Hej Troels, og velkommen til min svampe-verden

Dejligt at høre at du havde en god oplevelse. Husk dog, at det er en god idé at skrive oplevelsen ned. Du behøver ikke at få alt med, men tag de vigtigste ting med. Disse rapporter kan se ret unyttige ud lige i øjeblikket, men du vil helt sikkert benytte dig af dem, når du har taget flere trips. De vil pludselig give mening på en hel anden måde, og dét kan du bruge til din personlige udvikling.
Som du har opdaget, så er det en rigtig lækker måde at udvikle sig selv på - og man får også en god oplevelse ved siden af.
Personligt er svampe mit absolut yndlingsstof... Udover svampe, har jeg prøvet hash mange gange, meskalin 2 gange, DMT 4 gange, DXM 1 gang og LSD 4 gange. Disse stoffer har givet mig gode oplevelser (bortset fra badtrip på DXM), men de har blot bekræftet mig i, at svampe er skræddersyet til mig. Ingen af dem kan overtage svampenes status hos mig

Håber også du har opdaget hvor fantastiske svampe er, og håber du kommer til at holde ligeså meget af dem som mig

-Ali
/Edit: Jeg tog engang 6,5g svampe og røg 1g hash. Du kan læse om min oplevelse her:
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=619