Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2C-B drømme
Indlæg: 15 aug 2010 16:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Substans/er: 2C-B og lattergas
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
25mg 2C-B nasalt samt 1 patron lattergas

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Læs rapporten

Triprapporten
2C-B trip med Obama:

Jeg kommer hjem til O, hvor vi begynder at ryge og høre noget musik. Jeg går rundt og kigger, for at beundre hans lejlighed. Jeg er ganske betaget af hans altan, og kan allerede nu mærke at jeg kommer med sikkerhed tilbage i aftenens løb.

Vi sidder og snakker, og samtalen falder helt naturligt på narko. O har noget 2c-b liggende, i tre forskellige kapsler. Én med 24mg, én med 50mg og endelig én med 100mg.

Vi beslutter at dele 50mg i to via eyeball, hvor planen er, at vi skal insuflere ca.25mg hver.

O ligger ud med at tage 2,5 mærke LSD, hvilket kommer som lidt af en overraskelse for mig. Jeg vælger at insuflere stoffet, og oplever momentært en kraftig svien fra næsen.
Jeg rejser mig, går lidt rundt og prøver at nedkæmpe svien, som nu er blevet til direkte smerte.
Jeg formår at beholde al 2c-b i næsen, hvilket er en fryd, da smagen er slem.

Efter cirka 5 minutter, begynder jeg at kunne mærke noget. Jeg får skrumpediller og min puls bliver anderledes.

Efter yderligere 5 minutter, bliver jeg nødt til at ligge mig ned, for jeg føler at alt bliver voldsomt uoverskueligt. Alt undtagen at ligge, virker ekstremt unaturligt.

Der går 5-10 minutter før jeg begynder at få tydelige visuals. Jeg genkender dem fra de andre gange, jeg har jeg prøvet 2c-b. Det begynder at virke hurtigere og kraftigere end jeg havde regnet med, og får hér en dårlig fornemmelse i maven - "Det her, det bliver vildt".

Vi sidder og hører musik fra computeren, vi har valgt at ligge i vores siddelounge, lavet af sofa og seng. Skærmen begynder at bølge meget, og alting virker som om det vælter.
Jeg får kvalme og føler mig søsyg.
O siger at det er helt normalt at brække mig, og jeg endelig bare skal gå ud på toilettet.
Jeg tager hans råd til mig, og tager i farten min cola med.
Jeg kommer ind på toilettet, og sætter mig på hug foran toilettet. Hurtigt herefter kaster jeg op for første gang.
Opkastet glider ned af siderne, og blandes i vandet. Bølger af opkast synes at glide ned, selvom jeg ikke kastede op.
Vandet begynder at ligne en virelvind, den deles op i to, og to igen.
Nu sidder jeg og kigger på et oprørt hav. Jeg brækker mig igen, da kvalmen bliver værre.
Det svier stadig i næsen, men den intense smerte har fortaget sig.
Jeg har tårer i øjnene, og overfladisk vejrtrækning. Jeg begynder at gå i panik, over tanken om et trip, jeg overhovedet ikke kunne overskue.

Jeg får mig bakset tilbge på sofaen, efter 5 minutter, men må hurtigt opgive, og vende tilbage til toilettet.
Jeg ærger mig over at have indtaget 2c-b, og tænker på mine LSD trips. De virker meget mere "rigtige", istedet for forgiftet.

Den anden tur til toilettet er overstået og jeg kommer ind i stuen. O's ansigt bliver ved med at skifte form, og jeg har svært ved at genkende ham. Han virker anderledes, som en helt anden fyr.

Der er højt Musik, hvilken jeg på dette tidspunkt begynder at virke uoverskueligt. For højt, for vildt.
Vi er nu 20 minutter inde i trippet, og jeg bliver ved med at trippe mere og mere. Jeg begynder at få OEV, så jeg overhovedet ikke kan se noget.
O spørger om jeg vil have en lattergas patron, men jeg afslår da jeg ikke vil udfordre skæbnen mere end højst nødvendigt.
Han ligger sig ned, og suger den første patron. Jeg betragter ham, mens han ligger og holder vejret. Hans ansigt ændre sig stadig konstant, og han bliver mere forstenet at se på.
Jeg begynder at få opfattelsen at han måske aldrig trækker vejret igen, og sidder nervøst og venter på at der sker noget.
Pludselig er han tilbage igen, og han har et stort smil på læberne. Jeg bliver lettet.

