Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Jeg var på mit 2. kraftige svampetrip i går og der havde jeg meget svært ved at få spist svampene. Det er ikke så meget smagen jeg ikke kan tåle men mere følelsen af at jeg sidder og tygger i kviste (det var tørrede cubensis). Jeg tror allerede jeg var ved at kaste op efter 3. svamp. Men så fandt jeg på at knække hver svamp over i 2 stykker, folde stykkerne helt sammen til små kugler og derefter sluge hvert stykke ligesom en pille med noget cola til hjælp. Jeg kunne overhovedet ikke mærke jeg havde noget i munden udover cola...

Så til jer der har svært ved at få de små svampe ned, så synes jeg i skulle prøve denne metode. Det tager lidt længere tid, men det er ikke ubehageligt på nogen måde :)

Hvis jeg får tid og får taget mig sammen til det, kommer der en triprapport i løbet af ugen.

Titel:
In our memories

Pulveriser evt. svampene i en elektrisk kaffekværn, og put derefter pulveret i 000 kapsler.

dEEP

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Fisser, svampe smager godt! :P Den bedste metode er helt sikker at nyde at man har magiske svampe i kæften :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Damn straight, ali!

Titel:
Dedikeret medlem

lave indbagt steg, med dem i 8)

Titel:
In our memories

Ali> yes, svampe skal tygges,.. hjalp bare manden med at forsøde hans liv lidt... Vi kan jo ikke ha' at han badtripper pga. af den lækre smag.... 8)

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Hail Ali! :D

Den dejligste måde at spise svampene på er da absolut og nyde hver enkelt stilk og hat og langsomt mærke hvordan man giver slip på tingene omkring én.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jeg er helt enig med jer om, de skal tygges og så ned.

Citat:
Den dejligste måde at spise svampene på er da absolut og nyde hver enkelt stilk og hat og langsomt mærke hvordan man giver slip på tingene omkring én.

- Well spoken... :)

Måske skal du prøve at arbejde med det, troels...?

Senest rettet af ke 08 aug 2004 19:02, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Jeg har ikke noget specielt imod smagen, men konsistensen er helt forfærdelig! Jeg ville aldrig kunne få 2 gram ned uden at brække mig 10 gange inden.

Jeg har aldrig prøvet at spise friske svampe men kunne forestille mig at det ikke er nær så slemt.

Til jer der gerne vil have den dårlige smag med, så synes jeg da bare i skal blive ved med at tygge men det var jo også bare at godt råd, hvis der skulle være andre fisser end mig som gerne vil have dem ned så let som muligt :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
et tip til bøsserne ;)

1 stk foodprocessor el blender
1 pakke frosne hindbær
1 dåse kokosmælk
1 karton ananasjuice
en smule sukker og lidt citron
+ den øsnkede mængde svampe

Blend hele lortet til en smoothie.... no more hazzles. :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
lav the med dem, smagen er dejlig og nem at få ned ;)

kog noget vand smid et the brev i.. efter the vandet er blevet lunken smid svamepene i og lad dem trække en 10 min og si dem fra eller la dem blive i ;)
og vupti lækker the med svampe i, smager ik slemt.. jeg er hyper sensitiv overfor smag, men ka godt klemme det ned ;)

ska lige siges jeg bruger sukker i os'..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
Ja svampene smager godt, elsker den smag

Titel:
Medlem

Spooky-kid skrev:
Ja svampene smager godt, elsker den smag

Er det tørrede eller friske svampe, og er det cubensis? Dem der helt seriøst mener at en tørret cubensis smager godt må jo være i stykker! :)

DR-D skrev:
et tip til bøsserne :wink:

1 stk foodprocessor el blender
1 pakke frosne hindbær
1 dåse kokosmælk
1 karton ananasjuice
en smule sukker og lidt citron
+ den øsnkede mængde svampe

Blend hele lortet til en smoothie.... no more hazzles. Very Happy

Det lyder også som en ok idé. Jeg er bare selv lidt for doven til at gide at blende og alt det, så jeg synes min metode med bare at knække svampene og sluge en halv svamp ad gangen virker fint... Så kan man også sidde og hygge sig lidt med det, da det tager en del længere tid end hvis man tygger svampene og så sluger dem :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: København
Cola er det perfekte til at få drugs ned med :-)

Vidunder-midlet har hjulpet mig utallige gange, specielt kaktus ville have været et helvede uden.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Lyngby
Noget der FULDSTÆNDIGT skjuler den grimme smag er at smelte noget Ritter-sport med nuggat, og så komme svampene ned i. Brug højst en halv plade chokolade, ellers giver det lidt kvalme under trippet.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Helt rigtig Felix, og så er der lige den lækre sideefekt med chokolade, at det virker svagt som mao-hæmmer, og derved forstærker svampene! :P

Nå, men for jer andre svag-ædere, kan jeg fortælle, at da jeg i sin tid debuterede med at spise svampe, var det dybfrosne svampe som blev optøet. Disse var så slimede og gele-agtigt, at det ville få de fleste af jer til at blive helt grønne i hovederne. Men ned skulle de, og man lærte at elske det :mrgreen: .

Idag tørrer jeg dem istedet, da de er lige så stærke, og jeg synes de smager LÆKKERT! Iøvrigt får man også et stærkere og hurtigere virkende trip når man tygger dem godt og grundigt inden de synkes. Psilocybin optages nemlig allerede igennem slimhinden i mundhulen. Hvis man bare sluger svampene uden at tygge dem, vil en del af psilocybinen slet ikke blive optaget, men bare blive skidt ud igen. Det er spild af god svamp, så derfor: lær at elske det! Når jeres krop lærer at forbinde den gode virkning med svampen, vil de smage af slik!

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
troelsmakholm: Begger dele smager godt

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
dEEP skrev:
Pulveriser evt. svampene i en elektrisk kaffekværn, og put derefter pulveret i 000 kapsler.

dEEP

Uhh det kunne jeg sku godt ha brugt i lørdags, men det er lidt svært når man er ude midt i ingenting :)
Men ja puuha de er svære at få ned! Nu var det mit første svampetrip i ca et år ( mindes ellers ikke at de plejer at smage på slemt ) men det gjorde de sku.. Jeg spiste først et ½ g mixicanske og ca ½ time efter 1 g psilocybiner. Det var det bedste svampetrip jeg kan huske, og jeg var den enste der havde spist svampe. Det var så sjovt :lol:
Men det ku være godt hvis de kom med vandmelonsmag...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
Svampe ska sku da bare gumles og synkes.. kein problem!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Som Fanny siger, lær at nyd det. Jeg syntes at de smager værst når man ikke har ventet så længe med at spise dem siden sidste gang! Så mit råd vil også være at vente lidt længere imellem. Nyd de andre stoffer der er til rådighed, og tænk så også lige på hvad folk skyller ned af klamme alkoholdrikke i teenagealderen!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]