Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 21:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 okt 2023 22:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2023 22:27
Indlæg: 4
Hej Allesammen. Jeg er ny her i gruppen. Jeg er blevet henvist hertil af en go ven, der mener at jeg måske kan finde hjæp herinde.
Jeg vil gerne lære at gro svamp (til medincinsk brug) da jeg gerne vil skifte fra konventionel medicin til selvbehandling med naturmedicin.
Jeg har læst en del omkring svampe og vil gerne lære at dyrke selv.

Er der evt en venlig sjæl herinde, der er interesseret i at tage mig i lære. Gerne i østjylland området, hvis muligt.
Jeg vil naturligvis gerne betale for din tid og oplæring. Eller kan også evt tilbyde tatoveringer i bytte. (Er tatovør med 13 år erfaring og egen shop i århus)

De venligste hilsner herfar


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2023 16:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2004 19:48
Indlæg: 571
Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Hey Freakbrother1! Velkommen til.

Jeg kan ikke hjælpe med en læreplads, men jeg kan give nogle tips.

Det er forholdsvist simpelt at dyrke svampe derhjemme, og der findes et ton af ressourcer på det store internet. Min anbefaling er at gå på opdagelse på Youtube. Søg evt "Grow your own magic mushrooms". Find derefter en metode der passer dig, og så er det bare at gå igang (:

Hvis du synes det er for meget at absorbere, så kan du altid gå efter et growkit. Det er vildt nemt at gå til, og du får forholdsvist meget udbytte for pengene i forhold til gaden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2023 17:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 246
Grow kit og spore kan købes ved at sende kontanter, så der ikke efterlades spor. Hvis forsendelse bliver stoppet så benægt-benægt -

Sørg for et gro sted hvor temperaturen kan holdes konstant 25-28 C, og testet det af inden du starter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2023 18:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Helt sikkert der!
Du tager bare og køber spore-kanyler, og injicere en håndfuld Uncle Bens precooked brownrice poser og sætter microporetape på med det samme efter. Så venter du til de er koloniseret og spawner dem i kokosmuld du har blandet i en spand med kogende vand og dampet godt af indtil det drypper så småt når du klemmer en håndfuld. Så i en kasse med det, og sørg for at spraye vand på overfladen flere gange dagligt så det holder fugtigheden.
Vupti, success!

Jeg har længe ledt efter en tatovør som kan hjælpe mig men er blevet afvist af samtlige jeg har henvendt mig til men nu er jeg heldig endelig ser det ud til.
Ser du jeg påtænker at tattovere kransen bagi helt til i neonfarver og moderne kunst men får altid af vide at jeg skal vaske mig, at den lugter og jeg burde barbere mig først og ingen kan arbejde og fokusere med sådan nogle stikkende og lumre øjne der stirrer på en imens.
Nu er dagen endelig oprindet hvor kringlen kan få sin rette glasur og enhver nysgerrig nuggi-kriger i swinger-klubben vil måbe af misundelse og ægte forundren før de påtænker at nærme sig bagfra igen.
Hvornår kan du starte?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2023 22:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
:D Urinus :gud:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2023 13:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2023 22:27
Indlæg: 4
Mange tak allesammen, for jeres input og gode råd. Jeg vil forsøge at give det et forsøg, selv om det nok havde været rarest med en "læreplads" så har jeg ikke mistet modet og tænker at det må være muligt at lære sig selv, specielt når det nu er muligt at finde gode råd og tips herinde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2023 13:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2023 22:27
Indlæg: 4
Urinus: Tak for dit farverige input. Jeg vil dog give dig det samme råd, smut ind forbi wish, køb tattoo maskine starterkit, samt blæk og et spejl. Detefter placere du spejlet mellem dine ben og sætter dig i skovskiderstilling over det. Derefter går du bare igang med at tatovere dit eget brune punktum i alle de regnbue farver der passer til din seksualitet og personlighed. Hvis der altså findes så mange farver.. (Jeg tvivler) Derefter wupti success! Så kan du med ro i sjællen tage i svingerklubben næste gang. Go fornøjelse! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2023 14:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Sådanner! Godt ord igen :lol:
Spøg til side kan du altid spørge løs herinde, så er der mange dygtige mycologi-fanatikere som står klar til at hjælpe dig videre.
Grupper som den her er også worth at netwærke lidt i https://www.facebook.com/groups/419232162620671


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2023 23:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2023 22:27
Indlæg: 4
Fedt, tak for det. Den prøver jeg også :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team