Jeg får følelsen af at forlade værelset, rent psykisk. Jeg bliver løftet op i en anden dimmension, om man vil.
Denne følelse skifter oftere og oftere, hvor de opløftede perioder begynder at dominere.
O prøver at holde en samtale igang, men jeg kan slet ikke holde fast i en tanke, samt en manglende evne til at formulere mig.
Jeg bliver frustreret over at jeg ikke kan svare. O begynder at virke bebrejdende og skuffet over at jeg ikke vil snakke med ham. Det virker som om han ikke har opfattet, at det er fordi jeg tripper for hårdt.
Jeg forlader rummet igen, og får en velkendt følelse, jeg har oplevet før. Jeg oplevede samme følelse på mit 2C-E badtrip (http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=38&t=25906).
Følelsen af at vågne fra en drøm, og opdage at man er en anden person. For hver gang det skete, blev personen mere og mere anderledes. Jeg kan slet ikke overskue det vilde mindfuck, men prøver at slappe af og flyde med.
Hvis i har set Inception, virker følelsen meget lig den Leonardo oplever.
Det føles som om at blive trukket op i et højere lag drøm, som en drøm i en drøm i en drøm i en….. For hver gang jeg "vågnede" røg jeg et lag tættere på "virkeligheden". Jeg begynder at frygte, hvilken person jeg bliver, når jeg "vågner".
Jeg vågner som en dame, hvor jeg er gammel. mine hænder er rynkede og med leverpletter. Jeg går i panik, og blackout'er.

Jeg bliver gentagne gange, tilbudt gas af O, hver gang han kunne komme i kontakt med mig. Jeg afslår alle gangene, og begynder at blive irriteret over følelsen af at blive lagt under pres.

Efter noget tid, kan jeg mærke at jeg er på vej ned fra peaket, så vælger, dum som jeg var, at tage en patron.
Jeg får skudt hele ladningen ned i lungerne hurtigt, og lukker øjnene.
Jeg ser en "equalizer" for øjnene, der fulgte den hurtige og vilde trance. Det eksploderer i farver, hvor der er hvidt "over equalizeren", og sort under.
Stregerne fra musikken begynder at dreje fra vandret til lodret.
Den hvide side begynder at optage det sorte, ved at dreje rundt om sin egen akse, som man ser på bådes radar. Musikken peaker vildt, ved at konstant blive en tone højere.
På et tidspunkt var jeg overbevist om at lyden ikke kunne blive mere lys og voldsom, men tonerne bliver ved. Musikken "vrænger over", og bliver nærmest smertefuldt at høre på.
Jeg bliver overbevist om at det sorte repræsenterer mig, og jeg hurtigt bliver opslugt af "intet", det hvide.
Hurtigt herefter er alt hvidt. Der er intet ud over…. hvidt. Al følelse og tankeprocess ophører, bare ren "ikke eksistrens".

Jeg husker ikke mere, før jeg "vågner" op i sofaen, hvor O sidder og smiler overalt på ansigtet. Han spørger om det var fedt, men jeg kan overhovedet ikke svare på nogen som helst måde.
Jeg er meget fra den, og bliver meget angst. Jeg begynder at tvivle på min egen eksistens, og bliver overbevist om at jeg blot er en projektion i en andens drøm, blot en tanke.

O vælger at forlade lejligheden for at ryge en cigaret. Efter noget tid kan jeg høre nogen banker på døren, så jeg går ud og låser op.
O virker ekstremt ophidset og sur over at jeg ikke havde lukket op noget tidligere.
Han skubber mig væk, og vælter ind i stuen. Jeg bevæger mig usikkert ind, for at prøve og berolige ham. Pludselig vender han sig om, og begynder at give mig lussinger.
Jeg bliver hurtigt meget bange, og prøver at gennemtænke en plan. Jeg vælger at tage benene på nakken, og kommer væk. I farten fik jeg næsten alle mine ting med, undtagen en lighter og min hættetrøje.

