Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 23:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hej, jeg er 16 år gammel og jeg har prøvet svampe fire gange, jeg har en røvfuld spørgsmål, jeg håber i vil komme med fornuftige svar på!

1. Jeg har engang læst på Ethnoplanet.dk, at sukker kan dæmpe et svampe trip, men passer det og hvor kan man få et trip helt væk, alene med sukker?! Evt. dosering af sukker...

2. Næsten alle læger og psykologer, siger at den første gang er den farligste, fordi man ikke ved om man har belæg for en psykose. Men nu har jeg prøvet svampe fire gange uden at få varige mén, betyder det så at risikoen er helt forsvundet?

3. Findes der nogen formler til at beregne hvor høj en dosis psilocybin en person kan klare??? (Ud fra vægt eller alder)??

4. Jeg har set, at man kan få psilocybin test kits hos Ethno, er der nogen der har erfaring med disse kits?

5. Hvad kan man gøre for at reducere risikoen for et bad trip???

På forhånd tak

mvh. Psyko

Insane psychedelia user!

Ok Psycho, jeg er selv rimelig newbie, men har studeret meget og har selv fået råd fra de gamle shrommers herinde.

Dit spørgsmål nr.1, det har jeg oxo hørt noget om, psilocybinen skulle vist gå hurtigere i blodet, men jeg ved ikke hvad betydning det har, men det fjerner nok ikke trippet helt, jeg har oxo hørt at du kan bruge c-vitamin.

Nr.2 NEJ! Risikoen for psykose er abselut ikke væk, men bare pas på dig selv og trip ikke for tit...det kan gøre en sær i hovedet, ved mig har det dog kun været i perioder.

Nr. 3, man kan klare rimeligt høje doser psilocybin, det kommer jo an på hvad trip du vil ha.

Nr. 4..kan jeg ikke hjælpe dig med.

Nr. 5...lad op til trippet, gå og glæd dig, hvis du har det dårligt, er ked af det eller sur over et eller andet, så trip IKKE. Hvis trippet er ved at komme i en bad retning, så er det højest sansynligt din egen skyld...tænk på noget andet, fokuser på et eller andet, ændrer musikken. For en af personerne herinde hjælper det at danse?!

Velkommen til psychedelia.
MVH
JENSUS

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hmm... sukker dræbe et trip no way.

hvis du spiser en kæmpe mac d meny eller en gang sukker for den sags skyld og spiser 1.5 g mexi'er kan du saføldig ikke mærke så meget som hvis du tog 1.5 g på tom mave.
men hvis du tripper på fks 3 g så skal du ikke (satse) på at en sukker knald kan rede dig fra et ubehaligt trip

det gøre det bare mere vansklig for kroppen at at optage svampene.
hehe var en gang på et trip hvor jeg drak et glads cola,´jeg kunne mærke boblerne i min mave resten af trippen.lol

den der med at det er førdste gang der er den farligste tjahh,mon ikke risikoen er den samme bare at førdste gang ved man ikke udfaldet af rusen.

der var en gang sank om netup hvor mange svampe man kunne spise for man døde af "svampene" og det er sindsyg meget så la være at tænke på det,bare fokuser dig på hvor meget du vil trippe.
men men men pas på du ikke bliver for overmodig.

der findes mange have regler for ting man kan gøre for at ungå et bad trip.
det kan jeg ikke give dig et svar på,
det er meget indvidoelt,en ting du kan gøre, ungå voldige typer og andre fjolser,det er altid en go'e ting at vide lidt om dem man tripper med førdst,(syntes jeg).

de test kidt de har ved ethnoplanet,er for at se hvor kræft og saft der er i dine "hjemme dyrkket" ( går jeg da ud fra )

den med risikoen kan jeg ikke lige overskue på nu værene tidspunkt,
men det kommer jo and på hvad du lægger i dine trips.
hvad ser´du som et bad trip hvis du aldrig har haft et før,

hey bare la være med at spille sej og spise for mange og la være med det hvis du på et tidspunkt skal koncentere dig om noget eller nogen for skal kunne tage dig seriøst,gøre det når du har (lyst) til at trippe lidt ud og ind i det hele,en anden go'e ide er at du ikke tripper alene,gøre det med nogen som har prøvet det før.

In our memories

Hey...tak til jer begge!

