Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 03:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 nov 2008 10:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 nov 2006 19:55
Indlæg: 178
Geografisk sted: På flugt
Substans/er: 2c-b
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
10 mg. insuffleret

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Længe havde jeg haft lyst til at prøve dette stof (2c-b) fordi jeg intet havde prøvet indenfor psykedeliske stoffer (udover Cannabis og MDMA hvis man vil kalde det psykedelisk). Og da 2c-b er forholdsvist mildt var det jo oplagt at starte med.
Muligheden bød sig da jeg faldt i snak med en vis herre til en fest. Han havde mulighed for at skaffe det. Jeg kendte ham næsten ikke så jeg tænkte det sikkert ikke blev til noget i sidste ende. Men dagen efter ringede jeg til ham. Og han havde det skam, jeg skulle bare selv komme ud og hente det.

Efter besøget i narkoborgen (40 mg købt) vender jeg hjem til min lejlighed og ringer efter to venner (M og T)
M og T interesserer sig ligeledes for psykedelika. M havde prøvet svampe flere gange så han var en slags erfaren hjælper samtidig. Dette blev der dog ikke set meget til da han selv trippede. Egentlig var det heller ikke nødvendigt. Det er jo minimalt hvad man oplever af mindfuck på 2c-b.

Vi planter os i sofaen, sætter musik på og lægger hver ud med 5 mg. Nasalt. T og jeg synes ikke det er så slemt, men M synes det er vanvittigt ubehageligt og får også en svag kvalme. Han går endda så vidt til at kaste en smule op på mit gulv, på vej ud mod køkkenet. Vi hjælper med at tørre op og så begynder der at ske ting og sager! Vi bliver enige om at kroppen føles anderledes let. Lidt ligesom MDMA, men alligevel ikke. Vi var også lidt i tvivl om dosen var for mild, men man er jo altid forsigtig når et nyt stof prøves første gang. Dette er ca. 5-10 min. efter insufflering.

Vi bevæger os tilbage til sofaerne hvor vi taler om fornemmelserne mens vi ryger en stak smøger, da jeg pludselig får øje på at farverne i et maleri, begynder at bevæge sig bølgende ind og ud af billedet. De andre har ingen visuals på dette tidspunkt, men der går ikke lang tid før de også får øje på at tingene trækker vejret. Bl.a. min dør og lampe. Det smukkeste var dog en plakat. Plakaten blev super smuk og menneskerne inde i den begyndte at bevæge sig. Visualsene var utrolig detaljerede og skarpe. Skygger kastede sig rund inde i plakaten samtidig med deres munde bevægede sig som om de mimede. Vi lagde os på en madras under plakaten og nød forestillingen i en tyve minutters tid. Vi var enige om at vi peakede godt og grundigt. Under hele trippet følte jeg min krop og ikke mindst mit sind, havde det som om man lige var vågnet. Ikke den tilstand man er i om morgenen, men den tilstand man er i hvis man har sovet et par timer midt på dagen.

T foreslår på nuværende tidspunkt at gå en tur. Så det gør vi så. På trods af jeg bor midt inde i byen. Vi var ligeglade. Vi frygtede på ingen måde at mennesker skulle se os. Eller at vi skulle dem, for den sags skyld.
M var løbet tør for cigaretter så han anmodede om at låne til en pakke af mig. Derfor satte vi kursen mod 7-11. Jeg gik ind alene mens de to andre ventede udenfor. Da jeg kom ind var lyset overvældende og der var temmelig mange fulde folk. Dette var lidt ubehageligt, men ubehaget forsvandt straks da det blev min tur. Damen ved kassen var utrolig morsom at se på. Jeg kunne ikke skjule min griner så jeg grinte hende simpelthen lige op i hovedet med mit mega trippede ansigt. Dette var uforskammet, men det var simpelthen så sjovt at jeg ikke kunne lade være.
Tilbage i den friske nat går vi nu op mod et pizzeria for at spise lidt mad. Vi sprutter af grin inde på pizzeriaet, og manden er vist lidt irriterede på os. Vi går straks ud efter vi har modtaget pizzaerne. Færdige af grin. Af hvad ved vi ikke.

Vi får nu den geniale idé at gå ned i en park. Dette viser sig at være et rigtig godt træk. Parken emmer af liv. Alt det organiske materiale er overvældende fantastisk. Træerne står og trækker vejret og åen er bare… Smuk og farverig. Vi bliver trætte af vores pizzaer og vælger at kaste rundt med dem. Meget skægt skal jeg lige hilse og sige. Vores Fanta som vi også investerede i på pizzeriaet beholder vi dog. Denne drik er intet mindre end fremragende i forvejen, men på 2c-b er den bare bedre. Meget bedre. Vi lægger mærke til at vores gåtur rundt i parken går ufattelig langsomt. M og jeg snakker ustandseligt til hinanden, mens T hele tiden sakker bagud fordi han har fået øje på noget. Det er dog ikke kun T der ser mærkelige ting. Pludselig får jeg øje på domkirken. Den Står og snorker eller i hvert fald trækker ”den” vejret utrolig langsomt og kraftigt. Interessant.
Vi redoserer lidt efter med endnu 5 mg. per næse. Her bliver tingene bare endnu mere fantastiske end de er i forvejen. Men man bliver dog også lidt irriteret over det enorme body load man befinder sig i. Vi skiftes til at lytte til min mp3-afspiller mens vi løber rundt mellem græs, farver og organisk materiale. Og beslutter os derefter at vende tilbage til mig.

