Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: forvirrene
fuck hvor er svampe forvirrene og urent (unskyld stanv fjel jeg er fuck i nu) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] .nå tilbage til de jeg kom fra jeg syns man mister selvkontrolen på svampe de kan jeg ikke li ( ..... hvad syns i .... v.h trold
l.s-d til hver in tide

[ 01 Juli 2001: Besked ændret af: trold ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Fucked up, jo tak [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
hvad betyder urant ?

Jeg synes ikke det er træls, det er sq fedt!
Som jeg har skrevet i et andet topic så drikker jeg jeg hovedsaglig for at blive fuldstændig blæst.
Så derfor synes jeg også det er fedt når man skaber sig lidt tosset på shrooms!
Lidt mindfuck er altid sjovt!
(nu får jeg sikkert en masse i hovedet om at jeg aldrig har prøvet et rigtig mindfuck for så vil jeg ikke sige sådan og nej det har jeg sikkert heller ikke hvis i vil betegne mindfuck som badtrip altså, hvilket jeg ikke rigtig gør)

[ 01 Juli 2001: Besked ændret af: Liquid ]

Insane psychedelia user!

LSD nej tak, så er svampe fedest.

Dedikeret medlem

Uha trolden har våget sig ud på en post... det er fandme længe siden .. troede ærgligt talt du var stopet med at tage drugs..!! heh

men oki det er sgu da det der er det fede ved svampe, man mister nem lig ikke selvkontrollen hvis man bare tager sig sammen og nyder trippet... det er jo ikke noget ved bare at gøre lige hvad man tænker på svampe, så ville det gå gruligt galt...

jeg syntes at når man tripper på svampe, løser det netop op for sådanne ting, og straks kan man C hvor man opfører sig weird el. lign...

men jeg kan da godt give dig ret i at man bliver lidt små tumlet ihovedet.. og ikke altid har det lige cool, men sådan er svampe, de er luskede, og jo mere lusket man er i forvejen selv, desto mere lusket bliver ens trip..! så hvis man er helt fine og ikke har nogle mærkværdige ting oppe i knolden burde man oxo få et griner trip. (tilbage til (set&setting) som ikke kun er den vigtigste parameter, men netop at man skal være klar på at gufle svampene og være i godt humør for at få et godt trip..!

så jeg kan ikke helt følge dig i at du ikke kan forstå at du bliver mærkelig i knoppen .. hvad havde du ellers regnet med... at du havde set farver og haft den vildeste optur uden mindfuck eller forvirring???

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
tjaa. nu vi er ved svampe...

er jeg den eneste der får den vildeste dårlige mave af svampe???

jeg kan sagtens tage 1-1,5 gram uden det bliver slemt.

men spiser jeg 3 gram.... hejsa wc.. må jeg sidde og skide på dig *S*

og det er sku ikke sjovt når man skal på lokum når man er til festival... de stinker virkeligt grumt... og det er ikke bedre på svampe [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

tror jeg vil til at lege med lidt syre istedet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] knapt så hårdt for maven

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
Jeg har adrig haft bøvl med maven pga svampe.

Jeg mister altid noget af sev kontrolen, den del ejg miser er min latter kontrol,
jeg får sku ltid den vildeste griner på, o det er derfor at det for fedt at tage svampe, [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@Jensus> Hvordan ved du at svampe er federe end LSD??? Jeg troede da ikke at du havde prøvet syre??
For mig er syre klart en mere "ren" og kontrollabel følelse. Jeg får langt mere ud af syretrips end af svampetrips.

ja man skal jo have nåde ude af sit trip elle hvorfor tage de [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] .de er da ikke nåde ved at vågne op og være forvirret næste dag over hvad der skede imens man var på trip.de er da sjover og kunne gå i fler uge og snakke om sine oplevel og hvor griner de trip ved ik. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg har oxo haft de reneste trip på lsd men det var oxo flydende kan værre svært at skaffe men det er værd at prøve svampe er oxo forvirende for mig selv om det er lang tid siden og sår har jeg oso gjort det for spontant under forvirende omgivelser fks fælleparken 1 maj mvh. doeneg

Dopestar: Som sædvanlig snakker jensus og røven den går, han spiller smart alle mulige steder som han bare skal holde sig væk fra!

