Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 mar 2021 12:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2021 12:03
Indlæg: 2
Hej alle

Jeg skal købe nogle svampe af en, jeg kender, men da jeg ikke kender vedkommende så godt, vil jeg gerne sikre mig at jeg har fået noget ordentligt. Der findes LSD og MDMA drugtests man kan købe, men jeg kan ikke finde noget om psylocibin svampe. Er der en måde jeg kan teste kvaliteten af svampene, bare så jeg er sikker på at jeg ikke får noget crap eller bare nogle urter?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2021 12:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Det er virkelig svært, at identificere tørrede svampe visuelt, men psilocybinsvampe bliver blå, når de bliver udsat for tryk, og da Psilocybe Cubensis har hvid stok (grunden til, at jeg nævner det er, at Cubensis er den mest udbredte psilocybinsvamp) er det ret nemt, at se. Jeg kender ikke til nogen nem måde at teste svampes psilocybinindhold.

Personligt ville jeg ikke købe tørrede svampe af en sælger jeg ikke stolede 100% på. Risikoen for, at han har plukket en tilfældig, og potentielt giftig, svamp i naturen, og solgt den til dig under falske forudsætninger, er nok ikke så stor, men alligevel til stede.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2021 13:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2021 12:03
Indlæg: 2
Tak!
Det eneste jeg kunne læse er at man kan købe noget metol, blande med vand, og hvis det bliver blåt, er det psilocybinsvampe.
Jeg har desværre ikke andre jeg stoler mere på end ham. Jeg tror ikke han vil gøre noget bevidst ondt ved mig så det er bare for at være påpasselig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2021 14:11 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Se om de ligner og prøv en lille dosis 0,1 g spidsnøgenhat eller 0,2 cubensis hvilket skal give en mærkbar effekt både på energi og lysfølsomhed.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team