ahh,jeg var oxo på blæst i går,(havde nappet 8 g kava kava ekstrakt.ca i en kop kogne vand med 2 g hash,der efter satte jeg mig her over på nettet.og sad og læste en hjemme side,lige pludselig gav bogstaverne ingen mening.alt hvad der stod på skærmen var uoverflødig,og jeg kunne slæt ikke koncentrer mig.om noget på skærmen,lige pludselig uden jeg havde mæmerket det sad det en ved siden af mig og snakket til mig,(opfattet jeg heller ikke før han var der),jeg kunne bare mærke jeg blev mere og mere blæst lige pludselig rejste jeg mig op og gik mens jeg munlet noget om at gå i seng.jeg gik over på værelset og røg en fed.hvor efter det hele blev til en stor tilværelse. inde i rommet.alle mine tanker splatet bare sammen i hovdet på mig,og det blev være og være.og jeg begyndte at tænke om hvor meget man kunne tag af det lort der unden det blev farligt.jeg blev derefter lidt nøja,aktig men så kom jeg i tanke om at jeg havde overlevet en sådan dossig før.jeg belv mere og mere træt og til sidst lage jeg bare i min seng og var et andet sted.langt langt væk
? hvor meget kan man entlig tag af kava kava ekstrakt før det bliver farligt.
ellers bøh du sage at trippet blev mere intenst.hvad vil det sige mere intenst lige som fks. ved hawhaii.eller hvad
|