Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 apr 2016 21:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 dec 2011 02:42
Indlæg: 39
Geografisk sted: planeten
Jeg er gået helt ikke-røg, og vil ha det meste ud af min nold, jeg har spiseligt fedt og alcohol, og et standard køkken med stegetermometer og kakao...

Jeg har købt rigtig hash denne her gang fordi jeg ikke længere kan få fat i affald fra skunkdyrkning som jeg normalt laver smør af.
Overvejede engang at ekstrahere med butan/propan eller lave en alcohol tinktur og læste at det var nødvendigt at decarboxylere det først.

Jeg har alcohol og kender en som kan skaffe økologisk smør hvis det er, men hvor nødvendigt et det at dekarboxylere det og hvor nødvendigt er det at bruge en solvent? kan jeg bare spise en nold? og er der foredele ved alcohol frem for smør?

Håber i kan hjælpe mig med lidt info...

_________________
10 gram tørre cubensis? ja... men hold fast!! - shit en tur!


Senest rettet af guldkakao 10 apr 2016 11:00, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 apr 2016 01:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
Nu ved jeg godt at det måske er imod Psychedelias regler. Men kan du ikke fortælle hvor du skaffer økologisk smør?!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 apr 2016 09:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 dec 2011 02:42
Indlæg: 39
Geografisk sted: planeten
Det er sq i for at være en nar eller noget men vil gerne holde kortene lidt tæt med denne her, 2, 3, 4 og alt øko-smør er bare væk, ligesom ham der bare lod alle og enhver drikke af sin sø, der er ik mere af den sø....

_________________
10 gram tørre cubensis? ja... men hold fast!! - shit en tur!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 apr 2016 12:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Smør er ikke et rusmiddel, og jeg har oftest fundet økosmør i de større supermarkeders kølediske, såææh kvick'n, funt'x, yir-man, bilja.
Mandag morgen omkr. en 10 tiden, plejer oftest at være et godt tidspunkt at handle hamstervare.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 apr 2016 15:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Billede
https://skunkpharmresearch.com/decarboxylation/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 apr 2016 16:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 dec 2011 02:42
Indlæg: 39
Geografisk sted: planeten
Kaktus K: epic data! tak ;)


Hash kontra ekstrakt på friske planter, noget af decarboxyleringen har vel allerede fundet sted når det er hash og ikke friske planter, noget estimat hvor nødvendigt det er at varme hash?

Overvejer ret meget at lave en alcoholopløsning,, hvis jeg har det opløst i alcohol og jeg blander det i vand, udfælder THC'n så?

Hash i alcohol, nogle estimater på hvor meget jeg skal bruge, min sprit er 96%? Noget af opløsningsevnen bliver vel brugt på at opløse andre ting end bare THC.

Noget pålidlig info på om det overhovede er nødvedigt at opløse tjalden i noget eller om den bare kan spises direkte(evt. efter varmebehandling)?

_________________
10 gram tørre cubensis? ja... men hold fast!! - shit en tur!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 apr 2016 17:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
Hey Guldkakao. Hvad er det egentligt du er ude på? Vil du lave en tinktur som kan indtages direkte?

Jeg tror sagtens du kan komme en klump i ovnen, i 10 min. og så bare sluge den. Men det lyder ikke så behageligt, og sikkert ikke så effektivt

Opløsningsmidler som f.eks. alkohol er ikke nødvendige få at kunne indtage cannabis oralt.

Er det "rent" alkohol du har fået fat på eller er det bare husholdningssprit?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 apr 2016 20:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 dec 2011 02:42
Indlæg: 39
Geografisk sted: planeten
jeg er gået helt ikke-røg, og vil ha det meste ud af min nold, jeg har spiseligt fedt og alcohol, og et standard køkken med stegetermometer og kakao...

_________________
10 gram tørre cubensis? ja... men hold fast!! - shit en tur!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2016 08:35 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Smelt noget smør i et vandbad og du vil rimelig kunne kontrollere temperaturen af dit smør og derved komme frem til hvor længe dit produkt skal have.
Ved desværre ik noget om forskellen på skunk og hash mht til decarboxyleringen, men ja jeg vil gætte på lidt kortere tid til hash.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2016 18:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Hvis du ekstraherer fra hash, er en kort trækketid ikke nødvendig. Så du kan trække flere gange og længere tid, uden du får klorofyl med. Hvis du samtidig trækker ved -18C. er det slet ikke noget problem. Jeg vil dog anbefale dig at få en smartstill eller noget lign. til at opsamle ethanolen igen.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2016 19:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 dec 2011 02:42
Indlæg: 39
Geografisk sted: planeten
hvis jeg bare vil spise det med mindst besvær, hvor meget vinder man ved at blande det med fedt eller alcohol frem for bare at sluge en nold, evt. delt ud i nogle mindre stykker?

_________________
10 gram tørre cubensis? ja... men hold fast!! - shit en tur!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2016 19:43 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Thc opløses i fedt stof uden fedtstof lille virkning


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team