Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jul 2010 03:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Substans/er: 20-24 mg 2c-b + n2o + cannabis
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
22-25 mg 2c-b indtaget nasalt (Øjemål..) + 2-3 skud lattergas, og et bonghovede eller to..

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Hjemme hos mig selv med en kammerat uden erfaringer med psychedeliske stoffer, med et par besøgende kammerater. Helt fint mentalt, ingen sygdomme. 18 år gammel.

Triprapporten
Det hele startede med jeg kunne få fat i noget 2c-b, og jeg har længe gerne ville prøve noget psychedelisk - Så jeg greb selvfølgelig muligheden.
Jeg fik anskaffet mig 50 mg 2c-b, og tog hjem med en kammerat, lad os kalde ham J, som ville være tripsitter for mig indtil omkring kl 02:30, vi kommer hjem - jeg vil igang med at tage 2c-b'en så jeg kan være nogenlunde klar i bolden igen til når han smutter. Klokken er på daværende tidspunkt 22:00 ca.
Jeg sniffer det, og der går ikke mere end 10 minutter, før jeg kan mærke det første. Jeg begynder at se grønt.. Stort set alt er grøn.. Men pludselig har det et rødt skær i stedet for.. Meget fedt!
Jeg sejler rastløst rundt i lejligheden, i mens "J" er ved at lave lidt mad i køkkenet. Jeg sætter mig på toilettet for at skide, og der kommer de første visuals. Der er mønstrer i fliserne, og væggen bølger afsted! Jeg har ikke lyst til at forlade toilettet, men kan jo heller ikke bare blive siddende.
Har problemer med at tørre mig i røven, da det ikke er så let, når der 117 andre ting på papiret, ud over lort... hehe!
Det lykkedes, jeg slasker videre rastløst rundt i lejligheden, og er fascineret af alle de ting jeg ser på min vej, kort tid efter får jeg kvalme og kaster op - men har det ganske glimrende efterfølgende..
Min mor ringer, midt i alt dette, og jeg føler mig i stand til at tage telefonen, og det går også fint. Hun ber mig om at kigge i en kasse, og jeg bliver vildt fascineret af den kasse, i mens jeg snakker med hende. Hehe!
Efterfølgende sætter vi noget musik på, og chiller i noget tid. (Har ikke den store tidsfornemmelse, men det var nok omkring 45 minutter)
Jeg har tidligere røget et bonghoved, og føler mig rimelig blæst, med visuals over ALT.. Men nu er det tid til lattergas! (Jeg har nemlig hørt, at det skulle være vildt under påvirkelse af psychedeliske stoffer.)
Jeg suger en patron, og smider mig tilbage i sengen. Jeg kigger op i loftet og betrager hvad jeg ser.. Jeg glider ud i en, som jeg bedst mulig kan beskrive det; en anden dimension af min hjerne.. der er intet, jeg er klar over jeg tripper.. men jeg synes det er ubehageligt, og flyder mere og mere ud i "intet" jo mere jeg bliver nervøs, og til sidst er jeg ikke klar over hvem jeg er, eller hvad jeg er, og at jeg tripper.. Jeg kan intet føle, og jeg bliver en slags panisk. Det første jeg finder ud af, (af ting i den normale "dimension", i mangel på bedre ord.) er at trække vejret. (Nå ja sgu da, jeg skal huske at trække vejret!!!), så jeg fokusere på det. Men hvor er jeg?! Jeg kigger rundt, og alt er dobbelt, eller faktisk meget mere end dobbelt, men det er ikke til at forklar!
Det første visuelle som er nogenlunde tydeligt, er mit fjernsyn.. Jeg bliver klar over hvem jeg er, hvor jeg er, og at jeg tripper 2c-b. Kan begynde at mærke min krop igen.. Wow, har det som om jeg lige er vågnet - bare med ansigter over alt på væggene = BADTRIP! :-(

