Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jun 2025 14:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: oven
Hvordan æder i jeres svampe?

I starten brugte jeg de metoder der stod i børgerne, dvs tygge de tørrede svampe. Men føj, efter en del gange, er det ikke liiige det man har løst til, når man stikker næsen i en pose med 5gr cambodianske.

Jeg bruger følgende metode:
Stavblender, max 3-4gr ad gangen, kører længe, til det er helt fint.
Rulle jointpapirer med ca.1gr i hver. Det giver en størrelse der er til at sluge, og min oplevelse er at fordi de er kørt til næsten pulver virker de næsten ligeså hurtigt som hvis man tygger..

Jeg er klar over at man også kan bruge kapsler til pulveret, men det er sgu et fedtearbejde at ha' med at gøre...

-patch

Medlem

Geografisk sted: København
Med yougurt til Mmmmm det MumS

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hm..det med jointpapirene har jeg ikke tænkt på...

Jeg plejer at skære tørrede svampe(jeg tager kun tørrede) til de er blevet til klumpet pulver, hælde dem i et glas vand og drikke dem. Hvis dosen er over 1½ eller 2 gram, kan jeg evt. gøre det med et glas cola(Coca-cola! *g* Junkier..), det tager også lige brodden af trippet. Det virker fint for mig, for så er hele dosen nede i et par slurke, men jeg har heller ikke taget stærkere doser end 3 gram tørrede Cubensis, hvilket også virker fint for mig..

Håber det hjalp,
Tias.

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
jeg laver som regel te, og så lige en ostemad til til at neutralisere smagsløgene med hen ad vejen.

Teen er udemærket, men jeg har det egentlig fint med bare at FRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅDE dem - syntes ikke de smager så skidt........ Jeg er faktisk vild med smagen af svampe, syntes de smager udemærket og helt friske psyller smager bare kanon - men når man når punktet hvor de er blevet til sovs i munden på ener det lidt klamt, løsning: Drik Nøj Vand.

Junior medlem

Geografisk sted: oven
Hum - Te - er man ikke nød til at æde "slammet", hvis man vil ha' det hele med, eller trækker kogende vand _alt_ ud?

-patch

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg har prøvet begge dele, og det virker ikke som om der går noget til spilde, når man laver the ud af dem. Hvis der gør er det ihvertfald så lidt at man ikke kan mærke forskel
Venlig hilsen
Fråder

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
helt enig med fråder der, det handler bare om at gøre det rigtigt, den der med bare at smide en håndfuld i en kop kogende vand holder ikke en meter...det er en kunstart

Fråd dem, man kan jo undlade at tygge dem, de virker bare ikke så hurtig. Men det med at man ikke får fuld effekt ved at tygge dem længe tror jeg ikke helt på for der er en hvis portion aktive stoffer i og de må jo blive frigivet i mave tygget eller ej.

Det med kapsler er ikke så bøvlet endda, trikket er at man har gummihansker på når man laver dem.

MVH
Piercer

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Jeg har aldrig rigtigt fået den vilde effekt af bare at tygge dem... jeg laver ALTID the på dem... putter dem i en thepose med et thebrev i og lader dem så trække i halvvarmt vand i 10-15 min. og drikker det så... virker efter 5-15 minutter

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Som Salvia skriver, Yogurth det er sgu godt til at spise svampe, det tar' det værste af den grimme smag [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Kapzluck og jeg har spist en del svampe på den opdkrift, jeg her selv spist over 2g cambodia svampe med yogurth [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

... baske af forbeget ephedra/kolanød/guarana+ bahere *GG*

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Flash, 15 minutter, ej ej ej ej, det tager mindst ½ time - og i halv varmt vand, ej ej ej ej ej ej

SÅDAN HER

: Tag din svampe og se på dem, tilbed dem lidt.
2: Tag de ønskede kopper the + 2 kopper mere og fyld dem med vand.
3: Hæld vandet i en gryde.
4: Tænd blusset på max ydeevne.
5: Put svampene i.
6: Put to breve skovbær the i.
7: Lad dem koge i 30 minutter.
8: Hæld suppen igennem en stål si.
9: Mas svampene totalt, tryk væsken ud af the brevene.
10: Hæld saften på kande.
11: Hæld den tilbage i kopperne.
12: Put overdrevne mængder af sukker i kopperne.
13: Drik det.
14: GET HIGH.
15: NYD DET.

Jeg fatter ikke at i hælder store mængder sukker i jeres svampe te, sukker får effekten til at aftage hurtigere.

MVH
Piercer

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
Det er meget muglig at effekten hurtiger går væk,men det begynder at virker hurtiger når der er meget sukker i Theen..... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Svampe the er nok den beste måde at intage svampe på mener jeg,da de ikke smager særlig godt, hvis man laver en god the kan man ikke smage dem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Hvad er fidusen med at bruge gummihandsker ?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@EGO> Jeg ville nok ikke koge svampene så længe.... Hvad skulle fidusen alligevel være ved det?? Så vidt jeg ved, begynder psilocybin at nedbrydes omkring vands kogepunkt. Jeg vil ikke risikere at det sker, og plejer at lave en god kop stærk the (med sukker), lade den køle et par minutter, og tilsætte svampe. Jeg spiser også svampesnasket, men jeg synes nu ikke at det smager så grimt... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Hvis man endelig vil slippe for smagen så køb gelatine kapsler og blænd de tørede svampe til pulver og fyld kaplserne op luk dem og spis dem. *polles egne smartdrugs*

Gelatine kapsler kan købes i helsekost butiker. (husk brug gummihansker når i fylder kapslerne)

MVH
Piercer

Fidusen?
Du undgår at sætte finger aftryk på pillerne!
NOT!
Kapslerne bliver total snasket pga. dine finger sveder og det opløser gelatinen lidt, det bliver noget snask.

MVH
Piercer

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jeg plajer hvis alsår jeg drikker the. jeg hælder sq bare noget kogne vand i en kop og dypper et the brev i et per gang og så i med svampne.rør roundt lidt og vent på at det kan drikkes,har sq oxo en mani med at drikke en flaske vin mens jeg gør det

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]