Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 12:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
jeg vil bare lige hurtigt skrive at jeg nu har prøvet at blive forenet med kaos og kosmos på svampe, en utrolig oplevelse, men prisen var høj... for høj vil jeg sige.

dette er det bedste råd jeg vil give til alle her på forumet, bland aldrig p. hermala med svampe, virkningen kan blive uforudsigelig selv om du har doseret korrekt osv.
i det øjeblik man mister respekten for svampe går det galt! jeg mistede respekten for noget tid siden og var nær kommet galt afsted.

nå men trip rapport følger snart, nu vil jeg side lidt for mig selv og tænke det hele igennem en gang til.

take care people.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
det virke alsår fint så.de svampe der,jeg thode sq ikke de blev ret go'e med roller box (dem bøh fik var dyrkket med rollerbox og oasis i bunden),jeg kunne godt høre på dig i telefoen at det var noget at vildt trip du var kommet på.(sidder lige og tænker på mosegård turen hvor der oxo blev indtaget paganum harmala.) det endte også i et ret intenst trip for "nogle"

Dedikeret medlem

hårde, ja fuck de var hårde.

gid de ikke havde været så hårde og jeg ikke havde taget det p. hermala.

jeg var 3 timer i en tilstand der var ufatteligt værere end helvede, sindssyge er ikke ordet for hvad jeg har oplevet.

jeg tror jeg er ved at være færdig med stoffer, hvertfald med svampe. ikke kun på grund af mit badtrip men også fordi at grunden til at jeg tager svampe ikke er den samme som da jeg startede med det. jeg synes simpelthend ikke jeg vil tage nogen når jeg ikke har en virkelig god grund til det.

Medlem

ville du ikke skrive en triprapport?? Jeg er meget interesseret i en beskrivelse af hvad du oplevede...

MVH
Bandil

Dedikeret medlem

har skrevet en kort triprapport,
titel : himmel og helvede mener jeg ( er lidt stiv )

Dedikeret medlem

ahh,jeg var oxo på blæst i går,(havde nappet 8 g kava kava ekstrakt.ca i en kop kogne vand med 2 g hash,der efter satte jeg mig her over på nettet.og sad og læste en hjemme side,lige pludselig gav bogstaverne ingen mening.alt hvad der stod på skærmen var uoverflødig,og jeg kunne slæt ikke koncentrer mig.om noget på skærmen,lige pludselig uden jeg havde mæmerket det sad det en ved siden af mig og snakket til mig,(opfattet jeg heller ikke før han var der),jeg kunne bare mærke jeg blev mere og mere blæst lige pludselig rejste jeg mig op og gik mens jeg munlet noget om at gå i seng.jeg gik over på værelset og røg en fed.hvor efter det hele blev til en stor tilværelse. inde i rommet.alle mine tanker splatet bare sammen i hovdet på mig,og det blev være og være.og jeg begyndte at tænke om hvor meget man kunne tag af det lort der unden det blev farligt.jeg blev derefter lidt nøja,aktig men så kom jeg i tanke om at jeg havde overlevet en sådan dossig før.jeg belv mere og mere træt og til sidst lage jeg bare i min seng og var et andet sted.langt langt væk

? hvor meget kan man entlig tag af kava kava ekstrakt før det bliver farligt.

ellers bøh du sage at trippet blev mere intenst.hvad vil det sige mere intenst lige som fks. ved hawhaii.eller hvad

Dedikeret medlem

wow jeg har lige læst din trip report bøh. det må virkligt havde været vildt.meget af det du har skrevet i din trip report,kan jeg genkende fra mit eget bad trip på hawhaii svampe.(det var oxo gromme men bagefter følte jeg at jeg var blevet født på ny og jeg var simpelt hen så glad bare for at jeg levde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]