Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 08:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 feb 2008 03:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 maj 2003 01:01
Indlæg: 174
Geografisk sted: Månen
Faldt lige over en spændende nyhed inde på dailytech:

http://www.dailytech.com/Emotiv+Set+To+ ... e10787.htm

Tror at vi går en matrix-agtig fremtid i møde... Det her er bare starten... Næste skridt bliver måske at sende elektriske impulser ind over hjernen, så der kan skabes simulated reality, hvor man både kan se, høre, lugte, smage og føle ting i de virtuelle computerskabte verdener...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 feb 2008 23:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 nov 2006 12:22
Indlæg: 521
Det er da ét bud på verdens undergang i hvert fald 8) .


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 feb 2008 00:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 maj 2003 01:01
Indlæg: 174
Geografisk sted: Månen
tjah... Det tror jeg nu ikke helt... Altså nu ved jeg ikke hvad du tænker, men er godt klar over at en sådan teknologi kan misbruges, i de forkerte hænder, og at det sikkert også vil komme til at ske, men jeg tror stadig at det vil bringe mere godt end skidt med sig i længden. Forestil dig en maskine der kunne aflæse dine inderste ønsker, drømme osv, og gøre dem til en simuleret virkelighed.
Der ville dukke en heltny type narkomaner op, som aldrig havde lyst til at komme ud af den simulerede virkelighed, fordi den var så meget bedre at være i, og dette kunne selvfølgelig føre til problemer. Men så kunne vi bygge en masse robot-slaver som skulle sørge for at verden kørterundt udenfor, medens vi lå i vores simulerede drømmeverdener.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team