hmmm... jeg plejer normalt hvis jeg kun tager svampe ikke at have de fjerneste problemer andet end man vakler lidt, og snakker utroligt hurtigt og nogle gange smutter hukkommelsen (tror det er min bonghjerne)... men ellers syntes jeg at svampe giver et det fedeste trip, hvor man stadigvæk har jord kontakt og kan forstå normale folk selvom de godt kan virke lidt sære..
jeg har aldrig haft hallu'er på psilocybin svampe så som (delerium tremens), men har da altid nogle lækre visuals og langtude synsforstyrrelser, hvorting er bøjet og skæve og ser helt forkerte ud.
fx. at man kigger ud over en altan og byen ligner et billede der er bøjet,,, altså 3D effekten som man normalt kan C bliver 2D og så bøjet igen ... underligt... eller at skabe/døre/vægge bølger og er vildt skæve og underlige, savsmulstapets skygger plejer at kunne udvikle sig til sære mønstre/farver...
men hvis jeg fx. ryger og drikker sammen med, bliver det nogle gange noget værrer bøWhl, jeg vælter rundt og fatter intet og ser en masse sjove visuals..
|