Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 dec 2009 18:17 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Substans/er: 2c-I
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
2c-I, to trips, forskellige doser, dosering nævnt i selve rapporten

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Første trip er i naturen en sommerdag, andet trip indendørs om aftenen få uger efter.

Triprapporten
Jeg er ikke den bedste skribent, så følgende er ikke det mest intense at læse, men here goes:

Deltagere:
rbp (Mig selv)
B, har 2 svampe trip og 2 syre trip bag sig.
C, har 2 svampe trip, et syre trip og et meskalin tip bag sig.
D, har ingen erfaring med hallucinogener
E, har ingen erfaring med hallucinogener.

Det her er en fortælling om 2 sessioner med 2c-I, og om de negative konsekvenser B stadig døjer.

Trip 1:
Første trip rapport omhandler kun mig selv og B. Vi havde længe snakket om at vi snart skulle trippe, og da jeg havde en god bunke 2c-I liggende, var det et oplagt valg. Det er starten af juni måned, og vi mødes hjemme ved ham i Odense, tidligt en eftermiddag.

Vi indtager begge 15mg og tager ud og køber et par ting (Frugt, vand og den slags) inden vi tager ud til skoven og de grønne områder ved Odense Å/Fruens Bøge. Vi tager plads på græsset omkring 100 meter fra en grupppe børn der render og leger og jeg ruller os en god stor joint. B ryger på det tidspunkt sjældent cannabis så han bliver selvfølgelig langt skævere end mig. Der er efterhånden gået 1½ time siden vi indtog 2c-Ien, og de visuelle effekter er ved slå ind. Skyer bevæger sig mærkelig og skovens træer svinger mere end de nok gjorde i virkeligheden. Vi beslutter at bevæge os rundt i skoven og kigge på planter og dyr, og her kan jeg fornemme at B er LANGT mere 'ramt' end jeg er. Normalt giver 15mg 2c-I mig kun flot farvelade udover det hele, men for B virkede det langt kraftigere.

Omkring 3-4 timer efter indtagelse stopper B op for at tisse i en busk. Jeg går 10 meter længere frem ad stien ud på en lille bro og kigger ned i åen og bliver meget facineret af dets bløde bevægelser. Jeg har ikke helt styr på tiden, men tror jeg står og stirrer ned i vandet i 3-4 minutter og falder nærmest i en trance. Jeg bliver revet ud af denne trance da B pludselig råber "RBP!! HVAD SKER DER!?". Jeg går hen mod ham og ser ham komme gående med et voldsomt forvirret blik. Da han tidligere på dagen har haft lidt svært ved at holde fingerene fra tidsler og brændenælder, spørger jeg ham, med et smil på munden "Hvaeh, nu har du ikke stået og pisset inde i brændenællerne vel?" hvorefter han med skræmte øjne udbryder "Har jeg lige stået og taget en spiller i brændenællerne!?". Jeg fortæller ham at det har han ikke men det virker ikke helt til at han tror på mig. Jeg får ham sat ned på en bænk og stikker ham en smøg og finder noget vand og frugt frem. Vi sidder og snakker om hvad der er sket men han kan intet huske. Vi bruger en halv times tid på bænken hvor han er meget svær at holde en samtale med, og vi tager derefter hjem til en fælles ven. Iøvrigt en fantastisk cykeltur, vi fulgte Odense Å så langt vi kunne, og det er nu fantastisk smukt på en lys sommerdag.

Vi bruger et par timer ved den fælles ven inden jeg tager derfra. Selv efter jeg er faldet ret meget ned, virker B stadig ret forvirret og fraværende.

Jeg tænker ikke yderligere over det, andet end det bare var et sært, men harmløst, trip for B. Jeg fortryder MEGET at hans sære oplevelser ikke gjorde mere indtryk på mig, for så kunne jeg måske have forhindret det kaos der var hans andet 2c-I trip.

Trip 2:

Det er 3 uger siden B's første 2c-I trip, og i forbindelse med at jeg skal indtroducere hallucinogener for 2 andre venner (Som osse er B's gode venner), er B taget til københavn for at mødes med os andre. Udover B, D og E deltager en anden god ven C også.

