Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 okt 2022 03:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2022 03:22
Indlæg: 1
For nyligt er jeg begyndt at mikrodosere 20mg PES Amazonian. Jeg er imidlertid blevet nysgerrig på hvorvidt at der kan måles psilocyben på spyttests og om der er grund til at bekymre sig over at sætte sig ud og køre bil dagen mikrodosering.

Min research online giver ret tvetydige svar ift. hvor længe psilocyben er i hhv. hår, spyt blod osv.... Nogen der har erfaring med om politiet kan måle psilocyben i spyttet?

Vh Ansom
god aften!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2022 06:44 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
https://sikkertrafik.dk/rad-og-viden/bi ... -politiet/

Svaret må være nej - lidt griner mht den der øjn reaktionstest prøvede de prøvedes på mig på tredje dagen kort feteren go streg, det var før de havde narkometer og jeg fik lov til at kære videre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2022 19:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvis du kun spiser 20mg så går det nok. Men det er godt nok også en microdose af de helt små slags. Normalt tager folk da ca. 100-200 mg cubensis som mikrodose? Personligt synes jeg ikke man skal køre bil, når man tager psykedelika, heller ikke i mindre doser. Men når du er nede på 1/100 af et normalt trip i dosis, kan det vel ikke gå galt. Tilgengæld tror jeg heller ikke på det hjælper dig at tage den dosis. Jeg er rimelig sensitiv og kan knap nok mærke 100 mg.

Du bliver nok aldrig testet positiv af lovens lange arm, men du skal kun køre bil i tilstande du mener at kunne gøre alt helt normalt. Så hvis du føler dig den mindste smule skæv så lad være, og det et spørgsmål om moral, mere end om lov.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2022 10:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Stemmer i med Hector. Hvis du føler dig det mindste skæv, eller i tvivl om dine trafikale evner, så lad være. Tænk på hvor frygteligt det vil være at være indblandet i en ulykke, og have den tanke i baghovedet "var det pga. svampene??" Når det så er sagt, så tror jeg heller ikke at du vil blive testet positiv, eller se mistænkeligt påvirket nok ud, til at fange politiets interesse.

Du må købe dig en elcykel hvis det skal være motoriseret, så kan det da næppe gå helt så galt som i bil og derfor er moralen også en anden imo ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team