Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 jan 2010 03:38 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2007 22:48
Indlæg: 20
Rusmiddel: 2c-b
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du alene? Nej
Hvor erfaren er du ? Ved en hel del om rusmidler

Dosering og anden informaton om rusmidlet
Ved ikke hvor meget der var. Der var nok.

Her kan du skrive lidt mere om settingen og hvem der evt var til stede
Hjemme hos mig selv, almindelig aften, fik besøg af S/O.

Triprapporten
18:30: en lille bunke 2c og lidt rester fra et klamt rør - ad.

18:53: Virkeligheden er lidt anderledes, lidt gåsehud, ikke noget der ikke kan bortforklares med placebo og kulde.
18:56: Har svært ved at beslutte mig. Musikken er meget mere levende... den kanaliseres direkte ind i ørene.

19:10: Effekten begynder at indtage. Kan mærke at musikken er meget mere detaljeret end normalt, dømmekraften stadig normal. Lægger mig på sengen, redoserer kl 20:00 hvis det er nødvendigt.

19:34: Har taget halvdelen af resten. Fuck det gør nas.

19:46: Kan mærke det i hele kroppen, stadig ikke psykedelisk, men stærk body load. Skum i maven, skal finde et sted at knække mig (andet end lokummet)
19:48: Kan mærke at rummet er begyndt at warpe, dimensionerne er ikke til at holde styr på, musikken er helt ny og anderledes ... nu skal den undersøges nærmere, fordi den er så kraftig. Third eye... smukt.

20:05: Motorik er hæmmet, virkelighed ændret, men jeg er stadig i tvivl om jeg tripper... er klar i hovedet. Føler mig det i hvert fald. Kan skrive normalt, får tunnelsyn.

20:43: Kan huske at jeg for et kvarter siden, ca, konstaterede at jeg ville være sur på mig selv hvis jeg opdagede at jeg ikke havde skrevet noget i triprapporten. Har lyst til at indtage THC... rigtigt meget enda... men er på tolerancepause. Så, skal jeg lade være med at ødelægge trippet af pausen eller lade være med at ødelægge pausen pga trippet? Hører lige nu 1200 mics med Marijuana - sikke en sigøjner at fyre af i mit ansigt.

20:52: Har haft lyst til at glo på winamp visualization og høre psytrance, kan ikke overkomme følelsen af at der "mangler" noget og at jeg har vildt meget lyst til at ryge tjald. Jeg skal tænke på noget andet. Tænke på noget mere positivt.
20:55: overvejer naturen af min rapport... er det for personligt? Skal jeg holde den for mig selv? Det ville være meget nemmere at sige til mig selv, at tvivlen bare var pga stoffen, men jeg kommer helt i tvivl. (Haha :P)

20:57: Jeg bliver ved med at stille mig selv en masse spørgsmål, om ikke jeg skulle, dit og dat, hvad der mangler, men alt sammen kun om min umiddelbare tilstand og ikke i noget større perspektiv. Mindtripper en masse, musikken er stadigvæk fuldstændigt uvandt og ny for mig, men jeg har efterhånden "vænnet mig til det".

21:00 Fik lyst til en smøg for første gang siden jeg stoppede i... det kan jeg slet ikke huske mere. Men

21:25: En god bunke forvirring, kan ikke tage mig sammen til noget som helst, har haft Winamp klar i sindsygt lang tid, og alt der kræves af mig er at jeg sætter foobar2000 på pause og trykker play i winamp.. hvor svært kan det være? Alt for svært. Nu gør jeg det.

21:35: Fik endelig taget mig sammen til at gøre med det. Sidder på #psy og bliver fucked i hovedet af at blive fucked i hovedet af ulaek... selv om jeg ved at personen udelukkende fucker med mit hovede fordi jeg er fucked og ja you get the point. Venter spændt på at min S/O kommer med cannabis nu. Postredigering af rapport kan godt medfølge for at fjerne "gud hvor sørgeligt"-elementet fra cannabistingen.

