Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jun 2025 22:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har tænkt på hvordan det må være at være på svampe midt på dagen f.eks. en dag hvor det er lækkert varmt, solen skinner og man ligger og soler sig i haven. Jeg kunne godt tænke mig at prøve det, måske lave en kande rum-the (som jeg endnu ikke har prøvet) og så bevæge mig omkring med et par mørke solbriller foran øjnene... og opleve. Er der nogen er jer som har gode/fede oplevelser mens i trippede midt på dagen. Jeg har endnu kun prøvet svampe om aftenen til fester og byture. Glæder mig til at høre fra jer! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
det kan klart anbefales, gjorde det både søndag og mandag i denne uge (har ferie) jeg var på besøg hos folk i kbh det var godt nok sammen med E men svampene mærker man mest, væltede rundt i byen og oplevede ting, det var ret vildt, mange ansigter at holde styr på *G*...men generelt ret vildt, ikke nogen visuals bare totalt forstærkede fornemmelser af alt...helt super

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Det er totalt fedt at trippe om dagen i solskinsvejr. Specielt skyerne kan man bruge lang tid på at trippe over=).

Venlig hilsen
Fråder

Medlem

Geografisk sted: København
jeg synes det bedst at trippe om dagen og helst såen at det hele topper omkring sol ned gang, der ikke noget mere blæret en kanon natur og en fed solnedgang og så være monsterblæst på svampe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Solskins-trip + solbriller med gule glas.

Så bliver man ikke lykkeligere...

(Ryger Smiley)

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
he he, jo bøllehat og sådan et cigaret rør som ham fra fear and loathing har =)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg har trippet om dagen på flydende LSD det far for fedt højhusende bøjede sig ned og lænte sig op af hinanden og jeg kunne se de fedeste vækmalarier det var en blanding af egyptiske og øhmm. lidt af hvert som nogle gange bevægede sig mens jeg sad på en parkerings plads og røg en joint var det som at sidde på et oprørt hav det hele bøljede men når jeg gik rundt var jeg rimlig klar i hovedet det er fedt med alt det man kan se på mvh. doeneg

Junior medlem

Heeeeeeeeeey, fedt at høre så meget godt fra jer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] - jeg vil da klart prøve det så snart vejret byder til det! Jeg holder mest af hawaii svampe og vil prøve at lave the på (måske) selvom man sagtens kan æde dem uden ubehag. En anden ting er - er det for risikabelt at bade når man er på svampe? Jeg ved godt det kommer meget an på hvordan hver især tripper men hvis man ser hajer og kæmpe blæksprutter i vandet er det jo næppe så godt [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] . Endnu engang - fedt at høre fra jer!

Junior medlem

Jeg ville nok ikke bade på Hawaii svampe, man ved sq aldrig hvad der sker hehe..

Måske et lille fodbad [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Fredericia
Det er simpelthen genialt...Jeg foretrækker klart at trippe om dagen!!!

Regner med at æde et trip eller to i løbet af week-enden hvis der ellers bliver ordentlig vejr.

Junior medlem

Næh, du har nok ret i at det er noget at holde sig fra (det´ bare fristende når man har en svimmingpool i baghaven ikk?)......
Men ret skal være - og svampe skal ædes og jeg vil trippe en tur på Bakken med et par venner....

Tak for nu. Hygge.

Medlem

Geografisk sted: Mars
Jeg får nogen gange ondt i hovet hvis jeg har fået mange svampe og meget sol, men det er det værd. Det rocker for hårdt med sol og svampe. Det er også ret syret at sejle imens man tripper.

/Lyn

Junior medlem

Hold kæft hvor var det fedt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] . Totalt lækker følelse og behageligt trip. For lækkert. Tak for rådene........ det gør jeg klar igen. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jepper, det er mega fed at trippe midt på dagen.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
okey er det fedt at trippe om dagen,en af mine venner trippet på et tidspunkt på psyller sidst på dagen,det trip han fortale han havde,var noget i stil med at han stod ved siden af en kiosk og følte at han smæltede i solen mens han ikke kunne gå hverken den ene eller anden vej.men jeg thor da selv det ville være fedt i en park eller i botanisk have i århus eller andre steder

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]