Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 maj 2024 08:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jul 2001 20:24 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Jeg fortalte min mor at jeg har taget svampe i dag: fed nok reaktion hun synes at det er i orden jeg experimenterer lidt bare jeg passer på mig selv. Jeg fortalte hende om mit flashback og hun sagde at det skulle jeg ha sagt fordi det var en forgiftning fordi jeg brækkede mig, men jeg sagde at det kunne det ikke være fordi det var da ude af kroppen. Det var en uge efter mit trip at jeg havde flashback. Så det svar jeg søger er: hvor lang tid, bliver psilocybin og alt det andet aktive i svampen, i kroppen????


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2001 17:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
hmmmm ..flashback ...

jow men du oplevede sikkert kvalme som om den pludselig var meget stærk og straks væk igen ...som om du ikke havde nogen kontrol over det ??... ellers tror jeg næppe det var et flashback .. men oki ... måske alligevel...

er psilocybinen ikke uden af kroppen ret hurtigt efter et par dage eller lign. eller er det 4...?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2001 19:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Psilocybinen bliver fuldstændigt metaboliseret i løbet af få dage. Flashbacks er ikke som mange tror rester af stoffet i kroppen, men derimod en rent psykisk effekt, en slags post traumatisk stress-syndrom.
Men det lyder lidt skummelt at du brækkede dig... Var du "tilbage i trippet" for en periode, og i så fald hvor længe?
Jeg har brugt mere end min del psykedeliske stoffer de sidste par år, og har aldrig oplevet noget som jeg ville betegne som flashback eller HPPD-lignende symptomer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2001 23:16 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Det varede i et par timer hvor jeg bare havde det af lort...jeg kunne ikke klare at se noget i fjernsynet der var alt for avanceret så jeg valgte at se tim og gordon video. næste dag var det endnu værre og det var nærmest som at være på trip igen!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2001 03:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 apr 2001 01:01
Indlæg: 130
Geografisk sted: Sønderjylland
Selvom der ikke er mere stof tilbage i kroppen kan nervesystemets kemi godt være ude af balance. Hvor tit har du spist svampe, hvor meget af gangen ? Har du taget andre stoffer som f.eks e ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2001 16:02 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Altså samme aften som jeg tog svampene, røg jeg hash, jeg fik det enormt dårligt under trippet og brækkede mig rimeligt meget. Ugen efter havde jeg ondt i maven og var ikke særlig sulten, men der jo nødvendigt at spise, men når jeg spiste fik jeg kvalme. Så var det så at der var gået en uge og vi spiste aftensmad, jeg fik det dårligt, følte mig sløv i hovedet og i kroppen, og fik totalt kvalme af maden. Jeg gik så i seng efter vi havde spist hvor jeg bare lå og havde det af lort, jeg prøvede at fokusere på noget andet ved at se fjernsyn, men det hele virkede så skræmmende/ alt for kompliceret så jeg fandt en tim og gordon video frem. Da jeg så havde set den, og forsøgt at kaste op uden held, spiste jeg en is også kom brækket, da jeg så var færdig havde jeg det meget bedre.

Dagen efter vågnede jeg op om natten og gik ud og pissede. Jeg tog en skål til at brække mig i fordi jeg havde kvalme, senere vågnede jeg op, kastede op og fik det megasært, jeg hørte alle mulige stemmer i mit hovede og jeg lå bare "hold nu kæft, jeg er sgu da ligeglad med hvad i mener, smut nu ud af mit hovede", det lykkedes så for mig at falde i søvn efter et stykke tid.

Senere samme uge fik jeg synsforstyrrelser for første gang, det skræmte mig noget men nu er jeg vand til det, da forsvandt efter en måned og kom så tilbage efter mit sidste trip


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2001 00:26 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Nix, bare svampe også havde jeg røget hash samme aften...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2001 00:55 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Hash kan nemt fremkalde HPPD / flashbacks... jeg får selv kraftigere HPPD når jeg har røget, og hvis jeg er seriøst megabaske, så kan jeg nærmest fremkalde et flashback...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team