Synd at du fikk en badtrip joker 1910, men endelig er det noen som får kjenne kreftene som hallusinogener kan inneha. Mitt inntrykk er at folk tar for lett på slike rusmidler. En trip skal liksom bare være sjovt eller i sosialt samvær med andre, helst på en fest der alle er fulle av forskjellig dop. Hvis man ikke tør å sitte alene på en trip, fordi man føler at man bare blir fucked, da har man en lang vei å gå ennå, synes nå jeg. Det må da gå an, for en gangs skyld, å glemme kompiser, kjærester, kule fester når man inntar hallusinogener,eller? Ta en reise alene inn i svampeverdenen, på et sted der du er alene, først da kobler du på svampenes "magiske", healende, selvransakende evner. Å gå rundt i en by på trip, der bygninger,biler, mennesker blir totalt ugjennkjennelig, er rett og slett kjedelig, meningsløst etter at man har gjort det en del ganger. Fjern den falske tryggheten det er å trippe sammen med folk, på steder med andre mennesker,prøv dere en tur alene,det er litt heftigere og bedre på lengre sikt, selv om man opplever en badtrip , så har man hatt en badtrip for seg selv, og det er ingen andre som er årsak til det, noe som gjør det lettere å gripe an etterpå. Min erfaring.
En trip har blitt nevt som "Flight of the alone to the Alone", og det er mitt ståsted når det gjelder hallusinog-inntak. Party-følelsen er første skritt på veien,prøv å gå litt dypere noen ganger, det anbefales.
|