Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 00:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Film om mænds faldende virilitet.
Skræmmende shit.

http://www.informationliberation.com/?id=26130

Insane psychedelia user!

Her er en film med en mand der danser.... http://www.youtube.com/watch?v=Ic6ZpxNUyn4

Et tiltagende problem i den vestlige verden :(

Altså, vil du gerne sige noget eller poster du bare alverdens videoer for at øge dit postcount?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Undskyld at jeg endnu ikke har fået skrevet den helt store tekst omkring filmen. Så den lige inden jeg hoppede i seng. Skal nok komme med nogle flere tanker senere. Ville bare lige huske at dele den med det samme.

Edit: Og nej. posteringsantallet er da komplet ligegyldigt. Få en admin til at resette den hvis du er i tvivl.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ved ikke helt hvad jeg skal synes om det program. En shock-journalistisk version af almindelig videnskabelig konsensus om de skadelige virkninger af hormonforstyrrende stoffer i vores dagligdag, er nok hvad jeg vil kalde det.
På den ene side er det rart at nogen gerne vil løfte folks bevidsthed om at vi udsættes for skadelige stoffer i vores dagligdag og at der bør gøres noget for at modarbejde lobbyismen fra industrien, men på den anden side får jeg lyst til at krumme tæer over hvordan de maler fanden på væggen uden at give så meget som et eneste ordentligt argument. Lidt som at se Al Gore's "An inconvenient truth", en vigtig sag, bare syndt at det er en så fesen mand der prædiker et så vigtigt emne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]