Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 07:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 aug 2018 16:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 aug 2011 17:06
Indlæg: 38
Geografisk sted: I Vulvaland
Trip rapport 26/08/2018
Substans: 2CB
Dose: 20 mg.
Alder: 29
Køn: Mand

Forbindelser og Arketyper

Baggrund
Dette er min første triprapport i syv år, siden jeg skrev triprapporten ’Ind i den Moderlige Matrix’ omkring, min tur på LSA ladede Hawaiian Baby Woodrose frø i det sydfynske.
Jeg har over de seneste to år igennem terapi, fokuseret på at arbejde med mine skyggesider og de indre børn, i et forsøg på at integrere dem ind i livet. Jeg har omfavnet slangen og er blevet venner med dragen og jeg føler mig nu som et helt menneske.
Igennem de sidste fire år har jeg arbejdet med MDMA 2-3 gange om året. MDMA’en har hjulpet mig i mit skyggearbejde, ved at give mig adgang til min sorg, samt vist mig hvordan jeg kan være i det jeg kalder ’The Clear White Heartspace’. Jeg føler at jeg har integreret Cannabis og MDMA ind i mit liv, og de har derved mistet deres oprindelige ’magi’, idet jeg nu kan få adgang til disse værensformer og sindsrum i ædru tilstand. Med andre ord; I got the message!
Jeg har over det seneste år taget 2CB i større og større doser, indtil jeg i går cyklede ud i den amagerkanske natur med min kæreste, og slugte en hjemmepakket gelatin kapsel med 20 mg. 2CB.

Væk fra baseline +45 - +1:45
Min intention med trippet var at udforske forbindelse og kontakt.
2CB tager altid virkelig lang tid for at gøre sig bemærket i min bevidsthed. Efter 45 minutter kunne jeg så småt mærke de første effekter materialiserer sig. Jeg følte en let stigende følelse i brystet samt en mætning af skovens farver omkring shelteret. Teksturerne i birketræstammerne var ret tydelige og jeg så et enkelt nisseansigt i barken, da jeg var inde i skoven for at tisse. Efter en time var jeg på en blød +1 på Shulgin-skalaen.
Jeg gik lidt rundt og udforskede området omkring shelteret, mens min kæreste agerede tryg base. Jeg gik langsomt og roligt med hændende i lommen og mærkede solen på min krop. Jeg kunne bruge en træstamme til at læne mig op af og derved lade solen varme min kolde krop; en vildt lækker oplevelse. Mens jeg gik og kiggede ned på jorden, blev jeg ramt af en masse negative tanker og følelser. Jeg så mig selv værende bange for at miste kontakten med dem jeg holder af, og reagerer med et voldsomt overlevelsesraseri for at holde fast i forbindelsen. Jeg så også mig selv som værende et lille barn, der bliver bange og forskrækket over den massive vredesenergi. Jeg tænkte på min tidligere chef, og hvordan han ubevidst, ødelægger alle former for menneskeligt samvær i hans narcissistiske raseri. Jeg følte mig forbundet til hans smerte. Jeg kunne mærke det narcissistiske sårede barn inde i mig selv.
Jeg gik lidt videre og så hvordan der havde løbet en nu udtørret å. Jeg så hvordan andre mennesker har lagt store grene over den, jeg mærkede igen forbindelse imellem to sider og hvordan vi som mennesker forsøger at bygge bro til hinanden over den afgrund der er imellem os. Jeg følte sorg over den adskillelse jeg har til mine søskende, og hvordan jeg længes efter at stå dem nær.
Min kæreste forslog at vi gik lidt. Jeg gik med til det, men følte også irritation over at have sagt ja. Jeg var dog ikke i stand til at holde fast i min irritation særligt længe, da vi gik igennem skoven kunne jeg begynde at mærke 2CB’ens energi der fik det hele til at bølge svagt. Tiden begyndte også at gå langsommere og en meget kort tur, føltes som en episk rejse. Vi satte os ned på en bænk på en bakketop, der havde udsyn udover en sø der er dækket til med et tæt lag siv. Jeg havde en følelse af rummelighed i hovedet, og bemærkede at jeg hurtigt kunne glide ind i en meditativ tilstand, det var nemt at dæmpe den indre monolog. Jeg lagde mig ned med hovedet i min kærestes skød og kunne se den blå himmel og min kæreste. Min kærestes hoved fadede ind i den blå baggrund og det hele fik et 1950er postkort skær over sig. Jeg var nu over halvanden time inde i trippet og jeg var stadig på en +1. Jeg har tidligere erfaret, at med 2CB’ens comeup så når jeg altid lige til det punkt hvor jeg bliver utålmodig, inden at tingene for alvor begynder.