Jeg står et sted, jeg ikke aner hvor er. Jeg begynder at gå i en vilkårlig retning, for at komme væk fra O. Jeg er overbevist om at han snart kommer løbende efter mig.
Jeg får kæmpet mig op på en parkeringsplads, og vælger at ringe efter en taxa. Der er tolv i køen, så beslutter mig for at prøve at gå hjem.
Kort afstand fra hvor jeg står, kan jeg hører biler. Jeg går imod lyden, og finder hurtigt en større vej. Jeg tager mig telefon, og bruger gps'en til at få et overblik over hvor jeg er.
Til at starte med giver gps'en ingen mening, men jeg begynder dog at forstå mere og mere, efter 5 minutters tid.
Jeg står 8 kilometer fra min lejlighed. Nu skal jeg på eventyr.
Jeg kommer forbi en stor mark, hvor jeg kan høre græshopper. Lyden er overvældende, og virker meget som noget fra rummet. En form for alien.
Jeg flygter, og kommer op til en bro. Jeg begynder at passere den, og oplever til min frygt at der kører mange biler under.
Halvvejs ovre, bliver jeg pludselig betaget af lysene, og vælger at blive stående en stund.
På den anden side at broen, skal jeg igennem et mørkt stykke, med træer på begge sider.
Jeg bliver hurtigt paranoid, og tager stykket med benene på nakken.

Efter knap en time, kommer jeg hjem til min egen lejlighed. Jeg er træt og sætter mig ved computeren.
Jeg sætter noget roligt musik på, og prøver at slappe af.
Jeg begynder at få en overvældende træthed i kroppen, så ligger mig til at sove.

Dagen efter vågner jeg op, uden synderlige "tømmermænd".

Sygnok!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2010 17:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Det var ikke det smukkeste trip, men vil sige til mit forsvar at jeg på daværende tidspunkt, var helt - helt ude af den, af mystiske årsager. Endnu en gang, undskyld for den voldsomme tur Khazim. :(

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2010 18:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Det er vist det man kalder et badtrip! Ellers god rapport!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2010 22:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
det lyder alt alt for ubehageligt det der. at vågne op som en gammel dame.. og at du troede du blot var en tanke.
føj for den.
Hvad skete der for at du skulle have lussinger? Var O helt væk? ^^


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2010 10:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
Det lyder godt nok som lidt af en omgang.

Det har da været en kaskade af dårlige oplevelser, og man kan da ikke bebrejde dig for at trippet gik i den retning, som det gjorde. Forhåbentlig er du igen ovenpå, og ikke blevet skræmt helt væk fra den ellers vidunderlige psykedeliske verden.

Du må meget gerne lige give et feedback, når du har fordøjet oplevelsen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2010 17:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 23:07
Indlæg: 384
Geografisk sted: Berlin
puha sikke en omgang.. prøvede næsten det samme med at tror jeg var vågnet op fra en drøm. Var sikker på at livet ikke var virkeligt og dem omkring mig ikke fandtes, meget ubehageligt. Håber du er kommet dig :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2010 21:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2005 00:44
Indlæg: 553
Geografisk sted: 2 km under år 2000
Damn det lyder slet ikke fedt. Nu ved jeg ikke hvor godt dig og Obama kender hinanden, måske skulle I lige ha' snakket sammen lidt først? Det ved jeg ikke om I gjorde, men det lyder ikke helt som om I var på bølgelængde dér.

Obama skrev:
Det var ikke det smukkeste trip, men vil sige til mit forsvar at jeg på daværende tidspunkt, var helt - helt ude af den, af mystiske årsager. Endnu en gang, undskyld for den voldsomme tur Khazim. :(


Hmmm, 2½ frimærke, 2c-b og en røvfuld lattergas. Mystiske og uforklarelige årsager? :| øøøøh... Ja hvad kan man lige sige til det..
Men du mente jo sikkert ikke noget ondt..