21:42: Redosering. Nu. Eller... ? Naah... hmm. Jeg kigger mig rundt i rummet for at lede efter et tegn, noget der skal fortælle mig om jeg skal gøre det eller lade være. Har det vildt sjovt over at kigge på ting og føle de er vildt langt væk selv om jeg ved hvor langt væk de er. Afstandsbedømmelse er komplicerede sager!
Kigger efter en måde at gøre chatvinduet transparent på. fuck..

21:48: der gik lige et øjeblik hvor jeg troede der ikke skete noget verden, alt stod stille, hvor jeg følte at der i seks minutter var absolut stilhed men nu hvor jeg kigger i på irc chatten kan jeg se der har været lidt snak, men at jeg bare ikke har set det. Bebrejder ustabilt netværk for at have spillet mit stakkels sind et trick det så desperat gerne ville opleve.

21:50 Fuck postredigering - add, don't change! Det jeg mente at sige va,r at jeg havde kigget påchatten i seks minutter som om ingen ahvde sagt noget, men så kiggede jeg 21:48 og så havde folk rent faktisk snakket. Hvad fnande? Gider ikke at rette stavefejl selv om jeg ve dde kommer.

21:52: Nej, det er hverken mit sind eller netværket... #psy er bare langsom lige nu. Redosering bliver et aktuelt spørgsmål igen, er bare nødt til at finde en bedre måde at bedømme min egen tilstand på.

21:59: Bestemmer mig for at stille mig tilfreds med at slikke posen ren. Den smager af lort (Den slags man får optur over, du ved). Forhåbentlig nok til at stille min craving.

22:23: Redosering foregik mellem sidste gang og nu. "Halvdelen af resten"

23:13: Hvor skal jeg starte...
Meget er sket. Det føles som evigheder siden jeg sidst har siddet her. Tidligere selvbevisthed over trippet er overkommet, og er nu for alvor sat i gang hjulpet godt til af cannabisens overtalende evner.

00:05: Følgende en serie dybe samtaler begynder jeg at perspektivere over min egen sindstilstand og om der kan forekomme et generelt tegnende mønster for min opførsel i hverdagen. Ubehagelige tanker forekommer, men forhindrer dem ikke fra at manifestere sig i mit sind og analysere det. Lægger en note om at jeg ikke skal tage mig selv for seriøst, heller.
Alt i alt en god aften. Snart i seng?

00:20: Menneskeheden er for kloge, og er ved at køre civilisationen i sænk for at redde sig selv fra at gå fra forstanden. Det er en instinktiv selv-præservering, så at sige...

00:26: Dum... klog.. hvad er forskellen?

01:26: Liv giver mening for mig på en helt ny måde. Civilisation er pludselig ikke længere en dum leg som nogen har opfundet for at abstrahere os fra at være et dyr; Det er en vildt skæg drejning som vi har taget... og ingen af os aner hvad den ender med. Jeg er bare glad for jeg ikke tager det hele så seriøst, og rent faktisk kan anskue hvor smukt det vi er ved at skabe, er.
Min egen mentale tilstand er fuldkommen ligegyldig, selv om den måske er tydelig.
Visuelt er jeg totalt fucked up.

01:32: Føler mig lidt dum for at det ikke er gået op for mig for længe siden. Jeg har jo altid vist det.

02:32: stadig vågen. sove. nu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2010 14:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 sep 2007 16:37
Indlæg: 109
Geografisk sted: In the pot, with friends.
Mærkværdig rapport. Ved næsten ikke hvad jeg skal kommentere :D
Ikke udover at jeg genkender mange af de følelser og overvejelser du beskriver så godt.

God rapport!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2010 22:42 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Næste gang du skriver en triprapport så prøv at skrive doser, administrationsmetode og det tidspunkt du indtager doserne (specielt den første som der ikke står noget om - dose, administration eller tidspunkt...) da det giver dem der læser den et langt bedre overblik over situatioenen.
Ellers fint arbejde.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team