Hvis der er andre herinde der har noget at tilføje må de også gerne svare. Jeg vil forresten gerne spørge om, der er nogen der har erfaringer med at svampene på Christania, skulle indeholde f.eks LSD???

Jeg har også hørt noget om at man helst skal vente et pænt stykke tid (ca. en måned) imellem hvert trip, passer det?!

mvh. Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Min erfaring siger at 2-3 ugers pause mellem trips er det meste, endskønt jeg selv gør det sjældnere for en sikkerheds skyld.

Jeg tvivler på at der skulle være LSD og andre stoffer i Christiania's svampe - Men de er ikke altid så stærke, desværre [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Håber det hjalp!

Peace,
Tias

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
det giver ingen mening at putte l*s*d på svampe da man bliver blæst nok af dem i forvejen.

bare et ? om den rette dossing

skummelt

hey jo forresten en af mine venner har købt syre og lsa + en gang hawhaii svampe fra soma jan ude på staden,

han kendte ham og fik af vide at han skulle ikke sigde det til nogle af dem ude i gaden!!!

Insane psychedelia user!

Nåh joh kom lige i tanke om en ting: Det med første gangs psykose, der er det at man ikke kender virkningen af svampe og kan derfor blive meget bange, det blev jeg selv, jeg troede at jeg var blevet sindsyg, men det var jeg jo ikke.... og det med hvor tit man "må" trippe, mindst en måneds mellemrum siger jeg

Senest rettet af Dr. Phibes 10 jan 2005 19:39, rettet i alt 1 gang.

In our memories

Hey Jensus...PM'e...ehh...jeg er newbie herinde, men betyder det Email, eller private besked?!?

mvh. Psyko

Insane psychedelia user!

PM=PRIVATE MESSAGE...men du kan da oxo bare maile mig.

Hey

Længde imellem trips for en newbie, kommer an på hvor stærk eller klar psykisk du føler dig, personligt da jeg startede frådede jeg nok lidt for tit, hvilket jeg ikke vil anbefale fordi man bliver godt nok underlig til sidst, til tider ubehagelig underligt, og 2-3 uger vil jeg mene er for kort tid, jeg vil nærmere sige en måned, så har ens hjerne bearbejdet ens sidste trip ordentligt og man kan ligesom osse mærke at man har mere styr på ens kranie, og det vigtigste ved et svampetrip når man er newbie er nok at have kontrollen, høj dosis svampetrip kan let få en til at føle sig magteløs og ude af stand til at kontrolere ens trip, det skete for mig første gang hvor jeg fråede alt for mange, det var ikke ubehageligt, men jeg kunne mærke at jeg lagde lige på grænsen fra fed trip/bad trip.

Alt fra her.

Insane psychedelia user!

Jeg kan bare sige jeg er enig med EGO igen, fordi det som han snakker om er sket for mig for nylig, flere gange!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af guffe:
de
hey jo forresten en af mine venner har købt syre og lsa + en gang hawhaii svampe fra soma jan ude på staden,

han kendte ham og fik af vide at han skulle ikke sigde det til nogle af dem ude i gaden!!!
<HR></BLOCKQUOTE>

Så ved de det nok nu !

(RygerSmiley)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Nu vil jeg lige smide et spørgsmål ind, jeg ser vel også migselv som "newbie" endnu selvom jeg har trippet et utal af gange nu!

Men mit spørgsmål er lidt "newbie" agtig.
Here Goes: Jeg har et stykke tid haft vild hjertebanken, hvor mit hjerte banker hurtigere og meget hårdere sådan i perioder flere gange om dagen.
Jeg har nævnt det for min mor, og hun kunne ikke svare på hvad det var, men hun kom her igår og sagde at det jo måske var pågrund af de svampe jeg har taget (ja hun ved det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Hun er ikke helt dum, og ved da også en del om drugs (af en eller anden grund)
Så jeg vil nu spørge om det kan være derfor, det skal siges at jeg tager svampe sjældent og kun har gjort det en gang i hele sommerferien, så det er ikke overdosering.
Jeg tror selv det er på grund af Ephedra at det er opstået men jeg vil da lige høre om folk har haft noget med hjertet i forbindelse med shrooms!
(jeg kender godt til det med hjerteflimmer ved for tit brug, men som sagt gør jeg det sjældent)
Det blev et langt spørgsmål men hvad fanden [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
liquid->tror også det er ephedraen..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]