Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 sep 2020 09:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 sep 2020 09:46
Indlæg: 2
Ravefester, Rusmidler og Corona - Projekt fra Designskolen Kolding. Vi vil gerne snakke med dig!

Hej med jer!

Vi er et BA-Accessory team af studerende fra Designskolen Kolding, som rigtig godt kunne tænke os at snakke med jer, og stille jer nogle spørgsmål, omhandlende Raves under Corona, og herunder brugen og tilstedeværelsen af rusmidler, og hvad det kan gøre for oplevelsen, og ens sanser.

Projektet skal munde ud i enten et Kropsbåren objekt, en installation eller noget helt tredje.

Derfor kunne vi rigtig godt tænke os at interviewe nogle af jer, som har erfaring med Ravefester. Vi vil gerne snakke med så mange som muligt.

Vi er ikke interesseret i hverken jeres navn, eller noget andet data som kan identificere jer, og lover GARANTI for ANONYMITET!

Der er 4 muligheder for hvordan interviewet kan foregå, og det er helt op til de enkelte af jer, at vælge hvad i finder mest trygt og tiltalende:

1. Telefonsamtale, der IKKE bliver optaget. Der bliver taget skrevne noter af os undervejs. Her er fordelen, at der kommer et flow i samtalen, og vil også opfylde én af de metoder vi skal bruge i opgaven.

2. Zoom/Messenger/Teams samtale som bliver OPTAGET enten med lyd og video, eller kun lyd.
Video og/eller lyd vil kun blive brugt i meget små klip, i en fremlæggelse som kun bliver set af os 4, og 2 lærere.
Vi lover at slette alle klip efter fremlæggelsen.
Det er helt op til den enkelte, om man har mod på den interview form, men det vil give os et uvurderligt billede på hvem vi har snakket med.

3. Spørgeskema via mail, eller DM.
Her vil man få tilsendt et spørgeskema, med en række spørgsmål. Man kan vælge at svare på alle spørgsmål, eller kun nogle enkelte. Vores ønske/håb er at man er så ærlig og detaljeret som muligt.

4. Sidste mulighed er, at jeg ligger er et fælles spørgeskema op her på siden, som i kan svare kort på. Det vil ikke være ligeså dybdegående, men vil kunne give et bredt indblik i Rave kulturen.

Uanset hvilken form man vælger, så er der GARANTI for ANONYMITET!
Man kan tilhver en tid undlade at svare på et hvilket som helst spørgsmål.

Jeres tryghed er vores første prioritet!

Herunder er et par af de spørgsmål vi gerne vil snakke med jer om (jeg inkludere alle spørgsmål der har med rusmidler at gøre):

- Hvad er dit forhold til Rave fester? Hvornår var du første gang til en Rave?
- Hvilken mode finder man typisk til de Raves du har været til?
- Kender du til PLUR?
- Har du været til et Rave under Corona?

SPØRGSMÅL OM RUSMIDLER TIL RAVES:
- Hvad er dit forhold til rusmidler til Rave fester?
- Er det en udbredt ting? Noget de fleste bruger?
- Hvad gør rusmidler for: Musikken, stemningen, attitude, fællesskabs følelsen?
- Hvis du har været til Raves før og under Corona, har mængden eller forholdet til rusmidler så ændret sig?
- Er der andet du gerne vil fortælle om forholdet mellem Rusmidler og Raves, som du tænker er spændende?

Hvis dette lyder som noget der kunne være interessant, så skriv endeligt til mig i en DM, eller skriv herunder, så kontakter jeg dig, og vi kan aftale hvilken form for interview du har lyst til at være med på.

Jeg håber nogle af jer vil være med på en af interviewsne, og vi glæder os til at høre fra jer!

De bedste hilsner,
Sarah & Co.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2020 16:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Jeg vil gerne være med, det er lige meget hvilken form interviewet har.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team