Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 05:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 maj 2020 07:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jul 2019 22:31
Indlæg: 3
Vi er nogle gutter der skal i skoven ved næste trip, nogen der har nogle gode råd og evt. foreslag til fede store skove omkring Østjylland? Også hvad der kunne være godt at få med i rygsækken?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2020 14:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Moesgaard v. Århus!! Der er både en ret stor skov, der er meget smuk, det ligger lige ned til østersøen, plus området omkring Moesgaard museum byder på en masse lækkerier.. Skoven er stor nok til at finde områder i kan være alene i, men har i mod på at møde andre skovgæster, er stierne rundt i skoven mega fede - det er også en genial skov at cykle i, og det går som bekendt ret godt sammen med LSD ;)!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2020 14:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jep :) Og saa har man strand og hav lige ved siden af, hvis man skulle faa lyst til at bade lidt paa comedown :D
Jeg synes dog, at der kan vaere en del mennesker, hvis man oensker at gaa rundt i skoven.

Frugt, snacks og solbriller i tasken og saa ellers bare nyd det 8) 8) 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2020 14:43 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
illerup ådal (Skanderborg) skoven på den modsatte side af motorvejen, tag musik, drikkevarer, toiletpapir, par joints og nogle tæpper med.
Jeg stenede max over de lokale rovfugle som var i ørnestørrelse eller var det bare mig som var oppe at flyve.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2020 18:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jul 2019 22:31
Indlæg: 3
Tusind tak for hurtig respons gutter. Sagen er den at vi helst vil udenfor Århus da vi ikke vil risikerer at møde nogen vi kender.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2020 19:44 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Der er nogle dejlige (og ret øde) områder på Mols, hvor der er skov, strand og muligheder for at campere. Tror faktisk mit første rigtige syretrip var i Mols bjerge. The memories :D

Ellers er der også nogle fede områder omkring Ebeltoft, hvor der måske ikke er så meget tryk på med turister for tiden grundet corona.

Kan i øvrigt anbefale at leje en kano, pakke den med mad/drikkevarer/campinggrej og sejle et par dage på Gudenåen. Jeg har før camperet øde steder og ved sheltere, hvor vi var alene. Men det er hovedsageligt lidt større campingpladser, man slår lejr ved.

Jeg går ud fra, I er i bil? Ellers kan det godt være udfordrende at komme rundt udenfor de større byer :mrgreen:

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2020 12:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jul 2019 22:31
Indlæg: 3
Jep vi er i bil og mange tak for dine tips!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team