Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 08:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Azurescens?
Indlæg: 02 nov 2021 10:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2020 20:15
Indlæg: 5
Hej folkens. Jeg har været ude at lede lige som nok mange andre fra dette forum, men har desværre ikke været heldig i år, leder efter SN (0 fundet) men lige som jeg stiger ud af min bil på en p plads spotter jeg disse i græsset som minder mig om noget jeg har set før og slår så azurescens ind i google søgelinie. Hmm ligner meget men stilken er bare ikke hvid, men mere lysebrun på dem jeg fandt. Er der en her inde der har øje for den slags? Har jeg fundet noget eller er det til at smide ud til højre? God weekend.

Det var så her jeg ville ligge mit billede ind og finder nu ud af jeg ikke kan sætte det ind, er det grundet jeg ikke sidder på en pc men bruger min mobil? Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg ligger billeder ind til min tekst?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2021 12:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
Det gøres bedst på en computer. Upload dit billede til en side som f.eks. Imgur. du skal have fat i billedets kildelink, så når du har uploadet billedet så højreklik, og derefter tryk "inspect element" (eller "undersøg" hvis din browser er på dansk.) Der skulle du gerne kunne finde filens link.
Hvis du bruger f.eks. Imgur skulle linket gerne se sådan her ud:
https://i.imgur.com/wSOGTEe.jpg

Indsæt dit link i tekstfeltet her og brug IMG knappen.

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2021 21:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2020 20:15
Indlæg: 5
Tak for svar, har nu forsøgt mig med den app der men den kan ikke hentes ned på min gamle mobil, jeg har søgt noget mere og tror ikke jeg tør forsøge mig med dem, nu jeg har siddet og gloet billeder kan jeg se de nok skulle have haft hvide stammer og ikke lysebrune. Men tusinde tak for svar


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2021 09:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
Nibur skrev:
Tak for svar, har nu forsøgt mig med den app der men den kan ikke hentes ned på min gamle mobil

Igen det skal helst gøres på computer. Internet fora med BB/HTML formatering kan være ret så besværlige at bruge på telefoner især dem af ældre dato :wink:

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team