Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 21:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg går og overvejer om jeg skal prøve svampe, men desværre ved jeg ikke så meget om dem, så jeg vil gerne vide lidt mere. Gider i ikke skrive, hvilke svampe i synes der er fede, hvad de koster samt hvilken virkning man får...Det ville være en stor hjælp til en newbie på svampe området :0)

-=STATICA=-

Insane psychedelia user!

Jo en god begynder svamp er Psilocybe Cubensis. Den er også rimelig billig. Du skal bare æde mellem 1-2 g. 2 var rigeligt til mig første gang.
Hvis du vil prøve nogle nasty nogle så er det Hawaiian du skal prøve, men det anbefaler jeg ikke til en newbie.

Virkningen er ved en lille dose at dine sanser bliver forstærket, ved en normal dosis får du visuals og ser alt muligt underligt, prøv at læse nogle triprapporter eller i lexikon.

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
JEG VIL NU IKKE SIGE AT MEXIKANSKE(Psilocybe Cubensis)GIVER NOGEN VISUALS MERE NOGLE FLOTTE MØNSTRE..MEN START MED DEM OG SE HVORDAN DU FÅR DET [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
HELLERE STARTE MED FOR LIDT END FOR MEGET [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jo det er mexikanske.

50 kr. det vel det billigste du finder på de danske sites hvis du ikke køber engros hos ethno, jeg købte 100 g. for 22 pr. g.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
jepper 50 er en rigtig god pris, de koster normalt 70 inde på staden. og cubensis er mexikanske.

Der er ikke den store forskel på de forskellige slags svampe udover styrken.

Jeg selv foretrækker cambodianske eller hawaii. De koster desværre 200g inde på staden, men de slår til gengæld også totalt godt.

Glæd dig til visualsne. det fedeste ved at æde svampe, det er alle de flotte trippede spacie komplekse visuals man ser. men så skal du ihvertfald æde 2g hvis du vil være sikker på at se dem

Venlig hilsen
Fråder

Junior medlem

Jeg tror jeg vil prøve at guffe 2g af de mexicanske i mig....Glæder mig til at se hvad der sker. Det skulle være mega griner. Tak for hjælpen. Nu skal jeg bare lige ud og købe lidt ind...mmmmmmmm.....glæder mig :0)

-=STATICA=-

Junior medlem

Cool....Det er visuals jeg vil prøve...Har hørt det skulle være fedt :0) Men er Psilocybe Cubensis ikke dem som man kalder Mexicanske svampe?? Hvis det er så kan jeg nemlig købe dem ved en kammerat for 50 kr. pr. gram. Er det en fair pris for dem?

-=STATICA=-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]