Tilbage hjemme hos mig. Jeg kommer pludselig til at tænke på jeg ikke havde pisset i timevis. Jeg går ud på toilettet og får den skøre idé at glo mig selv i spejlet. Dette er fantastisk morsomt. Og jo længere tid jeg kigger i spejlet, jo mærkeligere bliver mit spejlbillede. Smiler jeg, smiler jeg dobbelt så meget i spejlet osv. Jeg tager spejlet ned fra væggen, hvorefter jeg vender tilbage til de andre for at vise dem spejlet. Det hygger vi os med i noget tid. T ligner en varulv!!

Efter noget tid begynder rusen at klinge af. Vi vælger at se en film: Beavis and Butt-head do America. Vi lægger os derefter til at sove. Inden jeg falder i søvn kan jeg se svage tattooveringer på T’s arm, som alligevel ikke er der. Mystisk.

Kanon oplevelse der helt sikkert skal gentages.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2008 16:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 mar 2008 19:14
Indlæg: 210
Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Rigtig fed rapport mester :)
Har i langtid tænkt mig at prøve 2C-B, men har dog ikk rigtig fundet nogle der havde skrevet om deres trip på 2C-B :)
Kan nemlig selv rigtig godt lide stoffer hvor man ser ting og særer (Haluer).
Og efter jeg har læst din rapport, må jeg sige at det frister da helt bestemt at prøve dette "stof" 2C-B.
Så tusind tak :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2008 18:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2008 11:39
Indlæg: 189
Lyder sgu griner det med maleriet :) Er det meget life like? Sådan at du godt kunne tro folkene i maleriet rent faktisk bevægede sig rundt hvis ikke det var for din sunde fornuft?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2008 16:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 nov 2006 19:55
Indlæg: 178
Geografisk sted: På flugt
Det var et abstrakt maleri, så der var ikke personer. Farverne blendede med hinanden så det kom til at ligne små grotter lavet af dryppende maling. Skal også lige siges det var nogle hidsige farver der var brugt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2008 17:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg vil lige påpege, at jeg personligt har oplevet mindfuck på 2c-b flere gange. Som du skriver Skeletor, er det en lille dosis i har hygget jer på, så pas på med at vurdere 2c-b's potentiale ud fra det. Det er rigtigt, at de fleste oplever minimalt til intet mindfuck, men på større doseringer, er det i mine øjne en helt anden snak. Selv det visuelle kan blive for meget til tider og kan selvfølgelig også skifte karakter til det mere skræmmende, som alt andet.

Bare lige en lille advarsel med på vejen, til de folk, som overvejer at prøve sig ad. :wink:

_________________
Overdosis, badtrip eller lignende katastrofer? ->Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Senest rettet af Entheo 02 jan 2009 02:44, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2008 21:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2008 11:39
Indlæg: 189
Skeletor skrev:
Det var et abstrakt maleri, så der var ikke personer. Farverne blendede med hinanden så det kom til at ligne små grotter lavet af dryppende maling. Skal også lige siges det var nogle hidsige farver der var brugt.


Arh sorry, mente plakaten her:

"Plakaten blev super smuk og menneskerne inde i den begyndte at bevæge sig."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2008 16:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 nov 2006 19:55
Indlæg: 178
Geografisk sted: På flugt
Ahhh. Plakaten. I så fald var det, som du spørger om, meget lifelike. De bevægede sig, ja nærmest dansede, mens deres munde mimede til den musik vi hørte. Plakaten var i øvrigt Sort Sols album Snakecharmer og kæmpestor. Ses her: http://api.mds.att-idns.net/xmlserver/img/655000-655999/15209979E7934634E0400B0A0E0D685E.jpg

