Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 dec 2021 01:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2021 05:33
Indlæg: 21
Hej,

En veninde og jeg er i gang med at skulle mikrodosere Golden Teachers og vil dele mine tanker, forberedelser samt resultat af det. Er min post i forkerte underkategori må du meget gerne lige skrive det :D

Jeg er ny herinde og det er vel 10-15 år siden jeg har haft erfaringer med diverse syntetiske stoffer. Men der er alligevel en masse minder, stunder og svedige håndflader der bliver aktiveret på ny. Dog bliver det denne gang i en anden henseende og med svampe.

I tråden her forestiller jeg mig at komme ind på flere forskellige ting, så vi måske er så heldig at kunne modtage feedback, sparring og som en bruger herinde også skrev, selv vil kunne følge med i retrospekt. Har i ide til fremgangsmåde til formidling som kunne mere hensigtsmæssig for mig og for jer læsere, må du gerne give inputs til det også :tnx:

Årsagen til at jeg personligt gerne vil prøve at mikrodosere er flere. Vi har haft snakket om det over en periode på 1 lille år or so. Jeg er personligt overordnet set nysgerrig på hvad det eventuelt vil kunne bidrage positivt med i mit liv, åben for at jeg kan lære noget om mig selv jeg ikke selv så før eller måske give mig endnu mere insight. Udover det er jeg også nysgerrig på eventuel forøgelse af produktivitet, kreativitet, generel fokus mm. ”åh nej, der har vi jo silicon valley-typen igeeen” :eyes: Hehe det synes jeg nu ikke, er som sagt bare åben for udvikling emotionelt -såvel som mere fysiologiske forbedringer i min hverdag. Åbent sind hele vejen rundt. Også for en mulig placebo effekt.

Personligt vil jeg ikke mikrodosere for at bearbejde specifikke eller bestemte traumer, depression eller lign. Er omvendt også opmærksom på at vi alle kan have latente og ubearbejdede ting.

Noget som jeg også tænker på at skulle undersøge mere og snakke med min veninde om, er en evt. bagside af medaljen. Til trods for det at stoppe med at tage MDMA, extacy, fantacy mm. var ligetil i sin tid og især ift. røgen, ’manglede jeg noget’ efter jeg ikke tog det længere, dagen efter kunne jeg være tom i skærmen så vidt jeg husker det. Og sikkert også andet jeg ikke husker eller er opmærksom på lige nu. Rent fysiologisk pumpede dopaminen rundt da jeg blæste i sin tid, og what comes up must go down, right. Så langsigtede ulemper? Hvordan, hvis overhovedet, kommer det til udtryk ved mikrodosering? Afhjælper det at køre Dr. James Fadiman protokollen (1. dag – dosis / 2. dag - transition / 3. dag – rest / 4. dag – Dosis) over eksempelvis Paul Stamets (5 dage dosis i streg / 2 dage uden). Andre?

Groft sagt har jeg en ide om at essensen af at mikrodosere skaber forøget opmærksomhed på sanserne, hvordan man vælger at udnytte det er op til den enkelte. Det er nok måske også FOR groft sagt i det jeg aldrig i mit liv har oplevet noget lignende da jeg i sin tid prøvede syntetiske stoffer :peace: :hjerte:

To do:

* På søndag henter jeg 5 g. Golden T. til 1 mdr. (0,2 g. i snit * ca. 10 gange pr. mdr. (hver 3. dag) * 2 personer = 4 g.) Dosis og protokol er ikke endelig fastlagt. Jeg har en klar ide om at 55 Kg. vs. 90 kg. + erfaring vs. ingen erfaring skal doseres forskelligt.

Kender ikke vedkommende jeg køber af, så tænker på hvordan jeg får undersøgt at jeg har fundet noget ordentligt. Umiddelbart er det ikke sådan at verificere, udover en blålig farve ved berøring eller når de bliver stødte (?) – mangler mere reseach.

* En vægt som har en max dif. på 0,01. Har set mig lun på denne:
https://www.digitalvaegten.dk/my-weigh- ... plade.html
Har ikke den store ide omkring forskellen på diverse – mangler at undersøge dette mere.

* Tænke over hvad jeg måske mere konkret ønsker at få ud af at mikrodosere. Evt. lave en plan eller lign. Noget mere visuelt, evt. skematiseret eller lign.

* Overveje hvilken protokol vi kører. Kører vi ens, to forskellige?

* Overveje dosis som udgangspunkt. Jeg tænker at starte ud med 0,1 g. og min veninde det samme. Efter et par gange er min ide at jeg kører den op til 0,2 og min veninde stadig forbliver på de 0,1. Mangler mere info, dog siger dem jeg har set at 0,2-0,3 er passende. Vigtigst er, at vi begge kun skal kunne mærke det helt subliminal.

** edit **
0,2 / 0,3 endnu engang bekræftet for mig og 0,1 til min veninde. Både i flere forskellige videoer og via dette link

https://www.zamnesia.com/uk/magic-mushr ... calculator

Tænker fortsat start 0,1 g. hos mig en eller to gange inden 0,2
Og så måske 0,05 stykker start en eller to gange for veninde inden 0,1


* Hvornår på dagen indtager vi en dosis? Jeg læser umiddelbart at flere gør det som det første på dagen med tom mave og spiser lidt efter.