Setting er denne gang indendørs i en lejlighed med et par sofaer, madrasser og en stor pose crew skunk på bordet. Der indkøbt mad fra en lokal indisk take-out, køleskabet er fyldt med ting som Koldskål og sodavand.

Det er onsdag aften, omkring kl 11 da vi indtager 2c-I'en. B, C og mig selv indtager hver 25mg og D og E tager 15mg hver.

Vi sidder og snakker og venter på effekten slår ind. Jeg ruller en kæmpe "madpakke" til os så vi ikke skal sidde og rulle joints hele aftenen (ruller 5-6 joints, de er væk halvanden time efter, og der bliver røget på den måde under hele trippet). Vi går ind til computeren i værelset ved siden af for at checke billeder af en produktion et par de tilstedeværende havde lavet, som jeg havde taget billeder af et par dage forinden. Filloutet er ret psykedelisk, og her en time efter indtagelse morer de 2 "nye" sig meget over at fillout og outlines bevæger sig rundt.

Omkring en time efter, tilbage i stuen. Der bliver snakket om røget og de "nye" fortæller om hvor glade de er for at opleve, de oplevelser de var i gang med. Det er en lettende følelse for mig da jeg indil da havde været ret nervøs for dem, da de jo aldrig har taget den slags før, og det var mig der havde givet dem materialet.

Jeg ligger mig på sengen i stuen og det er virkelig ufatteligt visuelt på det her tidspunkt. Vi hører en Jimi Hendrix plade (Som vi iøvrigt hørte på repeat i 4 timer fordi ingen overskue at skifte den), og når jeg kigger rundt på overflader er det som om musikken er "bag" den overflade, og prøver at sprænge sig ud, hvilket så fantastisk ud. Sprækker fyldt med flotte farvespil åbnede og lukkede sig konstant.

Jeg kunne bruge meget mere tid på at beskrive denne her oplevelse, men jeg vil alligevel springe frem til da problemerne begyndte efter ca. 3,5 - 4 timer efter indtagelse:

Jeg ligger på en madras i stuen med et lagen over hovedet for at dække for alt lys. B, C og D sidder i sofaen mens E ligger i sengen i værelset ved siden af (I et euforisk paradis fortæller han senere). Pludselig kan jeg høre B udbryde "Arh, hva.. har jeg lige siddet og pisset i bukserne?" D og C fortæller ham nej og B er ikke overbevist. Jeg sidder mig op i sengen og observerer D og C forklare ham at han altså ikke har pisset i bukserne, da det så begynder, "HAR JEG LIGE SIDDET OG HEVET MIG SELV I PIKKEN!?" råber E, med, hvad jeg troede var det mest skræmte ansigt jeg nogensinde havde set. Jeg sidder mig straks hen ved siden af B og vi sidder nu alle 3, ganske rolige og forsøger at få ham til at forstå at han altså ikke har gjort nogen som helst. Mens vi sidder og snakker med ham virker det til at han lige som nodder ud i 20-30 sekunder hvorefter han råbende udbryder "EJ HAR JEG LIGE SIDDET OG SPILLET PIK!?" mens han kiggede på os med et voldsomt skræmt ansigt.

Omkring 15 minutter efter, og efter 5-6 gange hvor B højlydt havde spurgt os om han havde siddet og onaneret foran os (Og alle gange set vanvtittigt skræmt ud), blev hans spørgsmål mere og mere fjollet udformede. Essensen var stadig den samme: "Har jeg lige siddet og onaneret?", men det kom ud som f.eks. "EJ, HAR JEG LIGE SIDDET OG HEVET MIG SELV I DEN SNAVSEDE ELASTIK!?" "EEJ, HAR JEG LIGE SIDDET OG LAVET SÆDKAGER UDOVER DET HELE!?"

Det skal lige siges, det er ufatteligt svært ikke at begynde at grine voldsomt når man sidder og prøver at snakke roligt til en ven der så højlydt spørger en om han har hevet sig selv i den snavsede elastik. Vi prøvede jo alle sammen at lade være at grine da vi vidste at det var en alvorligt situation, men til tider var vi nødt til at knække fuldstændigt sammen.

