feb 2011 20:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Substans/er: Methylone og 2C-B
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
750mg methylone i alt fordelt over 6 doseringer oralt
25mg 2C-B over 2 doseringer oralt

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Jeg glæder mig til at trippe, er psykisk stabil, nysgerrig og åbensindet. Jeg har prøver methylone 3 gange før, men første gang jeg prøver 2C-B. Har ikke prøvet andre psychedelia før. Af andre stoffer har jeg en del erfaring med MDMA og har én gang prøvet hash, men det var ikke noget for mig.

Triprapporten
I tilfælde af at nogen tænker at jeg er en fyr, skal det lige siges at jeg er en pige, således at folk ikke bliver overrasket over ting der sker i rapporten. :) Desuden er dette min første rapport- så undskyld rodet!

Jeg havde været clean i 25 dage fra methylone(har taget det 3 gange før), og skulle om onsdagen til Jylland for at besøge en veninde og tage i byen torsdag og fredag, hvor jeg så kunne blæse på methylone. De sidste par dage havde jeg gået og talt timer til det næste trip, men da der var 52 timer tilbage, skrev min veninde en sms om at hun ikke gad i byen grundet dårligt vejr. Her er det at jeg flipper ud og prøver at finde på andre muligheder for at få et trip, mit forbrug var åbenbart ikke så uskyldigt som først antaget.
Det ender med at jeg ringer til T som jeg ikke har set i over 6 år. Vi gik engang på kostskole sammen, dengang jeg var 11 år gammel. Men han blev smidt ud efter en måned, dog er han en af de mennesker fra skolen jeg altid vil huske bedst- gennem de 7 år jeg har gået der. Mig og T havde snakket en smule på det sidste, men aldrig set hinanden. Jeg vidste at han havde sin egen lejlighed, samme musiksmag og også tog stoffer. Da jeg havde 3g methylone liggende og godt kunne tillade mig at bruge 2g den aften ringede jeg ham op, han var frisk og en time efter sad jeg i toget på vej mod København. Turen tog en time- den længste time i mit liv, jeg sad og trippede vildt og glædede mig med det største smil på læberne. T glædede sig vidst også en del!

Da jeg kom hjem til T pakkede jeg straks sagerne frem, havde lige fået en vægt og alt det andet udstyr, så det var fedt at få det brugt. Jeg lavede en bombe på 200mg til T og 230mg til mig (da jeg gerne ville sparkes lidt hårdere i gang). Vi tager den første dosis klokken 20:00 og T bliver ramt efter 20 min, jeg bliver ramt ordentligt efter 30. Vi danser og er glade og hører musik og blæser rundt. Vi ender hurtigt med at rende rundt i undertøj da methylone giver samme lyst til at smide tøjet som MDMA gør. Vi kysser lidt og masserer hinanden og snakker om alt muligt, ryger cigaretter og har det bare godt. Vi bliver hurtigt enige om at vi er hvad hinanden mangler i sit liv, meant to be, true love, bla bla bla. Det føltes helt rigtigt og jeg kunne have gået ind på facebook og ændret min status til i forhold med ham med det samme.
Jeg får fortalt T mine dybeste hemmeligheder ubesværet med det samme, vi snakker alvorligt om T’s fortid og personlige kvaler, jeg fortæller ham nogle visdomsord fra hjertet. Vi hører mere musik og blæser rundt.

Allerede ved starten af trippet besluttede vi os at skaffe MDMA, methylone har samme effekt, men MDMA fucker en meget mere op. Vi ringede til D som befandt sig en lillebitte gåtur væk, han havde ikke MDMA, men 2C-B som jeg meget længe har villet prøve.

Klokken 22 bevæger vi os derover. Vi køber 40mg, men snakker også med D og en anden fyr der var der. D siger at han gerne vil læse en 40 sider lang rapport jeg har skrevet ud fra egne undersøgelser af antibiotika som jeg selv har fremstillet. Jeg bliver MEGET stolt og MEGET glad og fortæller D at jeg elsker ham. På vejen hjem går vi i 7-eleven for at købe cigaretter. Det var meget spændende at være derinde.

