BehindMind skrev:
Lidt offtopic : Hvad gjorde du med dit growkit siden du bor hjemme? Bor også hjemme pt og ville da meget gerne have et growkit, men de gamle er ikke så glade for det vil jeg tro

Jeg sagde at jeg havde købt et growkit og så måtte de leve med det, så det stod inde i mit skab på værelset

Ej, min mor er vildt hysterisk med stoffer... Hun har snart vidst i 1½ år at jeg ryger hash så hun er ved at kunne tåle det, men det er godt nok en langsom process...
Men jeg synes du skal fortælle dine forældre det. Det gør alting meget nemmere... mine svampe ligger f.eks. ude i køleskabet og jeg behøves ikke gå og være bange for at de finder dem for de ved godt de er der... Det er nu meget rart ikke at have noget at skjule. Mit hash ligger også bare herhjemme i mit skab og det er hun ved at acceptere.
Det værste er bare at mine forældre er vokset op med den der "alt der hedder stoffer er dårligt", så det er lidt svært at overbevise dem om at det slet ikke er så sindsygt livsfarligt som de tror.
Den sjoveste kommentar fra min mor.
Mor: "Jamen jeg har lige læst på internettet at svampe giver hallucinationer".
Mig: "OK, jamen det er også rigtigt"
Mor: "Hallucinationer er farlige troels, de giver hjerneskader!"
Er det fordomme der vil noget eller hvad?
Men hvis der er nogen der har et svar til mit oprindelige spørgsmål vil jeg meget gerne høre det.