Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 00:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg fik en idé den anden dag da jeg lå og så tv med en joint i hånden.. Det er ekstremt ærgeligt at der bliver tabt flere milliarder som vi alle kan få gavn af. Derfor har jeg designet og kodet en side med forum så folk kan give deres mening til kende.. og hvem ved måske kan modstandere få en anden mening..

hjemmesiden er her: http://www.kanju.dk/vforeweed
og her er forum: http://www.weed.lolforum.net

Det betyder meget for mig hvis der er folk her der vil støtte initiativet og skrive en post eller 2 også sådan for at få skabt et comunity der fokuserer udelukkende på hash og lovliggørelse af det..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Det er da sikkert et meget godt initiativ og alt det der. Din holdning er jeg i hvert fald enig i. Til gengæld tror jeg altså bare ikke at dit forum kan noget som Psy og DCF ikke kan. De 2 fora er mere end rigeligt til at nå ud til alle der gerne vil have lavet en ny lovgivning.

Vi har altså fora til debat og offentliggørelse af nye events som har til formål at legalisere både cannabis og andre stoffer. Noget andet er så at jeg tror der skal meget mere til for at folk for øjnene op. En masse aktioner i hele landet. Foldere og andet oplysnings materiale (med ordentlige kilder så vi ikke bare får scientology status).

Jeg ved der er nogle der arbejder for at der sker noget, men ikke nok. Personligt må jeg indrømme at jeg hellere vil være aktiv for et bedre uddannelsessystem og mere kultur til lokale områder, det bruger jeg min tid på så kan ikke også prøve at arrangere den slags.

Men hvis der en dag kommer foldere, plakater osv. vil jeg med glæde hjælpe med at dele ud, hænge op osv.

Junior medlem

netop. Ideen med t-shirt shoppen er jo også at folk udrykker en mening. OG når der samlet penge sammen fra t-shirts, så er meningen at det skal være muligt at bestille plakater GRATIS så man på den måde kan sprede budskabet. Men håber også lidt at folk tilføjer noget til mit forum, da jeg gerne vil se budskabet spredt. også selvom jeg godt ved at psy har mange af de samme gode egenskaber :gud:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]