I få minutter virkede det B blev relativt klar i hovedet, og vi fik ham til at prøve at forklare hvad der skete med ham. Han forklarede at han i den korte periode hvor han syrede ud (15-30 sekunder) oplevede han omkring 10 minutter hvor han pludselig hev han pik frem og begyndte at tage en spiller, mens vi andre kiggede meget misbilligende på ham. Efter hvad der var 15-30 sekunder for os andre, og 10 minutter for ham, vågnede han op og troede det rent faktisk var sket og det først nu var gået op for ham hvor pinligt det var.

Det stod på i omkring en times tid, alt i mens vi prøvede at holde ham i en samtale (Hvilket var umuligt), få ham til at deltage i noget simpel tilberedning af den mad vi havde købt tidligere (Også umuligt) og prøvede at få ham lagt i seng (Hvilket selvfølgelig osse var umuligt). Vi fik ham til at blive i sengen mens et par af os gik ud og røg en smøg og fik lidt frisk luft og snakke om situationen. De andre havde tænkt sig at overnatte i lejligheden men eftersom jeg skulle arbejde dagen efter var jeg nødt til at tage hjem. Jeg bad de andre om at snakke hele aftenen igennem med B straks dagen efter og overbevise ham om ikke at ryge nogen joints den dag. Jeg bad dem osse ringe til mig hvis han skulle begynde igen. Da vi kom tilbage indenfor sad B i sofaen i stuen. Umulig at holde en samtale med, utroligt fraværende men i det mindste var der ikke flere udbrud.

Jeg tog hjem, sov og tog på arbejde ved middagstid og nogen timer efter tog jeg ned på sydhavnen hvor de 4 deltagere havde gang i en produktion.
Jeg fandt hurtigt ud af at de andre ikke havde snakket med B om trippet, og han havde røget med på samtlige joints den dag. Det var jeg nu ikke helt tilfreds med, men B så i det mindste ud til at have det ok.

B oplever i dagene efter tilbagefald. Han fortæller at han oplever det som han er tilbage i lejligheden, trippende og med troen om at han lige har hevet pikken frem og taget en spiller foran sine venner. De her oplevelser varer ved og de forekommer hver gang han ryger cannabis. Han får denne oplevelse i alle omgivelser; Alene i toget, til familie middage, i byen ture med venner.

B vælger efter en måned eller to at stoppe med at ryge cannabis da tilbagefaldet kommer hver eneste gang. Ikke altid i samme voldsomme grad, nogle gange føler han sig bare overbevist om at han gjort et eller andet galt og folk omkring ved det og andre gange er det i præcis samme grad som det var under trippet.

Det var ting der kunne minde ham noget om den aften der kunne sætte gang i det. Der skulle ikke meget til, f.eks. fik han et udbrud efter han blev tilbudt hvid chokolade (Hvid, ala sæd you know ;)) og da D et par uger efter fik sig en tankeprut og valgte, højlydt i et rum med en håndfuld mennesker der ikke vidste noget trippet, at spørge hvordan det gik og spurgte ind til trippet. Det fik han et udbrud af.

Det er ca. 6 måneder siden B tog 2c-I, og først inden for den seneste måned er det begyndt at gå bedre med B. Han kan nu ryge et par sug på en joint og tilbagefaldende kommer relativt sjældent.

Hvis jeg husker på mere der er relevant til hvordan det er gået B efter trippet tilføjer jeg det, men i er velkommen til at spørge, hvis der er noget jeg har udeladt eller ikke skrevet nok om.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 dec 2009 01:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 aug 2009 21:19
Indlæg: 9
Skræmmende historie, men fedt at du deler den.
Minder en om at det ikke bare er legetøj.

Æblemost


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 dec 2009 15:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Det er alligevel utroligt at der ikke skal mere til end som så, for at det kan gå galt.
Har "B" oplevet noget lignende under syre eller svampetrips?
For synes da godt nok at det lyder som om at han har nogle lig i lasten, som kommer frem når han tripper.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2009 19:48 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Obama skrev:
Har "B" oplevet noget lignende under syre eller svampetrips?


Det skulle man tro, men nej. Hans tidligere oplevelser på LSD og svampe er forløbet uden problemer.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2010 15:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Obama skrev:
For synes da godt nok at det lyder som om at han har nogle lig i lasten, som kommer frem når han tripper.

