Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 15:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Selvkontrol??
Insane psychedelia user!

Jeg har tit læst om folk der har taget svampe før de tog til en fest eller bare gik en tur og de halluede for vildt. Da jeg var på mit psilocybin Cubensis Mexican trip kunne jeg næsten ikke gå og var i det hele taget spasser (jeg kunne ikke tale på et tidspunkt [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] ). Nåh men spørgsmålet var hvordan kan det være at nogle kan opføre sig rimeligt normalt og samtidig hallucinere mens at jeg spasmer rundt????

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg kan altid tale og gå, der er selvfølgelig altid probs, som f.eks når man lige rejser sig hurtigt op, der kan det være svært at gå lige der og lidt efter.
Men tale probs, ikke her, jo hawaii er en undtagelse heh heh
Jeg har i hvert fald taget op til 5g mexi, hvor jeg ingen probs havde...
Men et svar på det, kan jeg sq ikke give dig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
jeg plejer også at blive total weird når jeg fråder dem
Jeg har selv aldig haft halluer, og jeg mener at man skal fanme fråde mange for at det sker. men uden at blive weird i hovedet, i dont think so
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

hmmm... jeg plejer normalt hvis jeg kun tager svampe ikke at have de fjerneste problemer andet end man vakler lidt, og snakker utroligt hurtigt og nogle gange smutter hukkommelsen (tror det er min bonghjerne)... men ellers syntes jeg at svampe giver et det fedeste trip, hvor man stadigvæk har jord kontakt og kan forstå normale folk selvom de godt kan virke lidt sære..

jeg har aldrig haft hallu'er på psilocybin svampe så som (delerium tremens), men har da altid nogle lækre visuals og langtude synsforstyrrelser, hvorting er bøjet og skæve og ser helt forkerte ud.

fx. at man kigger ud over en altan og byen ligner et billede der er bøjet,,, altså 3D effekten som man normalt kan C bliver 2D og så bøjet igen ... underligt... eller at skabe/døre/vægge bølger og er vildt skæve og underlige, savsmulstapets skygger plejer at kunne udvikle sig til sære mønstre/farver...

men hvis jeg fx. ryger og drikker sammen med, bliver det nogle gange noget værrer bøWhl, jeg vælter rundt og fatter intet og ser en masse sjove visuals..

Insane psychedelia user!

Det her spørgsmål virker nok ret mægtigt meget dumt, men hva fan det er jeg også. Hvad er forskellen på visuals og halluer???

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@Jensus> Rigtige hallucinationer får man normalt kun på den gruppe stoffer/planter der betegnes som delirianter; De mest kendte af disse er natskyggerne, som indeholder atropin og scopolamin. Hallucinationerne på disse meget farlige stoffer, virker ifølge mange fuldstændigt virkelige. Og du kan selv forestille dig hvor farlige situationer der kan komme ud af det...
Visuals på den anden side, er de ofte imponerende visuelle effekter man får af f.eks. svampe. Hvirvlende, farvede mønstre, fraktaler osv. Altså flotte visuelle effekter som man ved ikke er virkelige.
Dog kan der ved høje doser svampe opstå noget der minder om rigtige hallucinationer. Læs f.eks. Submind's triprapport, Himmel og Helvede.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hvis man har sådan et "problem" så må man jo bare tage svampe på et tidspunkt hvor det ikke gøre noget.jeg tager også kun svampe når jeg har 100% (kvalitets tid) alsår når man ikke har noget for man skal tænke på.ud over at have det fedt i sit trip

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
dopestar og jensus-> efter at have prøvet at få halluer har jeg bestemt mig for at jeg hellere vil dø end at æde natskygger.
halluer lyder fede og kan også være det, men kommer der bare een lille bad hallue ( som da jeg så mine venner blive hængt i haven ) så breder det sig og du havner et sted der ER værre end helvede ! tro mig der vil du ikke komme.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
ja natskygge haluer er ikke til at spøge med man ved sku ikke hvor man har dem kan ikke sinde rundt i fantasi og virklighed som når man står og snakker med nogen og senere ikke kan forstå hvor de kom fra (altser halluer) ens familie og venner renger altser ikke allesammen rundt i den samme skov og føler sig lidt forviret hvis det lydder indviklet forstå i nok hvad jeg mener hav respekt mvh. doeneg [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Ja okay, det som jeg forstod ved halluer var bare en ting forandrede sig til noget de ikke er fx. folks hoveder bliver til lorte.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]