Bedre held næste gang Khazim - ellers nogle ret gode beskrivelser du kastede rundt med.

_________________
(YOUTUBE) HardtsOnFire: http://www.youtube.com/Hardtsonfire
(SOUNDCLOUD) http://www.Soundcloud.com/Hardts
Historien om Kvadroskidamid: http://www.Facebook.com/Kvadroskidamid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2010 22:23 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2008 13:58
Indlæg: 947
Geografisk sted: Kolding
Hold da op for en omgang! Og det var da også lidt af en dosis!

Jeg nyder selv at gå på eventyr i byen/naturen når jeg tripper, og gerne under comedown. Og selvom du næppe har følt samme glæde ved det under dit badtrip, er det fedt at læse at du stadig kunne tage dig tid til at beundre lysene fra alle bilerne :)

_________________
Jeg danser med Mr Brownstone............................................................................. :gud: - sunshine reagge


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2010 11:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Hov, jeg havde slet ikke opfattet at der var kommet så mange svar!

Jeg vil starte med at sige, at det bestemt ikke er første gang jeg tripper, og normalt er det meget vellykket.

Obama, du skal ikke tænke på det, shit happens, der skal ikke placeres en skyld :)

Hardts: Vi kendte ikke hinanden specielt godt, faktisk mødtes vi for første gang, ganske få timer inden vi lagde ud med at trippe.
Tak for ros, det er dejligt når folk kan lide ens kreative udfoldelser ;)

Kajkage: oftest tripper jeg slet ikke i byen, jeg er langt mere til at tage ud i naturen og blive dér hele trippet. Jeg kunne forestille mig, at dette også havde en kaotisk indvirken på trippet, da byen (for mig) virker langt mere overilet og kunstig.

Alle:
Jeg har oplevet selvsamme følelse før, da dette er det tredje trip med samme drømmelignende episoder, hvilket gør at jeg har nemmere ved at ligge det fra mig.
Det har ikke påvirket mig denne gang, jeg vågnede op og var helt afklaret med hvad der skete.
Alligevel har jeg stadig en følelse af at alt _måske_ kunne være en illusion, og at jeg blot venter på at vågne. Følelsen fortager sig dog ofte i længere tid, men kan stadig komme igen i ganske kort tid af gangen.

Mit andet trip, hvor jeg oplevede en form for "opvågning" fra en drøm, var på et to-mærkers trip på LSD, hvor jeg lå i min seng.
Jeg spændte så meget i hele kroppen og sjælen, at jeg til sidst følte at jeg "rev mig fri" fra denne verden.
Jeg kan bedst beskrive det som at have en stor dykkermaske på, der bliver revet halvt af hovedet.
Synet gennem dykkermasken var den "virkelige verden", altså mit loft, hvorimod at hvis jeg kiggede ud af siden - ved siden af masken, kunne jeg kun se hvidt... indtil en mand kigger på mig, råber "HAN ER VÅGEN", og følelsen af at få "dykkermasken" slået på plads igen.
Da "dykkermasken" var på plads igen, kunne jeg kun se loftet..... :shock:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2010 18:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Dit trip lyder enormt meget som mit første 2c-b trip.. Sad og nikkede med hovedet da jeg læste den igennem!
Jeg oplevede også at ryge ud i (Hvad jeg ville beskrive som egodød) en helt anden "verden". Jeg oplevede flere gange at jeg f.eks. stod og kiggede ind i en hvid væg eller lign, for derefter at ryge ud i denne anden "verden".. Det resulterede i at jeg kunne stå og glo ind i væggen i 5-6 sekunder, og pludselig komme til mig selv igen, og udbryde et højt råb "FUUUUUUUUUUUCK!!!!"
Hvorefter min ven så spørger, hvad fanden sker der?! Og fortæller mig at jeg kun havde stået stille og kigget på væggen i ganske få sekunder, og pludselig bare havde råbt "fuuuck!!!". Jeg følte det selvfølgelig som langt længere tid jeg havde været væk.
Jeg tog også lattergas den aften..

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team