Præcis min tanke.


rbp skrev:
Obama skrev:
Har "B" oplevet noget lignende under syre eller svampetrips?


Det skulle man tro, men nej. Hans tidligere oplevelser på LSD og svampe er forløbet uden problemer.

Ved du om han også røg cannabis på de nævnte trips? Det kan, for nogen mennesker, gøre trippet voldsomt uoverskueligt og angstfyldt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2010 20:46 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Culpepers skrev:
Ved du om han også røg cannabis på de nævnte trips? Det kan, for nogen mennesker, gøre trippet voldsomt uoverskueligt og angstfyldt.


Der blev røget et par joints med hash under første trip, og rigtig, rigtig meget skunk under 2. trip.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2010 21:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
rbp skrev:
Culpepers skrev:
Ved du om han også røg cannabis på de nævnte trips? Det kan, for nogen mennesker, gøre trippet voldsomt uoverskueligt og angstfyldt.


Der blev røget et par joints med hash under første trip, og rigtig, rigtig meget skunk under 2. trip.


Jeg tror han mener om B også røg hash under hans lsd og svampe trip.

Spændende læsning, men stakkels B :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2010 22:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Jeg mente nu ikke de to 2C-I trips, men B's fire forrige trips på LSD og svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 maj 2010 05:34 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Der blev også røget under de trips, men ikke så meget som under de to 2c-I trips.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 maj 2010 16:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Det kan godt have noget at sige. Alle gange jeg har set nogen blive helt "ude af den" på psykedeliske stoffer har været umiddelbart efter en joint. (Ikke dermed sagt at alle reagerer sådan på den kombo! :wink: )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2010 18:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
Jeg synes det lyder temmelig uforsigtigt af B, at øge dosen fra første trip med 10 mg, når han blev så påvirket første gang.

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2010 13:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Jeg genkender følelsen af at opleve noget negativt, hvor man bliver meget flov over at man tror man har lavet noget lort. Sagt noget forkert, gjort noget forkert, f.eks. at tisse i bukserne.
Oftest looper disse oplevelser, så når det først er begyndt, kan det tage lang tid at komme af med igen. Nogle gange stopper det først når trippet stopper, for mit vedkommende, så har aldrig oplevet eftervirkninger.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2011 19:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 sep 2010 10:07
Indlæg: 27
Geografisk sted: Det sted som jeg engang var..
Sorry men damm jeg flækkede af grin over det med elastik (kender det godt fra mig selv men det er uffatelig morsom aligevel) :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2011 17:34 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 853
Geografisk sted: Milano
Hvordan har B det i dag her 1½ år efter?

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2011 02:27 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Silvio Berlusconi skrev:
Hvordan har B det i dag her 1½ år efter?


Han har det udemærket nu. Han ryger tjald engang i mellem og har indtage svampe og syre et par gange siden uden problemer.

Hand plan er at holde sig fra alle PEAer i fremtiden.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2011 11:38 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2010 02:01
Indlæg: 27
Geografisk sted: Vissenbjerg
2c-X'ere har jeg hørt meget dårligt om. Min nabo skar pulsåren over på sig selv under et 2c-X trip. Mit eget trip var også en meget underlig oplevelse, trods en lille dosis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2011 22:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jan 2007 13:33
Indlæg: 688
Geografisk sted: Farveladeland
Skar pulsåren over på sig selv? WTF? Hvorfor gjorde han det? Altså hvad var hensigten? Dosis, stof? Det lyder satme heftigt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 maj 2012 02:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jan 2005 01:05
Indlæg: 141
Silvio Berlusconi skrev:
Hvordan har B det i dag her 1½ år efter?


Han ryger tjald engang i mellem...


Det virker som om han ryger mindre end før i det mindste... Held i uheld?

Men hold da fast for en oplevelse. Håber I okay alle 5.

KH


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2017 19:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2016 20:23
Indlæg: 30
Gad vide hvordan reaktionen havde været hvis man havde sagt: "Ja du har lige siddet og onaneret foran os og det er bare helt okay".
Det virker, som andre har antydet, som om at det stikker lidt dybere og måske er noget der skal udleves, who knows. Spændende rapport og godt at hører at han har det godt igen, det lyder som en ubehagelig tankespiral at komme ind i :P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team