Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 jul 2010 01:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jul 2010 17:48
Indlæg: 1
Substans/er: 2C-C
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Jeg, H, J, og A havde længe snakket om at prøve stoffet 2C-C, vi havde alle prøvet amfetamin, og røget hash i store mængder. jeg havde en enkelt gang prøvet at tage ecstasy, men det var ikke noget jeg blev forelsket i.

Dagen kom, hvor H ringede til mig en tidlig lørdag morgen, og sagde alvorligt ''idag skal vi trippe! :lol: '', jeg var skeptisk i starten men efter et par timer på nettet var jeg overtalt. :)
Vi mødtes ved 7 tiden ude foran byens lokale skole, og ventede på M og K som skulle hooke os op med ham der havde varene (kendte ham godt i forvejen, men det var ikke en jeg havde snakket ordentligt med).
Da klokken blev 19.45 kom vi op i S' lejlighed og de sad klar med stoffet. I lejligheden sad også Z som havde skaffet varene fra starten, og P som er en lokal tripper. Vi snakkede i omkring 20min, og der var kommet rigtig god stemning i lejligheden. De linede 3 baner op med 25mg i hver, J tog den første, så jeg, og derefter H. Det sviede og kløede som bare FANDEN i næsen, jeg tog en ordentlig slurk af min cola og så væltede vi alle 3 ud i opgangen og videre mod trappen ud til haven. Da jeg kom ud på trappen kiggede jeg ind mod en rød murstensvæg, den bulede op mod mit hoved og begyndte at skifte farve til lilla/grøn, jeg fik et kæmpe chok så tog et stort skridt tilbage og løb ned af trappen. Jeg ligger armene på en skraldespand og kigger på min ven, det hele er ret tåget og ret underligt. jeg føler en underlig prikken i benene, og bliver pludselig ret angst og urolig. jeg sætter mig på græsplænen og sætter hænder op mod hovedet og tager det roligt. da jeg fjerner hænderne begynder jorden og bule nedad og det er som om jeg kan zoome ind på bladene i træerne :shock: . det var ret tripperen, og jeg fik pludselig et godt grin på.
Vi går videre op i lejligheden, og ser at de andre også var begyndt at trippe, Jeg sætter mig ned i sengen, og kigger på de andre som bare sad og kiggede rundt i lokalet og var i rigtigt godt humør. Der var ingen tvivl om vi alle trippede.
Vi tændte fjernsynet og skiftede kanal til DR1, hvor der var tv-avisen. Pludselig fandt jeg ud af hvor sjovt det egentlig var, for værtens øjne blev ved med at bule ud af hovedet på ham og han skiftede hele tiden farve :P . Vi skiftede kanal igen til MTV hvor der var WildBoyz, det var virkelig fedt at se de grønne farver fra regnskoven som bare spredte sig i hele lokalet. vi skiftede kanaler et par gange, og det føltes som om lejligheden fik et helt nyt tema på hver kanal, det var rigtig fedt :!:.
Vi trippede i ca. 3 timer, og efter var vi friske i hovedet, men allerede hooked!. H, M, og S tog over til Z som havde mere af stoffet, klokken 22 tog de bussen og mig J, K og P sad nu alene i S' lejlighed. I vores desperate verden af trang til rusmidler, rullede vi en pind af ca. 20 joint skodder. Vi følte os godt junkie, men vi blev enige om at ryge den. Jointen var nu gået ud og vi var alle rigtig skæve.
Klokken blev nu 23, og K blev irritabel over de var så langsomme. Han ringer efterfølgende til M som lød ret lalleglad og underlig, K ligger på og ringer til H, som også var med. H lød helt normal og ædru, han fortalte at M var helt fuckd på salvia x60. K blev nu ret aggresiv over de var skredet fra os og sad og sugede salvia, da han i flere år har snakket om at prøve stoffet. Ca. klokken 24 kom de tilbage fra Z, som var blevet hjemme. Der var forholdvis dårlig stemning, og K og M var blevet så sure på hinanden, så de valgte at give jeg og J deres 2C-C. Vi linede 2 baner op med 25mg, og vi trippede nu i flere rigtig fede timer. Vi havde lært stoffet at kende, så det var super fedt at kunne styre trippet og vide hvordan det føltes i forvejen :) .

