Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 dec 2010 12:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 aug 2010 08:28
Indlæg: 11
Geografisk sted: Aalborg
Substans/er: 2cb
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
35mg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Dette er min første trip rapport, der handler min oplevelse på det magiske stof 2c-b.

Det havde været en lang og kedelig dag i skolen, og da jeg endelig fik fri, besluttede
jeg mig for at tage over til min makker, som jeg har kendt i nogle år på dette tidspunkt.
Min makker lad os bare kalde ham "L", bor sammen med hans kæreste "J".

Vi besluttede os hurtigt for at hente noget røg. L havde tidligere hørt,
at vores fællesven T havde anskaffet sig noget vildt godt skunk.
Vi skyndte os ud i bilen og kørte af sted. Samtalen faldt hurtigt på emnet drugs,
og hvor lang tid det egentlig havde været, siden vi havde trippet sammen.
Jeg kiggede over på L og kunne ikke lade være med at smile,
så spurte jeg, hvae L hvad med at trippe nu?? :D
L grinede og var frisk på ideen.

Vi kom ud til T, som altid har lidt af hvert i sin lille sorte kasse. :gud:
Vi satte os ind i stuen, og spurte T om han var frisk på et lille trip?
Det var han selvfølgelig og han fik et lille smil på. Han rejste sig op og kom tilbage
med en lille pose med 2c-b. Jeg kunne se på L at han blev lidt nervøs,
da han aldrig havde prøvet 2c-b tidligere. T lagde 3 baner op med cirka 35mg i hver.

L sniffede hans bane først, og beklagede sig over den store svien i næsen. Så var det min tur,
jeg lænede mig frem til bordet og sugede. Jeg kunne mærke den irriterende svien med det samme,
og kiggede over på L, som også sad og brokkede sig. T tog hans hurtigt og elegant efter mig,
og satte noget musik på.

L synes han havde fået kvalme, T forklarede at det var ganske normalt at kaste op,
og at han endelig skulle benytte sig af toilettet, hvis det var.
T nåede næsten ikke at fuldføre sætningen, før L løb af sted. Jeg kunne selv
så småt begynde at mærke virkningen, farverne var blevet meget mere intense.
Jeg kunne høre fra sofaen at L brokkede
sig helt vidt og var på stadiet til at gå i panik. T gik ud til ham og prøvede at tale ham til ro.
Det skal lige nævnes at T har en kæmpe viden omkring de forskellige rusmidler.

Jeg blev mere og mere ramt og var utrolig forvirret over situationen. Jeg rejste mig op
for lige at gå ud og tjekke til L. Han sad og lånende sig op af toilettet og kiggede over på mig,
da jeg trådte ind på badeværelset. "Hold kæft man brækker sig af det her lort" udbrød han.
T sagde han havde styr på ham og jeg bare skulle gå ind i stuen.

Da jeg nåede til gangen, kom jeg i tanke om hvor blæst jeg egentlig selv var blevet,
jeg satte mig over i sofaen og lyttede til musikken. Jeg kiggede over på gardinet,
og synes det begyndte at blafre, selv om vinduet var lukket. Der opstod en masse
små firkanter i de smukkeste farve i gardinnet som kørte rundt. Jeg fik den vildeste
optur på og sad og tænkte lidt over hvor fantastisk jeg egenligt havde det.
Mit ben begyndte at trippe op og ned, kunne slet ikke side stille. Jeg rejste mig
og begyndte at danse til musikken. L og T kom endelig ind i stuen igen,
men det var for en kort stund. Da L var blevet utrolig paranoid og haft ringet til J.
J var blevet vildt bekymret og sagt til ham, at han skulle komme hjem nu,
hun sagde at hun ville ringe efter en ven. der ville komme og hente om ham 30 min.

L begyndte og tage jakke og sko på, han væltede rundt. T og jeg prøvede at snakke ham til ro,
men jeg kunne mærke at L's panik havde spredt sig til mig. Han sagde hele tiden
”jeg skal hjem til J, jeg skal hjem til J”. Han åbnede døren og gik ud på opgangen,
vi skyndte os hurtigt i et par sko og fulgte efter. L var allerede nået ud af opgangen,
og stod og kiggede nede på parkeringspladsen. Jeg var blevet utrolig paranoid
og følte mig vildt rastløs. Jeg nåede ikke at tage jakke på og frys helt sindssygt.
Heldigvis kom L's lift hurtigt og han tog hjem. T og jeg gik tilbage til lejligheden.

Vi sætter os ind i sofaen og en verden af farver eksplodere foran mig,
mine visuels er overalt på dette tidspunkt. Jeg kan mærke jeg er en del panisk stadig
og kan ikke overskue alt det der sker. Jeg begynder at svede helt vildt,
og går rastløst rundt, har lyst til at græde ved ikke hvorfor kan bare ikke overskue det
går jeg ud fra. T siger jeg skal komme ned i sofaen, han spørg mig hvordan jeg har det,
jeg fortæller og han lytter. Jeg kan huske jeg synes at T forstod mig så godt på dette tidspunkt.
Jeg blev grebet vild meget af det, og snakkede om alt muligt nu. T var en fantastisk lytter
og spurte ind til det, som hvorfor tror du det er sådan osv.

