Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2-CE helvede
Indlæg: 14 sep 2008 17:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Substans/er: 2C-E
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
10 mg oralt, redoseret 5 mg nasalt + en joint eller to

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Dosis 15mg 2c-e + hash
Styrke ukendt
Setting Tripfest 4 personer

Khazim

Jeg var lige kommet i besiddelse af nogle 2c-e pakker, og besluttede mig for at tage op til nogle bekendte og teste det sammen med dem.
Da jeg kommer op til ”festen” sidder der tre personer, J, S og X.
Jeg har før røget hash sammen med J og S, som er et par små suspekte typer, men intet alarmerende.
X er en ny person, som jeg umiddelbart falder godt i spænd med, helt lay back guy, lige min stil.

Det er X der er tripsitteren for dette trip, da han kun holder sig til utallige bonghoveder.

Kl 23
Jeg selv og J tager hver især 10mg 2c-e, jeg prøver at bombe det, men kan ikke rigtig finde ud af det, men får det ned alligevel, efter lidt besvær, J opløser det vand og indtager det oralt.
S prøver for første gang 2C-B, han har absolut ikke kendskab til disse stoffer, da han er vant til hash, coke og amf.
Jeg sidder ligeså stille og bliver glad, jeg forventer en masse, og kigger rundt.

Kl 23.30
Sidder og holder øje med uret, mens jeg kigger spændt rundt på folk, sidder og forventer en masse, håber det bliver vildt og dejligt.
Vi sidder og ser noget TV, egentlig ikke noget der interessere mig, så jeg sidder og lytter musik mens jeg fornøjer mig med en joint – joints giver mig en dejlig ro, og er afstressende når jeg sidder med den mellem fingrene, er gammel ryger.

Kl 24
Der begynder så småt at boble noget i maven, og jeg bliver utrolig lattermild, lidt visuelt.
Mine tanker er nogen lunde normale, og jeg kan sagtens strukturere mig.
Min høresans bliver bedre.

S begynder at få det varmt, bliver helt rød og begynder at sveder, jeg beder S om at drikke vand i stedet for sodavand.

Kl. 00.30
J og jeg beslutter os for at redosere, da vi ikke føler vi er lettet helt.
Jeg tager en 15mg’s dosis frem, eyeballer den til 3 bunker af 5 mg, og tilbyder J den ene
Han insufflere den, hvorefter jeg tager den anden.
Var forberedt på en smerte, men den var utrolig kortvarig, og blev hurtigt erstattet af en følelse af bedøvelse+snot hele næsten, men på af en behagelig måde…

Kl 00.45
Her begynder det at gå stærkt, herefter kender jeg ikke de eksakte tidspunkter.
J sidder over for mig, for enden af et sofabord, og hans hoved begynder at skifte alder, frem og tilbage i tiden, jeg bliver utrolig fascineret af dette, men ser ham pludselig som min far som ung, hvilket gjorde mig lidt foruroliget.

Kl ca. 01
Jeg begynder at flakke væk, jeg bliver trukket bagover i sofaen og føler en mørke trænge på.
Mørket er ikke specielt ondt eller koldt, meget mere som absolut ingen ting.
Jeg svæver lidt rundt i mørket som ingen ting, jeg er ikke i min krop, og min sjæl var ikke til stede, intet var tilstede.
Jeg kommer tilbage til stuen igen, efter det der følte som 10 sekunder, med et gisp efter luft.
Ser mig omkring og skal lige til at snakke, men finder ud af at jeg allerede er med i en meget underlig samtale, jeg sidder og tænker lidt over hvad der sker, men bliver afbrudt af totalt mørke og samme følelse af ingen ting igen, dog som om jeg hang i det med kroppen, jeg begyndte at blive skilt, om et puslespil, og blev samlet igen lige inden jeg kom tilbage til stuen.

Jeg ankommer til stuen, føler mig glad for at være tilbage igen, og prøver at blive i dette rum.
Jeg skal lige til at sige noget, da en skinger lyd kommer fra J, jeg kunne forstå lyden, det var som om han talte, men kun til mig, kun på vores eget specielle sprog, et slags modersprog.

Vi kigger på hinanden, men bliver vredet væk fra hinandens tale med en skarp kraft på samme tid, som om vi blev afbrudt.
Nu taler vi samme, danske sprog igen.

Jeg fortsætter denne rundgang mellem stuen og intetheden, men jeg begynder at samle mig forkert når jeg bliver til et puslespil, jeg bliver deform og forkert.
Det føles som om jeg mister kontrollen over underlivet, og jeg får en sær følelse af at havde skidt i bukserne, jeg tjekker igen og igen, men der sker intet dernede – jeg begynder at blive fortvivlet over følelsen af ikke at kunne styre mig og svære rundt og trippe.

Jeg bliver dårlig, får kvalme og vælger at vælte ud på toilettet hvor jeg kaster op.
Hænger op af toiletkummen og prøver at få samling på mig selv, men bliver ved med at få blackouts og følelsen af at de samme 10 sekunder gentager sig igen og igen, men hvor jeg stadig kan tænke selv og opleve det – tiden gik i stå.