* Hvilke kapsuler skal jeg købe.

Der kommer helt sikkert en masse andet op og ting jeg har glemt nu. Det er vigtigt at have godt styr på sagerne inden launch, især når det ikke kun handler om mig selv.

Tanker, ideer, inspiration, kritik mv. er mere end velkomment og håber det er fint jeg deler. :peace:

/mojo


Senest rettet af Mr. Mojo 09 dec 2021 05:56, rettet i alt 3 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2021 04:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2021 05:33
Indlæg: 21
** edit
Kmmmenterede ligegyldig info og slettede. Jeg tænker at holde mig til sagens kerne :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2021 00:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2021 05:33
Indlæg: 21
5g. hentet i dag. Utrolig behagelig oplevelse. Har også løbende haft kommunikeret med sælger som har svaret på mange spørgsmål og bl.a. forhørt sig hos andre han kender som også mikrodoserer. Han lader også til at have god erfaring inden for emnet og faktisk været en god hjælp her i opstarten. Han tilbød mig at modtage de 5. gratis så jeg kunne sikre at de spillede inden jeg evt. betalte næste gang.

Det hele er gået lynbørge siden jeg kom i dialog med ham og måske lidt for hurtigt for min veninde, som gerne selv vil læse op på det inden vi starter ud. Hun har heller ikke samme tid som mig til at fordybe sig i det. Kan mærke at jeg er utålmodig og vil i gang nu nu nu :) Men sådan kan jeg tit være, hvis noget er spændende. Så det er god træning for mig i at tage det lidt med ro, blive endnu klogere på emnet og klare de ting vi trods alt mangler at få klaret inden. Det er nu også vigtigt at hun ikke føler det som værende et pres at skulle catche op med min iver, det skal være en god oplevelse - så gooosfraba..... :)

to do:
- køb vægt
- køb kapsler + finde letteste og mest præcise metode til ordinering (kapelmaksine, manuelt, andet?)- dog først dobbeltsikre at kapsler er den mest hensigtsmæssige måde at gøre det på
- lav skema/overblik for protokol
- Lav skema/plan for målsætning og fokuspunkter

Jeg tænker at fremadrettet jeg skriver i eget Word dokument, da jeg ikke tror at det er rette sted at skrive sådan noget og fremadrettet hvordan det går med mikrodoseringen. Responsen her har ikke været overvældene og fred være med det, jeg er helt ny her :D Dog ser jeg frem til at bruge siden endnu mere og lade mig inspirere yderligere herinde, glad for at jeg har 'genfundet' siden her!

Peace!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2021 14:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Jeg har ikke selv den store fidus til mikrodosering, så jeg ser med spænding frem på dit projekt. Og velkommen til.
:peace:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2021 23:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg følger nu også med, det er der sikkert mange der gør - men du skal jo lige i gang med det egentlige projekt =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2021 09:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2021 05:33
Indlæg: 21
Mange tak Bo Dega :)

HopIFjordeN, du har ret, det er jeg jo faktisk slet ikke endnu. Kan være jeg skal starte tråden ‘rigtig’ ud når vi er helt klar. Det vil også være det jeg selv ville være mest nysgerrig på :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2021 20:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg syntes at det er fedt, at du er så detaljeret og dedikeret - det bliver spændende at følge! Der er en anden tråd, hvor der står noget omkring en forsker der har forsket sig frem til at microdosering er noget ala et placebo - det vil jeg godt se udfordret, og grundet til det er, at det jo netop ikke er 50/50 om det er et medikament eller om det er en kalktablet du får - der er jo psilcin/psilocybin i dine svampe (blandt andet).. Det kan vise sig besværligt at måle dine resultater.. Har du tænk på/overvejet om der skulle et enkelt reelt trip på programmet på et tidspunkt?

Vægten du har linket til er helt fin til formålet - prisen er god og triton er et kendt mærke (hvis den er original og helt sikkert fin uanset).. =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2021 19:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2021 05:33
Indlæg: 21
Jeg må lige få set den anden tråd også, tak :) Og ja, ift. at måle resultater kan det måske blive en udfordring. Mener at kende mig selv ret godt og kunne fange eventuelle ændringer - men når det så er sagt, alene det at vi sætter os sådan op til projektet, har fokuspunkter, forventniner osv osv - alene dét kan resultere i en placebo - ala at 'man får hvad man forventer' og intet er i og for sig mere kraftig end tankens kraft, uden at lyde for meget. Hmm nu hvor jeg sidder og skriver det, må jeg lige være lidt mere nysgerrig på den del inden start, for vil være fint at kunne have de bedst mulige forudsætninger for at kunne skelne mellem reel effekt og evt. placebo. Hvis muligt.

Ja, vi skal også have et reelt trip! :) Kunne være godt at kunne inkludere det i dette forløbet allerede, det er dog vigtigst at min veninde bliver mest mulig tryg ved det inden (er første gang med psykedeliske stoffer) og at jeg får koordineret så livet passer en enkelt weekend eller lign. Men det er vi fortrøstningsfulde med, så det bliver helt sikkert i den nærmeste fremtid også. Og vi glæder os meget!

Rart at høre med vægten! :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team