Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 15:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: First timer
Junior medlem

Geografisk sted: skive
hvor lang tid bør man tygge på det for det smager virgeligt ikke godt (cubensis)

[ 30 Maj 2001: Besked ændret af: chalfe ]

Medlem

Tjaah godt spørgsmål..... jo længere du tygger jo hurtigere bliver skidtet optaget. Selv hader jeg smagen af shrooms.

Engang åd jeg ca 1g tørrede cubensis på ca 15 minutter. Tyg, tyg, tyg, og efter de 10 min (altså inde jeg var færdig med at tygge) kunne jeg allerede mærke at de begyndte at virke, så....... tjah!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
bare tyk dem til en lille grød inde i munden, tænk ikke på det bare put dem i flabem og tyk en 15/20 og så synk dem og skyl efter med en bajer, det plajer at virke ellers er det skod svampe du har fået nallerne i

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hvis du er en first timer vil jeg foreslå dig at købe nogen bolcher i soma..de smager lidt bedre [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

skyl dem ned med en bajer det øge optagelsens hastighed, og tyg dem bare som du tygger alt andet mad.,, og hav rimelig tom mave...
så skal det nok gå stærkt...

men hvis du syntes smagen virkelig er for elendig, hak da svampene med en skarp kniv, og slug så lortet, det varer bare lige 5-15min. længere men det gør vel heller ikke noget ??

[ 30 Maj 2001: Besked ændret af: smurf3000 ]

Junior medlem

Geografisk sted: skive
tjaa de kom da ned igår og virkede kanont der er en tripraport på vej når der er tid til det *s*

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
guffe 2 måneder jeg fik min pakke efter 1 måned de sage det to et par dage ringede nok 10 gange til soma og 5 til postmæsnet men var oxo der ovre at klage (fik godt nok en pose gratis australske svampe) de sage de havde sent det men de er vidst ret stenede og gav mig nogne skod varre bortset ger guarana og de australske POST BESTILLING HOS SOMA KAN IKKE ANBEFALES mvh. doeneg

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jajaja soma de har også psilocybin lakris (selv om det er pisse ulovligt) de der sukker kuler skulle vist heller ikke være helt lov lydig,jeg fatter fandme ikke de vil rande den risoko (tjener de måske ikke nok i forvejn,) til tider syntes jeg sq de skulle tage sig sammen,prøv fks. bare at bestil noget fra dem,tjah så går der nok 2 måndere med daglig klage og brok over dem før man for signe vare,

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]