Pludselig oplever jeg flashbacks fra mine blackouts, som minder der fortalte mig hvad der var sket.
Jeg ser mig selv slå hovedet ned i det hårde hvide toiletgulv, adskillige gange, ser mig selv smadre mine tænder – meget ubehageligt, og jeg tager mig straks til hovedet for at mærke efter.

Tiden stoppede igen

Jeg begynder at panikke over tanken om tiden ikke gik mere.
Skulle jeg forblive i denne tilstand hvis tiden stoppede med at gå, så kunne jeg aldrig komme tilbage. Angst for sindssygdom.

Jeg tænker på psychedelia og andre der har prøvet det samme, hvorefter jeg får mig overtalt til at falde lidt ned.
Jeg ligger mig ned på gulvet for at hvile lidt mod det kolde gulv.

Jeg beslutter mig for at finde ud af om tiden går, så jeg kommer på den geniale ide at pudse næse ofte og ligge papirerne ved siden af mig, så jeg kunne ligge og tælle dem, hvis jeg overhovedet kunne huske tal.
Jeg bliver rolig da jeg opdager at bunken bliver større og større.

Jeg forbander mig selv, og min trang til at prøve nye ting, jeg lover mig selv aldrig at gøre sådan noget igen, og leve mit liv godt. (den holdte ikke helt).

Jeg bliver tvunget til at låse døren op, da J skal bruge toilettet, jeg finder ud af at jeg har lagt på gulvet og trippede i en times tid, og dermed blokerede toilettet.

Jeg lægger mig ud på stuegulvet, da jeg ikke orker at komme længere, jeg bliver tilbudt noget vand, og tager glædeligt imod det, mangler vand i maven efter de sidste bræk ture.

Jeg sidder op af en væg, mens jeg prøver at forklare de andre at jeg skal have noget beroligende, men finder det umuligt at kommunikere i samme sprog, jeg prøver igen og igen, men må til sidst give op.

jeg begynder at blive væk fra virkeligheden i længere tid af gangen, og føler at jeg ligger i midten af stuen og skider i mine bukser, mens de andre sidder og griner af mig.
Finder senere ud af at det aldrig er sket.

Flashbacks kommer af mine sorte perioder tidligere, og jeg tror at jeg har haft ringet til min kæreste og råbt og skreget, fordi jeg ikke kunne tale i hendes sprog.
Jeg troede at jeg prøvede at få hende til at komme og passe på mig, for jeg var virkelig bange.
Fik det virkelig dårligt over at jeg havde trukket hende med ind i det, men fandt senere ud af at jeg ikke havde ringet, heldigvis.

Kl 4.20
Jeg er tilbage i sofaen og jeg kommer mere og mere til mig selv, der går længere tid mellem mine blackouts, og jeg har ikke samme følelse af at tiden er gået i stå.
Det letter mig at finde ud af at klokken er 4.20, så er der trods alt gået noget tid.

S er åbenbart skredet hjem mens jeg var væk, noget med han blev for træt.
Sidder sammen med en velfornøjet J og en godt skæv X.

Klokken bliver 5, og jeg føler mig klar nok til at gå nogen lunde lige hjem, men jeg er mærket af et stærkt afterglow.

Turen hjem går let og elegant, der regner og en rimelig stærk vind.
Jeg beslutter mig for at tage hætten af og stoppe musikken for at gå og høre på naturen i stedet for, og den sovende by.
Jeg har aldrig før haft så god en gåtur, jeg tænkte ikke så meget, det var bare der ud af, og hver eneste dråbe føltes som om den rensede min krop og mit sind, for hvad der havde sket den aften, og så på alting fra en helt klar vinkel.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2009 12:27 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Lyder som et træls trip, uden nogen rigtig kontrol. Måske var dosen for meget? De 5 mg nasalt kunne godt være dråben der fik bægret til at flyde over. 2c-x kan tage lang tid om at komme igang, og da jeg prøvede 2c-b så jeg slet ikke noget. Havde det bare fantastisk godt, ligesom med MDMA.
Pas på doserne fremover ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2009 04:37 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
Ja man skal være påpasselig og erfaren hvis man skal lege med 2c-e.. det er ganske anderledes end de andre almindelige 2c-ere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2009 12:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
Citat:
jeg begynder at blive væk fra virkeligheden i længere tid af gangen, og føler at jeg ligger i midten af stuen og skider i mine bukser, mens de andre sidder og griner af mig.
Finder senere ud af at det aldrig er sket.


Det har jeg også prøvet på et svampetrip. En yderst besynderlig oplevelse. Mærkeligt at man får den tanke.

Men ellers en god rapport oven på et knapt så godt trip, lyder det til.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2009 23:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2009 10:42
Indlæg: 11
super ærgeligt at det trippet skulle gå sådan, lyder ikke til det har været særlig sjovt..

men er utrolig dejligt at du (& andre self) skriver om trips som dette, det får nybegyndere som mig til at respektere stofferne meget mere end jeg nok ellers havde gjort - jeg har ærlig talt mere lyst til at lære det over pyschedelia end jeg har til at lære det på den hårde måde :D

kunne ikke lade vær med at grine lidt af det med du følte du blev "deform & sked i bukserne" xD


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team