Comeup +1:45 - +2:15
Vi gik tilbage til shelteret igen, på vejen tilbage følte jeg at skoven havde taget en blød og velkommende aura. Vi satte os på bænken ude foran shelteret jeg var sulten og spiste nogle nødder. Der kom to backpackers og inspicerede området og vi besluttede os efterfølgende for at sætte os længere nede ved bålpladsen, sådan at vi ikke ville blive overrasket over nyankomne mennesker. Der var også en nysgerrig hveps der blev ved med at flyve hen til os. Min kæreste sagde at det var fordi at vi var ved dens hjem.
Nu begyndte der at ske noget. Jeg kiggede på træerne og der kom en vind og rev fat i det underste af bladene, dette sket i vildt hurtigt fart og jeg fik associationer til et gardin der blev hurtigt rykket til side, mens resten at træet stod stille.
Vi gik hen til bålpladsen og jorden begyndte at lyse kraftigt op. Jeg kunne se det grønne græs og den mørke jord og det føltes som om at jeg blev ledt at skoven hen til bålpladsen. Mens jeg gik følte jeg at mit syn blev hevet og skrukket i en inde-fra-ud bevægelse. Vi satte os ved bålpladsen og med et fik jeg et chok igennem kroppen og sindet. Jeg følte at trippet havde gået fra en +1 til en +3 på 5-10 minutter. Jeg blev mindet om min sidste tur på 2CB og jeg følte ubehag og angst ved følelsen af at mine sanser og bevidsthed blev fragmenteret ind i den psykedeliske bevidsthed. Jeg sagde det til min kæreste og sad lidt med følelsen, inden at jeg besluttede mig for at det var okay. Jeg havde accepteret den mærkelige selvfølelse.
Jeg havde fundet en tennisbold i græsset og sad og slog den op mod en sten, jeg blev igen mindet om min forbindelsesintention, og så hvordan at bolden kom tilbage til mig hver gang. Dette tog jeg som et tegn på, at trippet tillod mig at projekterer min bevidsthed ud, samtidig med at der var en del af mig der kom tilbage igen.
Jeg kunne nu tydeligt mærke 2CB’ens stærke kropsenergi. Det føltes som en tung puls hvid puls i min øvre ryg, der vibrerede og lammede mine skuldre, øvre arme, og albuer. Jeg kunne ikke sidde oprejst mere og sank ned i en pødel af blødhed og sammensmeltning. Kropsfornemmelsen var både ubehagelig og behagelig på samme tid. Når jeg kiggede hen imod shelteret så kunne jeg se hele den rektangulære lysning ånde og pulsere. Lige pludseligt føltes området meget småt, som om jeg var i et rum med træerne som vægge, og himlen som loft. De store sten omkring bålpladsen lyste op og lignede ædelstene. Jeg holdte om min kæreste, trak vejret, og forsøgte at give slip og gå med den kraftige energi.

