Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2024 19:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2c-xmas
Indlæg: 12 feb 2009 02:17 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2009 11:32
Indlæg: 14
Geografisk sted: Der hvor der lugter af afghan
Substans/er: 2cb og Hash.
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
Ca 66 mg 2c-b. 2-3 gram hash.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Hos en ven, i starten af december. Og delvist på et pizzaria. Vi var 3 trippere og en sitter. Jeg lider af Hppd (evighedstrip).

Triprapporten
Det starter som de andre. En sløv dag, det planlagte trip fra i går gik i vasken så jeg lægger hårdt ud med ca 5mg nasalt da jeg vågner.

15:30 er mig og D, ankommet hos S. J vores sitter er på vej. (J er ikke den bedste tripper, idet at han altid ryger sig for skæv til at fatte noget, eller blir side-fucked på viben fra de andre) men han er en god gammel skolekammerat og er der altid alligevel.
Mig og D tar en stor dose oralt, (vi tror der er ca 36mg, vi tog fejl) og S får ca 18mg. (Alle doseringer er eyeballed. Jeg ved det er dumt, men der var 200mg til at starte med. Det viser sig at være nærmere 55mg vi hver tog oralt.

16:25 Jeg mærker den orale dose så jeg sniffer en pæn streg og D følger trop. S takker nej da han ikke er til snif og ikke til smerte.

16:27 Jeg får kvalme, det er ikke sket før, ikke så kraftigt. Det minder mig om mine første, spæde eksperimenter med Morning glory. Jeg kan ikke kæmpe imod den her kvalme. Så jeg rejser mig og er lige ved at skvatte, hele værelset er badet i en Grøn farve (ambi-light tv) og jeg hulter ud på lokum og laver narkobræk. Dejlig, hvid pulver opkast. Hele lortet svier på vej op, men bagefter føler jeg mig renset og mit trip gror i intensitet imens min hukommelse langsomt forfalder.

16:55 Jeg vender tilbage til toiletet men denne gang for at kaste op gennem røven. Faktisk en meget naturlig omgang afføring. Mens jeg sidder der begynder mosaiken i gulvet (den er der irl) at rejse sig i knæhøjde.

17:25 Jeg er tilbage i værelset og farven er nu skiftet til noget jeg ikk ka definere. Sulten rumler i min meget tomme mave og vi beslutter at gå på pizzariaet der ligger overfor S's lejlighedskomplex. Jeg har det som en nisse, med alt for store bukser på som jeg stavre over en 2 sporet vej med mine venner lige bag mig.

17:30 På vej til pizzariaet var jeg sikker på at jeg kunne håndtere det. (Worst case raoul duke style) Men da den rare invandrer bag disken spør mig med accent, "Hva skulle det være," kan jeg ikke holde masken. (det skal måske siges at jeg griner betydeligt mere og mere vanvittigt end mine companions) Det eneste der er at gøre er at bede S, i håb om at han ka se hva der står på tavlen, om at bestille mig noget med salami. Vi går udenfor da bestillingen er givet og sekundet døren lukker flækker vi alle sammen af grin. Da J endelig kommer ud kan jeg ikke se for bare tårer. Efter en smøg går vi ind igen og venter på vores mad. Jeg griber en avis for ikke at se for mærkelig ud, men jeg kan ikke læse hva der står.

17:45 får vi vores pizza og det kan ikke gå hurtigts nok med at komme tilbage i lejligheden. Der spiser jeg den rødeste pizza jeg nogensinde har set. Den var rød, rød som prince, dannebro og christianias flag. Men den smagte fint. Efter maden sniffede vi et par streger mere og min hukommelse er meget mangelfuld herfra.

Men da jeg ugen efter vejer resten af min 2cb på en 0.000 vægt er der kun 56mg tilbage. Men foruden opkast var der ikke noget ubehageligt ved det overhovedet. Hvis jeg ikke havde vejet det ville jeg aldrig ha vidst det.

Dont eyeball this shit.
Sure it aint known to be toxic
but i dont want to be the guy
who proves them all wrong


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2c-xmas
Indlæg: 18 feb 2009 10:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Flot og velskrevet rapport mate. Den var spændende at læse!
Jeg synes dog at det lyder lidt vildt at du fortsat indtager psykedeliske stoffer, selvom du har hppd. ( Du ser ting selv når du ikke tripper, aye? ) Gør det ikke bare din tilstand slemmere?

mvh. Shroom


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2c-xmas
Indlæg: 23 feb 2009 15:04 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2009 11:32
Indlæg: 14
Geografisk sted: Der hvor der lugter af afghan
Det ikke noget problem for mig med min HPPD. sammenlignet med andres symtomer er mine i den slemme ende men det blir aldrig for meget til at håndtere. Jeg ryger også hash hver dag og det hjælper vist heller ikke. men har levet med farver og ektra skygger i snart 3 års tid, og må sige at jeg næsten har vænnet mig til det. Har også forbrugt/brugt/misbrugt diverse psykedelika og det synes kun at blive værre et par dage efter det sidste trip. Men efter et mix her i forgårs på 2cb og peruvian torch, har jeg efterfølgende, kortvarigt set min verden i negative farver. når jeg blinker i et mørkt rum er aftegningen af rummet der kortvarigt i meget lyse farver. Varer kun et spilt sekund, men minder meget om nogle tidligere effekter jeg ar fået på en lsa opløsning. Alt i alt gør hashen mere for min hppd end alt det andet. Er sikker på at hvis jeg stoppede med at ryge ville hppden langsomt forsvinde, men jeg ka rigtig godt li hash.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team