Jeg fortæller min ven om oplevelsen, og begynder at gå lidt rundt i lejligheden. Jeg er på daværende tidspunkt rimelig skræmt, men er jo klar over jeg "bare" tripper. Jeg sætter mig ned i sofaen igen, i samme position, som da jeg var helt væk sidst, og bang... Væk igen, ude i ingenting. Ikke engang tid - det følelse som uendeligheder, selvom det nok kun varede mellem 5 til 30 sekunder. Det første der kommer igen er tanken, TRÆK VEJRET!!! (Bider faktisk hul i min læbe, da det er noget af det første jeg kan "mærke" af min krop, og kæmper for at få liv i resten af den - vildt mærkelig fornemmelse..)
Jeg begynder gispe efter vejret. Det sker omkring 5 gange i løbet af den næste time. :-(
Min kammerat J, giver mig tasteturet, og siger jeg skal skrive hvad jeg ser og oplever - han åbner et "ny triprapport" vindue her på psy, og jeg skal så skrive.. Det er dog slet ikke muligt for mig, da knapperne på tasteturet sejler rundt, og bogstaverne ikke ligner nogle jeg kender. Men jeg er god til at skrive blind skrift så jeg prøver.. Men jeg glider hurtigt over i "ingenting" igen, men denne gang er det eneste jeg har, mine fingre som bevæger sig på tasteturet, og en firkantet boks, (Altså, boksen hvor man skriver triprapporten) hvor jeg skriver inden i. Jeg går i stå, kigger ud i ingenting, og min ven siger "Skriv en triprapport!", men det eneste jeg skriver er noget med "Hej psychedelia, jeg sidder her på 2c-b, hvordan er det på jeres side?" Dog med tonsvis af tryk og stavefejl.
Jeg beslutter mig så for at skrive ned på papir i stedet - frem for computer. Men det er stadig svært - for jeg glemmer konstant hvad jeg er i gang med, og derfor bliver mine sætninger meget dårligt formuleret.
F.eks. "På fjernsynet kan jeg ikke se hvad forstiller sig" - "Alt er dobbelt, spejlet vildt mange gange."

Der kommer et par kammerater over i mellemtiden, og jeg bliver nød til at ligge med øjnene lukket, for så snart jeg åbnede dem var der kaos - alt for mange ting der ikke gav nogen mening, og stor chance for at glide ud det "ukendte".
Efter de 2 kammerater er gået, begynder det stille og roligt at aftage igen (Eller får jeg bare mere styr over trippet? Tror det er en blanding). Jeg bliver frisk igen, og nyder mine visuals - jeg så fødder og ansigter over alt! Statuer af fødder, fødder med hoveder på, og alle mulige andre slags.
Jeg tager så andet skud lattergas, efter mit trip begynder at blive fedt - jeg tror det er der jeg når det punkt, hvor jeg begynder at kunne styre det "psychedeliske", og acceptere at det bare er mærkeligt - men at jeg bare vil nyde det. Jeg glider igen ud i ingenting, men den her gang nyder jeg det bare - og det er vildt fedt - ikke til at beskrive!
Slutter aftenen af med at ryge lidt, og forsat nyde visuals, som jeg gør i skrivende stund. :-) (2c-b'en er ved at være aftaget helt nu)
En oplevelse rigere! Og det skal prøves igen!

(Rapporten er blevet rettet et par gange, for stavefejl, mangler osv.)

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2010 17:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jan 2007 13:33
Indlæg: 688
Geografisk sted: Farveladeland
Det lyder som en kaotisk oplevelse med 2c-b - men 2c-b er også IMO meget mere aggressivt en f.eks. svampe er.
Jeg blev også selv taget godt og grundigt i røven første gang jeg prøvede det, men lærte som dig, senere i trippet at styre det.

Fedt at det ikke har afskrækket dig, for 2c-b er virkelig et hammerlækkert stof som bare skal nydes!

God rapport :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team