Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 aug 2022 15:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2020 01:35
Indlæg: 8
Hej venner!

En af mine kammerater har købt et grow kit.

Efter step 3 hvor han har fyldt vand I kassen for derefter at dræne det igen, står der:

Step 4: Place the growkit in the growbag and fill the growbag with a cup (200-250)ml) of lukewarm water (20c). then fold the top of the bag and close it with 2 paperclips.

Det er første gang min kammerat prøver at gro sin egen, men alle de videoer han har set på youtube sprøjter folk bare lidt med en forstøver på siden af posen, men her ligger boksen i en pøl af vand.

Der står desuden heller ikke om låget skulle på kassen igen efter dræning, men det gik han ud fra det ikke skulle.

Venlig hilsen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2022 21:53 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Lav et shotgun fruiting chamber til det kit.
Det du beskriver lyder som en genial opskrift til at få mug i skidtet, og det er sgu den forkerte svamp at gro.
Det koster et par hundrede kroner og en time eller 2 af jeres tid at lave et SGFC. Så kan i selv regne på om det er det værd eller om det er federe at tage chancen og sandsynligvis være nødt til at bestille et nyt kit som skal igennem tolden. :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2022 21:56 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Der er forskel på kits og måden man får frugt, så at medmindre han har set youtube med den specifikke producent og forstøvning, kan man jo ike sammenligne æbler og pærer på den måde.Nogle gør det på den ene måde, andre på en anden.

Jeg tror den bedste idé for jer, er at følge instruksen der følger med kittet.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2022 23:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2020 01:35
Indlæg: 8
Mange tak for jeres svar. ''Min ven'' blev sku' lidt utålmodig og fulgte producentens anbefaling alligevel. Nu må vi se hvordan det går :)

Her er den fulde instruktion.
https://www.growkit.com/growkit-instructions/

Slår det fejl må han følge Pestilences råd og lave en shotgun eller tage på skovtur.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team