Alt i alt et SUPER fedt trip, ikke for overdrevet, og ikke for mildt! :D . Skal helt sikkert prøves igen, men bliver ikke foreløbig for kan godt mærke hvordan det fucker med kroppen. :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2010 06:04 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 sep 2009 22:42
Indlæg: 46
Fedt med en fed førstegangs oplevelse og endnu federe at du guidede dit eget trip til det bedre det det eller så sort ud.

Men jeg er interesseret i at høre hvordan du føler at det fucker din krop?
Da jeg generelt er af den overbevisning at psychedeliks ikke er særligt fysisk belastende?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2010 11:36 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det var godt, I endte med at have et godt trip. Men det er rimelig retarderet at sniffe et nyt stof, især et research chemical, første gang man tager det. I kan pludselig ende ud i nogle RET ubehagelige situationer. Dosen lyder også lige i overkanten i mine ører. De fleste 2C'ere plejer at være 2-3 gange stærkere, når man sniffer dem. Heldigvis var udfaldet godt. Men tænk jer lige lidt om en anden gang :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2010 18:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jul 2010 17:48
Indlæg: 1
Dave-o@
det var ikke nogle vilde bivirkninger, men i et par dage efter havde jeg en mild hovedpine hele tiden, især når jeg lå i min seng og skulle til at sove begyndte det bare at dunke, og så kunne jeg ikke kommunikere med andre mennesker uden at mumle og vrøvle i hver eneste sætning fordi det føltes så fuckd når jeg snakkede.

Imp@
Hehe, vi havde også kun planlagt at tage 15mg, men så... ja, så endte det sgu med en lidt større dosis:) trippet var også xtremt overdrevet i starten, og man følte sig virkelig utilpas, 2 af mine venner brækkede sig også i store mængder..

Next Destination!= SHROOMS!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2010 17:23 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Lyder ikke som om hovedpinen kunne komme af 2C-C'et, men jeg skal jo ikke kunne sige det :)
God ting at I leger og eksperimenterer - vi skulle jo helst være nysgerrige hele livet, men husk nu for pokker på at behandle disse sager med respekt.
Psykedelika er et komplekst begreb og det er slet ikke sikkert at udfaldet bliver så godt næste gang!
Lav forholdsregler I aldrig bryder, start med mindre doser og redoser og sørg for at være ordentligt forberedt. Blot nogle gode råd, take 'em or leave 'em :D

Peace out - enjoi life!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2010 20:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Nu er 25mg 2C-C ikke nogen overdreven dose, selv når vi snakker nasalt. Men det er selvfølgelig altid smart at være forsigtig med dosen - og det lyder bestemt ikke til at forsigtighed er noget i lider under :wink: .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2010 03:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jul 2010 17:48
Indlæg: 1
Okay, jeg prøvede lige 2C-C igen.

Tænkte 25mg var en god dose, ligesom sidst. Men denne gang gik det sgu lettere galt.
Husker ikke meget af hvad der skete, men omkring 15min efter at have sniffet det, begynder mit hoved at vokse, og blodet pumper. Jeg kan intet høre, og falder om på en bænk, med overkroppen på sædet og benene liggende udover. Jeg kan ikke mærke min krop, alt går og slowmotion og kan ikke høre en døjt. Jeg brækker mig men mærker ikke opstødene, og husker ikke hvor lang tid jeg lå sådan. Men efter det var overstået trippede jeg for sindsygt, men med en underlig følelse..

Har fået meget mere respekt over for stoffet, og lært at doseringer ikke er lavet for sjov!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2010 18:26 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
I rest my case...

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2010 13:40 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Agree


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team