Jeg ringer til min veninde som jeg havde aflyst min aftale med (hende i Jylland) og siger at jeg kommer alligevel, da jeg godt kunne overskue det dagen efter uden abstinenser. Jeg fortæller hende hvor meget jeg elsker hende.
På vejen hjem er T på vej ned fra sit trip og vi skynder os at lave en bombe til på de 200mg når vi kommer hjem klokken 23:00. Jeg tager 100mg methylone, men også en SSRI, da begge stoffer påvirker det samme og måske kunne give en god effekt. DUMT valg- lad være med at gøre det derhjemme! Pga. jeg nu får for meget serotonin i kroppen fra SSRI (og methylone og 5-htp) får jeg lidt kvalme, sådan en overdosis-agtig kvalme, min krop er helt væk, men min bevidsthed er fin. SSRI’en ender med at stå og blokere for methylone på en måde således at euforien ikke helt slår igennem som den skal- måske fordi jeg var på vej ned fra methylone grundet mindre dopamin og de andre stoffer som methylone også højner, men jeg kunne mærke at jeg ville få det endnu dårligere fysisk hvis jeg redosede fordi jeg havde riiigeligt med serotonin. Derfor ventede jeg til klokken 01:00 med at gøre dette (100mg igen). Stadigvæk ingen vild effekt. Hvilket var lidt ærgeligt, da mig og T var på helt forskellige niveauer nu. Men jeg havde det godt, og slappede af med ham. Han smurte mig ind i bodylotion og det var dejligt. Vi havde det sjovt og blæste lidt rundt. Klokken 03:00 redosede jeg med 200mg methylone, da jeg følte mig klar igen, det samme gjorde T. Her kom vi begge op igen og havde det virkelig fedt.
Methylones rus skal måske lige beskrives: man accepterer sig selv, man indser hvor fantastisk man er, man føler sympati med verden, de mennesker omkring en, man føler kærlighed, man føler ekstase og man kan ALT. Det er meget nemt at lave løfter og aftaler- da man føler sig sikker på at de er en god idé og man kan overholde dem på det tidspunkt.
Det mest dominerende ved methylone-trippet var; så tæt på jeg kom på T, så ægte vores kærlighed føltes, så godt vi lærte hinanden at kende. Man har et særligt bånd med dem fra skolen fra det første år- og dette bånd blev virkelig styrket, vi tænkte hele tiden ens, så ens at det var helt unaturligt!

Klokken 04:00 tager jeg 15mg 2C-B i en bombe, T tager en streg på 10mg. T kommer hurtigt op at køre, men jeg mærker ikke en skid, måske mere energi, men intet psychedelisk. Klokken 05:15 tager jeg 10mg til og klokken 06:00 sker der noget.
Jeg ser ikke syner, men det er som om verden er anderledes. Det hele er bare vildt. På dette tidspunkt ved jeg ikke hvad der er anderledes. Det hele er bare vildt. Voldsomt, men fedt, spændende. Klokken 07:00 bliver det så voldsomt at jeg tænker ”Hvad fanden er det jeg er gået ind til? Verden er jo sindssyg! Kan jeg klare det her?”. Og her kom jeg med den bedste beskrivelse af at 2C-B trip jeg nogensinde er kommet på- at verden bliver sindssyg! Da jeg tog stoffet forventede jeg noget med nogle halluer, nogle farver, nogle lyde osv. Men det er slet ikke hvad der dominerede trippet- det der dominerede var sanseindtryk og den måde man påvirkes af dem. Jeg lærte dog med det samme at kontrollere mit sind- ikke at gå i panik og kæmpe imod indtrykkene.

Alle som jeg nogensinde har snakket med har sagt at det vildeste var at se sig selv i spejlet- så dette skulle prøves. Jeg aner dog ikke hvad der er så skræmmende i det- måske denne overvældethed, men da jeg kunne styre mit sind og blokere frygt, følte jeg ikke nogen panik. Jeg så mig selv meget tæt på ind i øjenene. Mine pupiller var kæmpestore og rundt om dem- mellem pupil og iris var der en hvid cirkel af lys- nok fra lampen, men cirklen var meget flot. Detaljerne i mine øjne var helt vilde, i den våde kant i øjet kunne jeg se tårerne, det hele var tegnet op og tydeligt, mine øjenvipper var meget detaljerede, min hud var også meget detaljeret. Det var ikke smukt, men betagende. Det var ”wooow”. Som blu-ray i forhold til TV fra 90’erne. Jeg kiggede på min mund og den gav også en vild effekt, da jeg stadigvæk kunne fornemme øjenene men ikke se dem direkte. De kiggede bare på mig. Når jeg kiggede på øjenene svulmede de op, blev KÆMPESTORE, fyldte det hele, sådan føltes det. Men jeg så intet ude af proportion, jeg så hvad man ser til hverdag, men øjene føltes store. På 2C-B ”føler” jeg sanseindtryk. Derfor er det så dominerende og ikke til at beskrive. Øjnene føltes kæmpestore, men jeg så dem i almindelig størrelse og kæmpe størrelse og begge dele var lige ”rigtige”. Hvilket jo går imon al logik- trippet er så abstrakt. Hvis I googler ”Dobby” ved I hvad jeg snakker om- den proportion med øjnene er hvad man ”føler”. Nå ja, og man ser sit spejlbillede, ikke sig selv i spejlet, det er meget abstrakt.

