Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 aug 2017 17:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Tror godt nok ikke de får svært ved at finde deltagere til det her eksperiment.

http://www.forsoegsperson.dk/show_ad.ph ... posted&c=4

"Formålet med forsøget er at undersøge hvordan forskellige former af oxycodon (morfinlignende lægemiddel) optages og frigives i kroppen på patienter med mave-tarm problemer sammenlignet med raske personer. Dette kan nemlig have stor betydning for, hvor effektivt lægemidlet virker samt hvilke bivirkninger det eventuelt vil give."

"Du vil, som forsøgsperson, modtage en skattepligtig (B-skat) ulempegodtgørelse på i alt 7000 kr. "

Hvor mange af jer skal betales for en koger (m.m. og hvis i ikke er diskvalificeret af div. krav)? Har på fornemmelsen de ikke kommer til at mangle forsøgspersoner.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2017 18:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Jeg skal godt nok til at stalke den side, satans at man ikke er fyldt 25 <.<

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2017 18:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Ville også gerne have været med, men jeg får abilify i depotindsprøjtning en gang om måneden...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2017 19:08 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
7000 kr kan ikke finansiere et opiatmisbrug særlig længe, når først forsøget stopper.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2017 19:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Haha! Der skal nok være en skare af folk som, selvfølgelig "ikke" har taget morfika igennem det sidste år, som med glæde stiller op! :D

Lille Rødhætte skrev:
Ville også gerne have været med, men jeg får abilify i depotindsprøjtning en gang om måneden...



Skynd dig at kom af det stads. Det er noget værre lort at have i systemet, og langtidsbivirkninger tyder på at være meget mere udbredte end først antaget. Hvad er dine symptomer og eller diagnose siden du får det og er det på tvang?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2017 10:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Bubber skrev:
7000 kr kan ikke finansiere et opiatmisbrug særlig længe, når først forsøget stopper.


Også det første jeg tænkte. Satme en lav pris for at have sådan en abe på ryggen resten af livet, ISÆR hvis man ikke havde nogen reel anelse om hvad opiater o.l. overhovedet var før forsøget.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2017 08:45 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Roooolig nu.... man bliver jo ikke narkoman af at få 2-3 doser af et morfika fordelt over en uge.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2017 10:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Overdriver selvfølgelig, men alle junkier skal jo starte et sted.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2017 16:07 
Edward Coke skrev:
Roooolig nu.... man bliver jo ikke narkoman af at få 2-3 doser af et morfika fordelt over en uge.


+1

Der er en generel angst fra mennesker, der "kun" tager "fest" stoffer og psykedelika, overfor opiater og andre downere. Ja det er rigtigt, det er dyrt og farligt at være opiat junkie, men man bliver altså ikke så let junkie, som folk går rundt og tror.


Top
  
 
Indlæg: 16 sep 2017 00:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Ø Tripperen! skrev:
Edward Coke skrev:
Roooolig nu.... man bliver jo ikke narkoman af at få 2-3 doser af et morfika fordelt over en uge.


+1

Der er en generel angst fra mennesker, der "kun" tager "fest" stoffer og psykedelika, overfor opiater og andre downere. Ja det er rigtigt, det er dyrt og farligt at være opiat junkie, men man bliver altså ikke så let junkie, som folk går rundt og tror.


+1

Af min mening kræver det også en helt særligt type personlighed/adfærd for at blive misbruger af opiater, eller andet. Afhængihed er et, og misbrug noget andet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team