Jeg følte virkelig at T og jeg havde regnet alt ud, hvorfor der var så meget lidelse i verden osv.
Synes de konklusioner vi kom frem til var fantastiske.(den dag i dag kan man kun grine af det,
det gav ingen mening).

T rullede en pind med det magiske skunk som vi oprindeligt var ude efter.
På det her tidspunkt var trippet dalene og det var så dejligt at ryge den joint,
kan jeg huske. Jeg følte mig afslappet i kroppen og lænede mig tilbage i sofaen
og nød øjeblikket. Tænkte på mig og T's samtaler, følte jeg var på toppen af verden,
følte mig renset.


Håber i kunne lide min rapport.

Mvh


:peace:


Senest rettet af Darth Nissen 26 dec 2010 20:34, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2010 13:52 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Darth Nissen,
god rapport om din oplevelse med 2cb for første gang.
Du skriver at du og T havde en rigtig god samtale, hvor i regnede en masse ting ud omkring verdens lidelse,men at det ikke gav nogen mening bagefter. Er du sikker på det? Jeg synes tit at man får de bedste og dybeste indsigter på psykedeliske stoffer, fordi man bliver i stand til at mærke sine følelser og analysere meget mere skarpt. Psykedeliske stoffer er jo også blevet brugt til psykoanalyse og terapi, netop fordi man mærker sig selv meget stærkere.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad der efterfølgende skete med jeres kammerat, som tog hjem? Klarede han sig?
Det er vigtigt at man er velforberedt før man tager på trip sammen, og evt. aftaler at blive sammen uanset hvad, og hjælpe hinanden igennem trippet. Det kan være meget forvirrende og angstprovokerende, hvis én pludselig går i panik, og forsvinder væk fra de andre.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2010 14:38 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 aug 2010 08:28
Indlæg: 11
Geografisk sted: Aalborg
Hej Fanny,
tak for de pæne ord.

Min samtale med T, blev meget "privat", og har derfor ikke valgt at gå for meget i dybten med den.
Fik helt sikkert en dybere indsigt i nogle "problemer" man render og tumler med, følte vi kom frem til nogle konklussioner
der gjorde det muligt for mig at lukke den bog. Derfra tror jeg også min føelse af at været renset stammer fra.
Samtalen ville ikke give mening hvis jeg havde skrevet den ord for ord ned, men under selve trippet gav det så meget mening,
lidt svært at forklare.

Som du skriver er det meget vigtigt at være forberedt. L's panik mener han selv opstod pga. manglende viden omkring stoffet/virkning.
Han blev overrasket over den hurtige og kraftige virkning siger han. Han fik sig noget af en forskrækkelse, men er ok.
Han havde brug for at snakke aften igennem et par gange men det var os kun det.

Man skal helt sikkert sætte sig meget mere ind i hvordan og hvorledes ind vi gjorde,
og for mit vedkommende var det heldigt at T var tilstede da han blev min "mentor"
under tripet og guidede mig sikkert og smertefrit igennem.

Endnu en gang tak for din kommentar :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2010 22:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 mar 2007 18:42
Indlæg: 167
Geografisk sted: CTU
God rapport.
Det var da ellers også lidt af en dosis at ligge ud på :)

Fanny skrev:
Hej Darth Nissen,
Du skriver at du og T havde en rigtig god samtale, hvor i regnede en masse ting ud omkring verdens lidelse,men at det ikke gav nogen mening bagefter. Er du sikker på det? Jeg synes tit at man får de bedste og dybeste indsigter på psykedeliske stoffer, fordi man bliver i stand til at mærke sine følelser og analysere meget mere skarpt.


Jeg er som sådan enig, men jeg synes 2c-blæsere har det med at virke mere fordummende end oplysende. Ikke set som noget negativt, for det er da sjovt på samme måde som alkohol, æter eller ketamin kan være sjovt.
Jeg synes bare der mangler den samme dybe indsigt som jeg fx. oplever på meskalin, LSA, LSD eller Svampe. Jeg kommer da til at tænke på 2c-(x), jeg synes bare ofte det virker helt meningsløst bagefter.
Men så har den jo også de pæne farver:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2010 23:08 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 aug 2010 08:28
Indlæg: 11
Geografisk sted: Aalborg
Jack Bauer skrev:
God rapport.
Det var da ellers også lidt af en dosis at ligge ud på :)


Du har helt ret, men på det tidspunkt kendte jeg ikke så meget til 2c-b. Stolede fuldt ud på T's dømmekraft. For mit vedkommende var dosen heller ikke for høj, men pga. aftens udfald blev det hele for meget for mig i en periode af trippet. :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2011 17:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
spændende rapport!

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2011 09:30 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 sep 2009 22:42
Indlæg: 46
Optur! :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team