T tager klokken 06:30 10mg 2C-B som er rigtig svære at veje op.

Vi går på et tidspunkt i bad- hvilket føles naturligt, da vi ikke er generte, og det heller ikke handler om sex, vandet er meget sjovt når jeg lukker øjenene og holder håndfladerne op mod hvor vandet kommer fra og T flytter bruseren tilfældigt og jeg prøver at fange strålerne.

Vi sidder i mørke på badeværelset, men kan kan se et lille omrids af lys omkring døren, jeg kigger på den og pludselig bevæger den sig, som hvis væggen med døren havde rykket sig 20cm udad.

Jeg sidder og prøver at snakke om 2C-B til T og laver noget med hænderne imens, men jeg taler helt fucked up, og jeg ved det: ”det er jo, og så bliver det jo, som hvis at man, og det føles bare sådan, det er vildt men”. Noget i den stil- ligesom i Jonathan Spangs ”Damer” hvor han joker med at kvinder ”godt kan sætte ord på deres følelser”.

T og mig ligger i sengen, han masserer mine arme, fordi det er dejligt. Jeg lukker øjenene. Min krop er lavet at modellervoks og følger hans tryk fuldstændig.

Vi går klokken 07:05 (jeg tager lige 100mg methylone- igen svært at styre finmotorik- for at undgå humør-nedtur) ud for at se solopgang, men der er overskyet, dog er det helt vildt fantastisk at være ude, jeg er lykkelig, løber i græsset- er fri, fuld af energi og føler mig forbundet til naturen, som om at det er dér mennesket hører til. På et tidspunkt går der bølger igennem græsset. Vi går lidt rundt og det er pissekoldt og blæser, men jeg har ikke noget imod det. T er på nedtur og jeg får nedtur af at se på ham, fordi han ikke smiler som jeg gør.

Vi går hurtigt hjem og jeg giver ham 200mg methylone- han bliver hurtigt god igen, men jeg kan ikke overskue ham, min kærlighed er helt væk. Vi kigger på billeder fra Avatar på computeren- de er meget flotte, farverne skifter, det hele bevæger sig, det er dynamisk. Også mennesker er sjove at kigge på, det ligner at ansigtet hele tiden skifter, men ikke til det unaturlige, farverne skifter også, men ikke til det unaturlige.

På dette tidspunkt begynder jeg hele tiden at skulle kaste op- virkelig ufedt. Jeg tripper stærkt, hele rummet bevæger sig, farverne er skruet lidt op, men jeg kan ikke rigtig overskue at bemærke det fordi jeg har det så dårligt. Min mave kramper sig så meget sammen at jeg på et tidspunkt tænker at bliver kvalt fordi der ikke længere er plads til mine lunger pga min mave.

Jeg går ud og lægger mig på badeværelsegulvet med min iPod og en lysdiode. Jeg kigger ind i den. Ud fra den strømmer lys i grøn-lilla-gule farver, men som er én farve og lidt transperent, men alligevel som en regnbue. Jeg ser tal, bogstaver, ansigter stømme ud fra den, men intet af det giver mening. Alle tal og bogstaver er i moderne, fede skrifttyper. Jeg ser også tegn som hjerter og matematiske tegn.

Her kommer jeg lidt ned, og får nedtur på. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre at mig selv- om jeg skal gå ind til Theis, om jeg vil være alene, om der skal være lyst, mørkt, blødt osv. Jeg kan slet ikke finde ud af det. Så jeg går ind og forsøger at føre en samtale med ham. Det er blevet lyst og jeg bemærker for første gang at man ikke kan tænke. Det er så hvad jeg bruger de næste 2-3 timer på: at tænke på tanker.

Til at starte med troede at jeg det var fordi min hjerne tænkte 100 tanker på en gang, at det var så svært at holde fast i én og huske den. Det er for eksempel helt umuligt at forsøge at regne noget. Abstrakte tanker er meget svære, derfor var det virkelig svært at tænke på tankerne. Jeg bemærkede dog efter noget tid at der var ikke andre tanker- men hvorfor var det så så svært at holde fast i noget?

