Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 apr 2024 22:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 dec 2000 22:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2000 02:01
Indlæg: 2
Geografisk sted: Rønne
Er der nogen, der kan give en beskrvelse af hvilkke mængder man skal indtage af de forskellige svampe. Jerg har selv ikke stor erfaring i doseringen, da jeg kun har brugt dem med erfarende brugerere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2000 23:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Hvis du køber dem fra nogen venner eller bekendte så ville jeg spørge der eller hvis du køber dem hos en pusher. Hvis du køber dem et sted hvor du ikke kan få det oplyst ville jeg sige det er bedre at tage lidt for lidt end for meget !

------------------
Støt fri hash !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2000 23:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2000 01:01
Indlæg: 604
Personligt synes jeg ikke at nogen burde starte med mere en ½ g psilocybe cubensis (meksikanske).
Hvis du har det ok med det så kan du måske tage 1 g næste gang. Det er altid godt først at teste din egen reaktion , hvilket ½ g sagtens klarer. Billede

------------------
zIoN iS fOr ReAl -


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2000 11:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
som sagt det handler om kvaliteten (indeholdet af psilocybin), men jeg ville nu men at man ikke tager skade af at prøve med et 1g. første gang.... det er heller ikke nogen kraftig dosis,,



------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= GLÆDELIG JUL =-
www.smurf3000.com


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2000 10:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 59
Geografisk sted: Norway
Hei!
Jeg har erfaring med Psilocybe Semilanceata,det er en meget potent svamp.
Finn deg et perfekt trippested, og innta 1-2 gram (25-50stk) tørket P.Sem. Det vil sende deg ut på en fin tur. Denne dosen er som regel nok til "å bryte igjennom", å vandre rundt på "for små" doser, kan lett ende i forvirring og man får følelsen av å ha et ben i hver verden. Psilocybe Cubensis er betraktelig svakere har jeg hørt, så en dose her bør vel være 2 gram tørket svamp.Copelandia cyanescens er like,om ikke mer potent enn Psilocybe Semilanceata, her bør vel 1 gram tørket sopp være nok.
Det er ( etter min mening) bedre å trippe sterkt i rolige omgivelser enn svak tripping på offentlige steder, doseringen blir jo deretter også.
Personlig bruker jeg 4-5 gram tørket Psilocybe Semilanceata pr. tripp, den foretas som regel alene, helst i skogen.

"if in doubt...double the dose"
Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2000 11:58 
helt sikket så smurf siger 1g kan men godt starte på... Billede


Top
  
 
Indlæg: 20 dec 2000 21:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2000 01:01
Indlæg: 604
Man kan starte med lige det man har lyst til. Men hvorfor ikke bare starte med ½ g og så måske doble dosen næste gang. Uanset hvor psykisk ustabil man er, så er jeg sikker på at alle kan klare ½ g (og samtidig få en effekt) hvis man har det fedt så snup 1-2 gang næste gang og stop når du er tilfreds.

Til Mcshroom: Jeg synes du overdriver dosen til en nybegynder. Jeg giver dig ret i, at de bedste oplevelser kommer med høje doser, men hvis du nu skulle rådgive din søn eller anden bekendt, ville du anbefale 1 g copelandia! Dette forum kan faktisk udføre et stykke stort socialt arbejde (set i forhold til den mangelfulde narkotika information som staten og myndighederne kommer med) derfor synes jeg også at man bør være meget opmærksom når man rådgiver nye interesserede. Billede

------------------
zIoN iS fOr ReAl -


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2000 20:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 59
Geografisk sted: Norway
Heisan!
For 10 år siden da jeg var 18, var vi en gjeng på 7-8 stk. som prøvde sopp for første gang.Dosen var sikkert 60 stk Psilocybe Semilanceata pr.pers. Vi fikk en fantastisk tur. (jeg hadde aldri vært borti noe annet enn alkohol før dette). Siden trippet vi jevnt og ofte, aldri på doser mindre enn 30-40 stk. Kanskje er det plassen vi bor på, her har vi jo skoger og fjellvann,elg og troll, høye doser passer her. I en storby ville jeg aldri innta store doser sopp.
En fin opplevelse er målet,håper jeg ikke har villedet noen.

"alt er såre vel"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2000 21:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2000 01:01
Indlæg: 129
Geografisk sted: Mars
Jeg ville anbefale at gøre det af flere omgange, derved undgår du at få et "chok" hvis de er meget stærke eller du ikke behøver så mange for at blive påvirket. Jeg ville anbefale;

p. semilancetana 1 x 0,4 g. 1 x 0,7 g og hvis du tør, 1 x 1,5 g. Billede

eller

p. cubenesis 1 x 0,5 g. 1 x 0,9 g og hvis du tør 1 x 2 g.


Dr_Lyn


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2000 21:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2000 01:01
Indlæg: 129
Geografisk sted: Mars
PS. Af flere omgange mener jeg med 5-8 dages mellemrum, IKKE at spise den samlede mængde over an aften Billede God tur, kom godt ind i det nye år Billede

Lyn


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2000 16:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2000 01:01
Indlæg: 604
Jeg er helt enig med dig Dr. Lynstang.
Jeg er tror iøvrigt også at du har ret McShroom, miljø har helt sikkert en stor betydning. Et godt nytår til alle Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2000 21:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2000 02:01
Indlæg: 151
Geografisk sted: Kbh º¿º
- Cesare - Mit doseringsforslag for de psilocybinsvampe jeg har spist er:

Spids Nøgenhat. Psilocybe semilanceata:
15 - 30 stk. friske svampe eller 0.5g. - 1.5g. tørrede svampe.

15 stk. friske Spids Nøgenhat giver et mildt trip, 30 stk. og derover et stærkt trip.
Tilsvarende med tørret svampe, 0.5g. giver et mildt trip, 1.5g. og derover et stærkt trip.

Mexikanske. Psilocybe cubensis:
10 - 30 gram friske svampe eller 1.0g. - 3g. tørrede svampe.

15 gram friske Mexikanske svampe giver et mildt trip, 30 gram et stærkt trip.
Tilsvarende med tørret svampe, 1.0g. giver et mildt trip, 3.0g. et stærkt trip.

Hawaii. Panaeolus Cyanescens:
0.5 - 1.0 gram tørret svampe.
0.5g. giver et mildt trip, 1.0g. et stærkt intens trip

- Hvis man ikke har den store erfaring med psilocybinsvampe ville jeg starte med et mildt trip, sammen med gode venner i hyggelige omgivelser

- Dr_Lynstang kommer med forslag om at spise psilocybinsvampe "med 5-8 dages mellemrum", det vil jeg ikke anbefale, jeg synes der skal gå længere tid mellem at man tager så stærke psykoaktive stoffer som psilocybinsvampe er! Billede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team