Peak +2:15 - +4:00
Vi gik tilbage til bænken ved shelteret og det hele snorede nu rundt. Jeg holdte fast i min kæreste, mens jeg trak vejret med lukkede øjne. Jeg kunne se en slange hale slange sig væk i mange dimensioner, ligesom i et Escher maleri. Når jeg holdte om hende med mine arme, så var det som om hun blev transparent. Det var ligesom at jeg kunne trække mine arme ind også holdt jeg ikke om hende alligevel. Medens dette skete så kom der et ungt par for at hente deres cykler. Jeg kunne mærke at manden observerede mig på en nysgerrig måde. Hans energi var venlig så jeg lod ham observerer mig i hvad der føltes som rigtig lang tid, men som kun havde været et kort øjeblik for min kæreste.
Nu var der virkelig fart på det visuelle og jeg forstår nu fuldt ud hvorfor 2CB bliver set som et meget visuelt psykedelikum. Hele skoven bølgede ud fra nogle fastlåste fraktale mønstrer. Træernes grene og blade snoede sig hele vejen rundt, i en kontinuerlig cirkelbevægelse.
Jeg besluttede mig for at hører noget musik i mine hovedtelefoner og jeg satte nummeret Stratos på at John Serrie. Musikken lød forvrænget metallisk og 3-dimensionel. Jeg sad med lukkede øjne og blev varmet godt igennem af solen. Jeg begyndte at udstede en meget dyb velværdsbrummelyd. Sidste gang jeg var på 2CB spillede jeg på min Digderidoo, og jeg var i stand til vibrerer med instrumentet på en dybere måde en normalt. Når 2CB får min bevidsthed til at føles som smør, kan jeg hurtigere få adgang til en dybere kropslig vibration. Under nummeret begyndte alle mine sanser at løbe sammen og jeg kunne ikke finde ud af om det var mig der lavede lyden, eller om den kom fra musikken. Nummeret som varer ti minutter føltes som en evighed. Efter at nummeret var slut tog jeg hovedtelefonerne af og tog nogle dybe indåndinger. Min kæreste spurgte mig hvor jeg havde været henne, og jeg sagde at jeg havde været her i solen, men at det havde været med en meget dyb kropslig tilstedeværelse.
Jeg lagde min ned på bænken med hænderne under ryggen, sådan at min forside var helt åben og blottet. Jeg satte mit eget nummer på der hedder ’Dancehall Ganymede - 2075 -’ og jeg gik herefter peaket i møde.
Med lukkede øjne stod jeg på en bakketop med udsigt udover en uendelig bjergkam. Der var en diset tåge, som gav synet et mytisk skær. Nede i dalen så jeg sorte elefantlignende skyggevæsener, der langsomt og majestætisk gik fra højre og mod venstre, hen imod bjergene. De var tynde og forbundne til hinanden og til jorden. De registrerede ikke min tilstedeværelse, men fortsatte deres tektoniske vandring. De var nu inde i et rum lavet af røg, hvor de langsomt blev skabt og destrueret i en uendelig sekvens.
Min krop var formet som et heksagon og den var forbundet i et fint net med lignende heksagoner der strålede ud fra mig. Jeg forstod nu hvorfor at 2CB bliver kaldt Nexus, jeg var forbundet med alting i et fint net, af pulserende heksagonalt lys. Jeg satte et andet af mine numre på der hedder ’Titans’ og jeg var nu ude i junglen. Da nummeret peakede og arppegioen satte i gang, var jeg inde i en fusionsreaktor. Alle mine sanser løb sammen og jeg kunne mærke min krop blive gennemsigtig. Jeg var forbundet med alt ting.

Comedown +4:00 - +6:00
Jeg kom ud af musikken med en følelse af at jeg havde oplevet noget ufatteligt storslået. At jeg havde været i audience hos guder, så gamle som jorden selv. Jeg var meget overrasket over at have oplevet ’autonomous entities’ på 2CB, men også meget beæret. Jeg har aldrig oplevet væsener før.
Jeg havde nu en klar følelse af at være på vej ned igen. Jeg sad og sundede mig over oplevelsen og gav salut til naturen for at have huset os denne søndag. Derefter kom der en lille familie, som gik i gang med at lave mad og forberede sig på at overnatte, så vi besluttede os at gå tilbage til den bænk på bakken jeg havde siddet på under den indledende fase. Jeg cyklede derhen, det var en sjov oplevelse jeg følte at jeg smeltede sammen med cyklen, som en man-machine.
På bænken faldt jeg ned i en dyb introspektion. Jeg følte at jeg havde fået en masse svar, men at de var lige i udkanten af min bevidste bevidsthed og at de gled væk fra mig når jeg prøvede at tænke over dem. Derfor blev min samtale med min kæreste meget sporadisk og uklar, med træk på skuldrene, og svar der løber ud i sandet. Det bedste jeg kunne komme op med var klicheer, som at livet er en flod man skal flyde med på. Efter noget tid følte jeg at der var noget der lukkede inde i mig og var blevet sat på plads. Og min kæreste og jeg besluttede os for at cykle hjem. Hjemme i sengen lå vi tæt omslynget og jeg kunne fornemme vores hjerter banke og vores energier flyde sammen. Med lukkede øjne havde jeg min sidste indre hallucination. jeg så et hvid sol der lyste ned i en trekantformet spiral. Inde i solen flashede der arketyper, der smilede til mig. Jeg så hvad der lignede faderen og moderen, men det gik så stærkt at det var svært at se det hele.
Jeg er overordnet taknemlig for denne oplevelse. Jeg har før kommet ud at 2CB skuffet, og jeg ser nu at det var et spørgsmål at finde den rette dose. I dag føler jeg mig ved godt mod, glad, let og klar på at gå i gang med den planlagte faste.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team