Bloody brilliant at trippe til IMO...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2009 07:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 mar 2009 05:49
Indlæg: 0
Jeg har også prøvet at tage noget 2CB, dog i sammenhæng med halvandet Hoffman-frimærke. Det var for alvor min første tur på syre, efter at have leget med THC og hawaianske og thai-svampe. Det var en hel unik oplevelse. Det virker meget til, at vi to har haft mange af de samme oplevelser i trippet. Jeg sad som dig, også hjemme med nogle venner, der begge havde taget LSD og 2CB før. Vi startede med at dele et frimærke to mand. Min ven ville passe på mig, så vi startede i det små. Den tredje kørte 2CB nasalt. Den første time, skete der ikke rigtig noget andet end at mine tanker så små begyndte at tage småsyrede drejninger. Jeg havde lært i mine svampetrip, at kunne trække mig tilbage til virkeligheden, ved at have mantraet "Det er bare i dit hoved. Du kan selv styre det her", så der følte jeg, det ville være forsvarligt at tage den længere ud, da jeg stadig følte mig ved mine fulde fem. Jeg ville gerne, at mit trip skulle være jævnt ekstremt, så efter halvanden time spiste jeg et frimærke mere. Nu kom der et skrald. Min krop føltes som om, at mit kød ikke hang fast på knoglerne, men det var ikke ubehageligt, da jeg var i en hyggelig stue med rare mennesker og masser af stearinlys og hygge. Det skabte en god atmosfære, og jeg følte mig tryg. Væggene begyndte at "ånde", og det gjorde de fleste andre ting i rummet også. Samtidig kom tanken op, at "Denne situation er helt unik, og det er kun mig, der oplever den sådan her". Det blev ret stort for mig, og gjorde, at jeg konstant havde et lille smil på. Vi hørte noget meditativt indisk sitar-musik, som forårsagede århundredets grineflip, da det mest af alt lød som "syre-country-med-en-dårlig-slide-guitarist". Vi er alle tre musikere, så musikken vakte et stor internt grineflip, som varede et halvt albums tid... Så gjorde det simpelthen for ondt i maven, og vi måtte skifte over til noget andet. Musikken definerer meget mine trips. Mit mood om man vil. Her fandt jeg så min "fanta", som du beskriver. Jeg nægter at tro, at der findes bedre spise end havregryn med mælk og en smule sukker, når man ekperimenterer med frimærker. Det er eminent! Jeg vil opfordre alle til at tage en skål, næste gang de leger med Lucy. Vi gik en tur rundt i byen. Igen var jeg meget bevidst om, "At-jeg-er-midt-i-alt-det-her-og-det-er-mit-univers". Trippet føltes som om det var på vej ned igen så antog, at oplevelsen nu havde peaket. Vi kom igen tilbage til lejligheden med stearinlysene, musikken og hyggen. Det sugede mig lige tilbage i trippet igen. Nu sad vi der igen. Snakkede og lyttede. Væggene "åndede" stadig en smule, men følelsen af trippet var der helt klart endnu. 2CB-drengen kiggede over på os, og sagde, at hvis vi ikke var klar til at give helt slip endnu, så var der stadig mere af tryllepulveret. Jeg var betænkelig ved det. Et nyt stof ovenpå en dejlig rolig LSD-oplevelse? De kiggede begge på mig og sagde, at der var frit slag, hvis jeg ønskede det. De skulle nok holde øje med mig. Jeg kastede mig ud i det, og snortede en tur med fyren, som jeg havde taget mærkerne med. Det var ubehageligt. Jeg har snortet en del forskelligt før, men aldrig er jeg blevet ramt af noget så ubehageligt som 2CB'en. Det sled i mine næsebor, og satte sig fast i svælget. Efter et kvarter havde det dog passeret gennem, og nu var der ikke andet at gøre, end at knalde kroppen tilbage i Lazy-Boyen, mens det vrimlede ud med dejlige toner fra anlægget. Jeg havde det godt. Følte mig friskere og mere snaksaglig. Her kommer så det helt unikke for mig. Væggene "åndede", men et nyt aspekt blev ført ind i trippet. Jeg sad og så på 3 store flotte billeder fra Hoppel-teleskopet, som hang i stuen. Der kom liv i dem. Der var et billede, der kom til at bevæge sig som "Saruman's øje" (hvis det hedder dét) i LOTR. Det andet billede var som et stort "gardin/tæppe", der trak sig lidt ud i stuen med et slør af grønne, gule og røde farver. Meget flot. Det tredje, som mest af alt fangede min opmærksomhed var et virkeligt smukt foto, som var taget af en fjern galakse. Hele billedet var i live. Det var som at "se ind" i et andet univers, hvor der fløj engle rundt i mellem stjerner og flotte lilla farver. Det var helt unikt. Jeg bilder mig stadig ind, at jeg kan se tingene bevæge sig lidt, når jeg kigger på billedet, men ved ikke om jeg "søger" det! 2CB'en kørte fuld skrald i et par timer med en del rodede indtryk, og så blev vi semi-udmattede om klokken ni om morgenen eller lignende. Min hjerne var bombet med indtryk. Jeg havde et virvar af tanker, som jeg skulle prøve at rydde op i, så fandt det idyllisk at tage til stranden for at opleve solopgangen og se på et blikstille hav mens man ryddede lidt op i nattens oplevelser. Det var nærmest det mest meditative øjeblik i trippet, hvor alt fandt ro, og det var som om tingene pludeligt passede sammen. Den følelse føler jeg har givet mig en anderledes ro i sindet siden. Ganske fortræffeligt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team