Men klart, LSD er mindre forvirrende end svampe men ikke nødvendigvis federe, måske fordi jeg har munched shroomies flere gange end jeg har droppet acid -whatever!

Jensus: GROW UP

Trolden: Jeg tror at svampe skal være forvirrende!

Jeg kan personligt godt spise en ordentlig røvfuld svampe uden at få maveonde, dog fortrækker jeg at doser over 150(4-5g) i the.

Og som Macax vil sige det: Med en Ostemad on the sideline!

*lol*

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

jo svampe kan da godt være rimlig forvirene,
derfor skal man da også gøre det når man har over skud og man ikke har 1000 ting at tænke på.

svampe er da for fedt!!
jeg vil heller have svampe end syre,helt klart.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg kan bedre lide syre da det for mig er et mere "rent" trip, og det har i hvert fald noget at gøre med den maveonde man får på svampe, når man hele tiden har ondt i maven synes jeg ikke man kan nyde trippet nær så meget...men det er min menning...

hehe det her topic skal snart under syntetisk, sådan som der bliver snakket om syre [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Liquid>>

jeps.. du har helt ret.... ikke sjovt at ligge med ondt i maven på et trip [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

har prøvet hvor jeg havde sindsygt ondt i maven efter 3 gram cubensis, og ikke kunne finde ud af om jeg havde dårlig mave og lort i bukserne... ikke sjovt

ps: havde ikke skidt i bukserne *LoL*

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Maveonde ved svampe er jo ikke noget der sker for alle. Personligt vil jeg langt foretrække svampe over LSD-25, da svampene er langt mere behagelige. Farver er varmere, lyde er behagelige og trippet er væsentligt mere 'organisk'.

Just my 0.02 dollars..

/Tias

Dedikeret medlem

Trold>
Hvad æwler du om her...:
"ja man skal jo have nåde ude af sit trip elle hvorfor tage de" ???????

og hvad skede der egentlig sidst du var på trip!!???

hvor griner de trip ved ik.?????

hmmm ....???

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Jeg har haft trips på svampe der har værret røvforvirrende (kunne ikke finde ud af at snørre mine sko, eller komme ud af en dør), andre gange har jeg 100% fod på sitatuonen, selv om jeg havde ud af kroppen oplevelser. Det er svært at sige hvordan et trip bliver.

Maveonde! ja! det har jeg haft, det er sgu trals.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Insane psychedelia user!

EGO hold nu kæft!!!

@Dopestar, udfra det som jeg har læst om lSD foretrækker jeg svampe, her udtalte jeg mig om noget jeg ikke rigtig kan udtale mig om, er du glad ego??? Er du glad???

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hahaha FlashBack den der med trivlen om ondt i maven og skidt i bukserne har jeg hørt om før. dog har jeg ikke selv noget erfaring med hverken ondt i maven eller for den sags skyld at have skidt i buskerne men bekke ting vil da være trælst på et "trip"

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
@Jensus, jeg er nu enig med EGO... La' for helvede vær' med at gi' folk "gode råd" om noget du ikke har prøvet på din egen krop.

Insane psychedelia user!

BAHHH! Jeg kan måske ikke fortælle noget der er rigtigt om noget jeg ikke har prøvet??? Det er sgu da kun den konkrete virkning som jeg ikke kan beskrive, jeg mener jeg kan sige at heroin er bedøvende men jeg kan ikke lige beskrive det som den lækreste følelse i verden for det ved jeg ikke om det er.
Og synes du ikke at EGO har været nok efter mig? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]