Min teori er at: ens sanser skærpes så sindssygt meget, man oplever verden på en meget anden måde, det hele er helt vildt og nyt og fascinerende. Verden bliver sindssyg. Og man skal holde fokus for ikke at være sindssyg selv. På et tidspunkt vænner man sig til det og kan overskue sin bevidsthed igen- de tanker man normalt har- sit jeg. Man kan tænke andet end ”Ooorh, fuck! Verden er sindssyg!” Men man bemærker ikke at det er svært at tænke eller snakke endnu- man lægger i hvert fald ikke vild fokus på det, fordi man ikke kan overskue det pga. de sindssyge sanseindtryk man stadigvæk får. For selvom man ikke hallucinerer- er alt anderledes, den måde man føler sig inde i sin krop osv. Når man så er vant til denne sindssyge verden og trippet har haft sit peak, bemærker man at man ikke kan tænke. Min teori er at der sker så meget- hjernen bruger så meget fokus på de vilde sanseindtryk at de bevidste tanker er svære. Man får hele tiden idéer som bare føles så rigtige, som om at ting giver mening. Men disse idéer kan man ikke formulere, så snart man prøver at tænke med sit normale jeg på dem- bliver de helt knust- de er alt for abstrakte til at blive andet end følt. Og så bliver de glemt, fordi der dukker noget andet op. Tiden føles utrolig langsom i øjeblikket- men pludselig er der gået 5 timer. F.eks. kan man ligge og føle at der var gået lang tid, men så bemærker man at det er samme sang der spiller- men tiden føles langsom fordi der hele tiden sker 100 ting på en gang, netop pga. sanserne. Det er hele tiden en mental støj af ting man ikke kan tyde (sanserne), nogle gange dukker en abstrakt idé op og når man prøver at tyde den, er det umuligt. Måske kommer man til at forstå den selv, men så prøver man at formulere det i ord til sin ven og så kommer det bare helt forkert ud.
Der er tre stadier af en tanke tror jeg:
Man opfatter at der er ”noget”
Man finder ud af hvad ”noget” er
Man finder ud af hvilken betydning ”noget” har i en sammenhæng
På 2C-B opfatter man kun at der er noget, og man føler at der er rigtigt, men sekundet efter er det væk og man bruger resten af tiden på at stykke det sammen igen så det giver mening, hvilket er for kompliceret og abstrakt, især når ens hjerne hele tiden larmer med sanseindtryk.

Klokken 11:00 falder vi lidt ned, sover en time og jeg tager hjem klokken 14:00.
Det hele virker uoverskueligt dagen efter, bortset fra når jeg er udenfor.
I 7-eleven har jeg svært ved at købe cigaretter fordi jeg tror at ekspedienten hele tiden snakker i munden på mig. Og efter tre forsøg får jeg sagt det rigtige mærke.
Udenfor er ikke bare ”udenfor” mere- det er noget større. Det er naturen. Den er stærk, voldsom, farlig, men hvis jeg accepterer dens kraft, er den min ven.
Togturen hjem går hurtigt, men musikken på min iPod er i en helt anden tidsdimension- en sang føles til at vare utroligt længe. Denne dobbelthen af to ting som er så abstrakt gælder altså også tiden.

Jeg havde aldrig i mit liv regnet med at opleve dette på én aften, og synes at min første oplevelse med psychedelia har været fantastisk, jeg kan ikke vente med at prøve igen, lære mere, tage på nye eventyr- og helt klart ude i naturen! Jeg ved dog ikke om jeg kan bruge dette stof med at finde meningen med liver osv- da omverdenen ofr mig virker ligegyldig, og fordi jeg ikke har nogen følelser andet end fascination, frygt, at noget er sjovt, lykke over naturen, kan jeg ikke blive interesseret nok i noget som verdensfred, mening med livet osv.


Senest rettet af Alice 08 maj 2011 23:44, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2011 15:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
lyder fuldstændig sindssygt.
Som et super nice trip, og super nice bare at være jer 2 i en lejlighed og trippe sammen.
Jeg synes altid det er fedt at være påvirket sammen med en pige. Hvorfor ved jeg egentlig ikke.
Elsker dine beskrivelser!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2011 00:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Tak for rosen. :D Glad for at du kunne lide den, har dog lige læst T's som er meget bedre mht. uddybning osv. Kan lige linke når den engang bliver godkendt. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2011 20:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Ja, ellers finder jeg nok selv.
Dog har t's rigtige navn sneget sig ind i teksten ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2011 23:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jan 2010 03:02
Indlæg: 230
Geografisk sted: Wonderland
Du kan nok ikke finde den anden triprapport endnu, den venter stadig på godkendelse.
Ligger selv først mærke til det med navnet nu, men det er så ikke fordi det gør mig noget :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2011 16:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Haha, jeg er lidt retarderet. :P Du må hævne dig ved at nævne mit, din smilende kat. :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2011 21:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Nok den mest romantiske trip rapport jeg har læst. :)

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team