Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2c-galskab
Indlæg: 18 feb 2009 19:52 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2009 11:32
Indlæg: 14
Geografisk sted: Der hvor der lugter af afghan
Substans/er: 2cb
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
Ca 11mg af mit 90% rene 2cb-batch. Har trippet på det batch på 4 forskellige aftener.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Lider af Hppd, men ellers var der intet

Triprapporten
Vi ville finde noget MDMA. Men vores kontakt fuckede op. Hele slænget var samlet i mit barndomshjem. J, D, V og JJ var klar på MDMA. S og B er de sædvanlige venner som altid er der men aldrig tripper. Da vi hører at der ikke kommer noget MDMA beslutter jeg at sniffe en "selvskablig" dose 2cb. D vil helst have sin dose oralt, så jeg deler de 56mg op i to bunker(eyeballed(dumt)).

Jeg opløser krystallerne i et vinglas halvfyldt med lunkent vand og begynder at knuse resten med mit baberblad. Jeg line'er en god lille streg op. (ca 11mg) og snuser det i mig. Det svier lidt mere end det plejer, men det ikke så slemt. Jeg kan næsten li smerten. D klager over smagen. "Den er meget bitter".

Vi har begge taget det her et par gange før, og jeg må påstå at det er det jeg kender bedst efterhånden, men den streg slog hårdere end de tidligere jeg har taget. Der er intet at gøre. Trippet minder mig meget om et syretrip, bare lidt mere håndterbart. Loftet er meget vandagtigt og alt har en puls. Blir meget betaget af den buket der står for enden af bordet.
Den er lige ved at springe ud og som jeg stirrer på den springer blomsterne ud. Meget livagtig halu.

D begynder at mærke stoffet nu, og det er lidt for overvældende for ham. Han mister evnen til at snakke og episoden minder mig op et kapitel i pihkal.
Desuden er settet helt fucked, og slet ikke egnet. V blir ved med at smide papir over det hele, og S vil ikke dele sin hash. Kort sagt opstår der en meget "tense" stemning. Det hele slutter dog fint, med at D kommer tilbage til virkeligheden og vi spiller lidt poker. Med glade(skæve) miner forlader folk så småt det mislykkede MDMA-klare hus. Og kun mig og S er tilbage. Jeg tilbringer resten af natten med at læse op på erowid.

Jeg ved ikk helt hvorfor det var så intenst. Det var måske en blanding af set og stof og det faktum at min ven var bange i et par timer. Eller en svingende potencitet i mit batch. Måske hade vi opbygget en tolerance de sidste par gange og en 2 måneders pause bare gjorde effekten stærkerer. Jeg ved bar at jeg var lige så væk som 2cb og Meskalin. ++++


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2009 12:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
:hm: Du siger det var en ++++ oplevelse, samtidig skriver du at det var mere håndterbart end et syretrip? Du skriver hellere ingen ting der på nogen måde for oplevelsen til at ligne en ++++. Enten er det en dårlig rapport, ellers lyver du. Måske er det bare mig der tager fejl? :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2009 21:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2008 23:05
Indlæg: 289
Geografisk sted: Nord for København
Shulgin-fan kan ikke finde ud af Shulgin skalaen. Dette trip er ikke mere end højst ++
Dårlig rapport btw. Du fortæller stort set intet om mental tilstand, visuals og lignende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2009 21:31 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2009 11:32
Indlæg: 14
Geografisk sted: Der hvor der lugter af afghan
Det var betydeligt mere visuelt end det stærkeste syre/pcp trip jeg har taget, tilgengæld var der ingen frygt. Det er lidt svært at formulerer, men jeg prøver. På et mix af LSD og PCP føler jeg ikke at der er nogen form for kontrol. Og på ca 68mg 2cb var jeg også mere jordnær end efter den 11mg dose jeg sniffede. Sammenlignet med et bad trip på svampe var det rart, men i forhold til tidligere trips var det i overkanten uden at være for meget. Jeg har efterhånden erfaring med: 2cb, LSD, Peruvian torch, svampe (Mexi og spidsnøgenhat), Salvia d, Kokain (96% peruvian flake), Amfetamin, Ritalin, Morning glory, GHB, MDMA, MDA og alt godt fra ethno. Dertil er jeg kommet igennem Pihkal og Tihkal og mener at vide en ting eller to. Det skrevne trip var meget overvældende og ektra intenst. Min vurdering: ++++. Jeg har ikke hele dagen til at sidde og skrive reporter, men den er måske mangelfuld. Hele pointen var at man ikke ska fucke med 2cb. Alle doseringer er eyeballed og det gør den videnskablige del af reporten minimal, så er der det spirituelle, men det har jeg delt med D og synes ikke hele PSykedelia burde vide den slags om mig da det er pænt personligt. Men ka da mærke de empathogenske kvaliteter ved 2cb i et par dage efter, det ka også ses tydeligt på den visuelle del af min HPPD og sidst er min nydelse af musik i top i godt en uge efter brug. Dejligt afterglow.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2009 15:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2009 10:42
Indlæg: 11
jeg gir de andre ret i at det var en lidt kedelig trip-rapport, det altid sjovt at høre noget mere præcist om folks tanker & visuals under et trip :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team