Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 sep 2020 18:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 dec 2017 20:35
Indlæg: 58
Hej mig og nogle venner har indtaget disse og bliver helt bange om det er spids nøgenhatte

Ca 15min siden ikke møg effekt so far
4-5 af disse hver

Billede ses her

fjernet igen


Senest rettet af betamanman 27 sep 2020 10:04, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2020 19:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg kan ikke lige svare på om det rent faktisk er SN I har spist. Men undskyld mig, det er sgu ikke for smart at spise random svampe, uden at have en kyndig person, der ved om de er giftige. Udover det så vil jeg heller ikke mene at I får den store effekt ud af 4-5 SN og da slet ikke inden for 15 minutter.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2020 11:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det er ikke SN! Ufatteligt usmart at spise svampe i ikke aner hvad er - langsom død pga organsvigt er ikke videre tillokkende..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2020 14:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
HopIFjordeN skrev:
Det er ikke SN! Ufatteligt usmart at spise svampe i ikke aner hvad er - langsom død pga organsvigt er ikke videre tillokkende..


+1

I skal vidst læse lidt op inden jeres næste forsøg. 1. I spiser en random svamp. 2. I tror at der vil komme effekt efter 15 minutter.

Når man indtager svampe oralt kan der sagtens gå 45-1 time før man for alvor mærker effekten. Det er lidt vigtigt at i ved det, hvis i vælger at prøve rigtige psykedeliske svampe, for man skal ikke redosere bare fordi man ikke mærker noget efter 15 minutter. Det er sådan mange badtrips opstår. Desuden er det ikke kun vigtigt at være sikker på sin sag omkring svampens udseende pga. muligheden for giftstoffer. Hvis i rent faktisk får en psykedelisk oplevelse og begynder at være bange for at i er forgiftet fordi i ikke har identificeret svampen ordentligt, så kan i ende i en bange anelse der ender ud i en traumatisk oplevelse.

Det er virkelig ikke legetøj at spise psykedeliske svampe og derfor er det meget vigtigt at man ved hvad man laver, eller bliver guidet af nogen der gør! Når man først er i trippet kan usikkerheder på de mindste detaljer vende resten af trippet på hovedet. Jeg har en god ven der selv tilskriver et svampetrip skylden for en angst der har taget ham flere år at bearbejde. Han havde ikke forberedt sig specielt godt og jeg tror det er derfor det gik galt.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2020 03:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Hector Salamanca skrev:


Kæmpe +1 på den der, det er fandme et kvalitets HR svar som jeg VARMT vil anbefale at tage dybt seriøst.

Må man spørge hvor gamle I er?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team