Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jun 2025 22:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Følgende er taget udfra en artikel i EkstraBladet:

Danske internetsider sælger dødsensfarlige stoffer til unge- helt lovligt

Af Erling Tind Larsen
I november 1996 skød en 23-årig mand sin far, mor og lillebror på Vesterbro i København. I oktober 1998 bortførte en 26-årig mand en kvinde i Viborg, holdt hende fanget og udsatte hende for sex-overgreb i otte timer. I november 1998 slog og voldtog en 18-årig mand en kvinde på Østerbro i København. I juni 1999 dræbte en 17-årig mand en kvinde i nærheden af Århus med adskillige knivstik.
Hvad har disse ulykkelige sager med hinanden at gøre?
I alle tilfælde var gerningsmanden påvirket af psilocybin - et hallucinogen, som kan gøre brugeren sindssyg i kortere eller længere perioder. Stoffet er forbudt i ren form i Danmark, men når det indtages i form af svampe, er det fuldstændig lovligt.
Det gør det muligt for flere danske internetsider til at falbyde svampe med et højt indhold af psilocybin til unge, som eksperimenterer med det farlige stof til fester og på diskoteker.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Typisk ekstrabladet...

Men de glemmer at skrive om hvormange der får depressioner over at læse deres latterlige avis..

Nå tilbage til det med svampe. Det er rigtigt nok at der er sket nogle drab hvor gerningsmanden har været påvirket af svampe, men han har sikkert også været påvirket af andet samtidig med.
Og hvormange har ikke skudt hinanden, stukket hinanden ned, eller udøvet grovvold imens de fulde.. ?
Alkohol bliver der sgu aldrig sagt noget til, selvom det er det værste af alt.
Alkoholen er vejen til alt ondt.. !!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
ja aviserne fortæller ikke hele historien ihvertfald ikke dem der er mest fremme (eb. bt.) fks den historie med han den 17 årige der deæbte en dame syd for århus havde vidst oxo DRUKKET og taget pulver det glemte de vidst at skrive, aviser skal jo selge en historie så den sælger så hvorfor ikke gøre psilocybin til en synder det kan formilien danmark jo li at læse, hvor menge går ikke på druk og smadre deres koner uskyldige folk på gaden og slyr folk ihjel det selger jo ikke mere fuck de aviser mhv. doeneg

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvor mange mennesker slår, myrder og voldtager måske ikke efter de har drukket..?

Junior medlem

Jep jeg er enig, Ekstra Bladet lever tykt på den slags historier...

Det der er ærgerligt for dem der spiser svampe er bare, at den slags historier kan få dem forbudt med et fingerknips

Og hvor meget sker der ved at i sidder og snakker om det, ikke en skid!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
det der skedte i viborg dkedte ikke på svampe,jeg har gået i klasse med ham der eget den vare vogn han gjore det i.men min pige vens kærste og han sønderen ( peter )sad og drak 2/3 bajer så spurte ham peter (ham der gjore det) om han måtte låne hans varevogn og det måtte han godt,på vejen hjem gjore han den forbrydelse der. min venende der siger at han ikke var på svampe den aften og en anden ting er hvordan kan man være påvirket af svampe i så langt tid.jeg thor heller ikke man ville kunne køre en bil hvis nu man har så ramt at man gjore sådan en forbrydelse uden at kunne huske det.

(den mand skal bankes ihjel)
han fik ikke ret langt i spjællet for det.
ellers jeg kan godt skaffe hans sygsikings kort,hvis nogle af jer over i kbh skulle få lyst til at give ham et besøg

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]