Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

hvore mange g pleger i at tage pr trip?
1g 8%  8%  [ 1 ]
2g 17%  17%  [ 2 ]
3g 25%  25%  [ 3 ]
4g 0%  0%  [ 0 ]
5g 0%  0%  [ 0 ]
5g+ 8%  8%  [ 1 ]
det forskelligt 42%  42%  [ 5 ]
Afgivne stemmer : 12
Forfatter besked
Indlæg: 07 nov 2020 17:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
jeg har i dag igen taget en tur da jeg tænkte det var på tide at konfrontere mig selv med de dårlige sider af mig og som menneske rykke mig et stykke mere og lære mere om mig selv og blive bedre version af den jeg nu er.
jeg har taget en del ture med svampe og et par få med lsd på 200 ug. så jeg er små erfaren og jeg gør det gerne alene.
jeg har haft nogle flotte og vilde oplevelser så som at ligge på toppen af en barke og kigge på stjerne osv. selv om der har været ting jeg har været mindre fan af igennem mine trip har jeg aldrig været bange jeg har altid været rolig og overgivet mig og bare tænkte det okay.

når men der lidt baggrund.
jeg har et stykke tid tænkt nu det nu, men når jeg så kom til det tænkte nej det passer ikke ind for mig.
i dag tænkte jeg at det skulle være selv om jeg ikke helt var der så jeg ventede til sidst nåede jeg til at nu det tid og jeg vejede doseringen af jeg tænkte at et hygge/let trip nok var ok så jeg lagde noget op det skal siges jeg tog alle hattene af så det kun var stammer tilbage og endte på 1,1 efter at ha lagt 1,5 op tænkte jeg nej 1.1 var nok ok det skulle jo bare være stille og roligt.
det var fint og så kom tanken igen gider jeg idag.... så tænkte jeg nu tager det med ind foran min pc og så høre jeg lidt musik til at meditere til og så må jeg se om jeg æder det ellers kan det altid ruge tilbage i posen. jeg endte med at spise det, det så også fint. jeg sider så og begynder at tænke på jeg enlig er lidt sulten men ved også jeg nød til at vente til efter. i samme sekund skulle min mave så lige vende sig og så tænker min jerne åbenbart abort det skal ud jeg viste godt at på det her tidspunkt så der ikke noget at gøre end at drikke vand og så tog vi turen igen da jeg færdig med at små brække mig begyndte jeg at blive klar over jeg var i gang med trippet jeg tog mig et hurtigt bad da jeg følte mig ret klam efter den oplevelse og i ind i sengen med samme musik som tidligere på min bærbar og her havde jeg enlig bare ikke lyst og ville sove men at sove når det kun lige er ved at tag trapperne op af kurven til maks ja det kan man ikke så jeg valgte at slappe af og slide lige så let gennem som jeg nu kunne. jeg lukker øjnene og slapper af og så begunder det ellers at stikke af og jeg ser lidt forskellige ting men er enlig ikke helt okay med det men så kommer der en kvinde som beroligere mig og får mig til at føle det okay og jeg sikker og så skifter det med at jeg bandt andet render rundt i et eller andet sted med gange og det med løs med afstand mellem jeg åbner øjnene og tingene ser mærkelige ud de ånder ikke men flyder mere som lsd og jeg lukker øjnene igen og ser men masse formere og farver da jeg bliver træt af det åbner jeg øjnene og slukker musikken og prøver igen med lukkede øjne og konstatere jeg har fået nok og sætte en serie på og så vidt muligt følger med og får noget at spise
hvad jeg fik ud af det ved jeg ikke men det finder jeg nok ud af men intenst det var det hvorfor det ved jeg ikke men det finder jeg nok ud af efter som det var så lavt ved jeg ikke lige hvad der gik galt siden det blev så intens.
så jer unge knægte der syntes det er sjovt at lege med for at få en rus ud af det skal nok holde nallerne væk til man er blevet 20 + :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2020 17:37 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Hvilke svampe gælder afstemningen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2020 17:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
Fso skrev:
Hvilke svampe gælder afstemningen?

dem man nu bruger normalt så det mere generelt bare svampe. så det bare det du normalt tager


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2020 19:00 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Nu er der bare temlig stor styrke forskel imellem dem


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2020 19:15 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Der er kæmpe forskel i styrken på forskellige svampe, udover det nævner du jo ikke om det er psilocybin svampe eller kantareller. Jeg tager fx kun rød fluesvamp.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2020 19:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
det ved jeg godt der er men jeg kender ikke arten ud over det er psilocybin jeg snakker om min afstemning er tænkt på såden alment psilocybin svampe hvad folk i gennemsnit tager


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2020 17:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Det er lidt ligesom at spørge: "Hvor mange flasker drikker I på en standard bytur?"
Ham der har drukket 1 flaske tequila er nok lidt mere vissen end ham der har drukket 6 flasker øl.

Du skriver mest gennemsnitlige, så jeg vil gætte på du enten mener spids nøgenhat (dem man kan plukke på marker i Danmark) eller en af de mange cubensis strains (som er de svampe man som regel får i grow kits). Men du kan ikke bruge resultatet af din afstemning til noget, for du aner ikke hvad folk egentlig svarer på.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team