Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jan 2019 01:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Bogdtaveligt talt, op i prutten med krudten!

Efter at have samlet en fin sjat små spidse måtte jeg erkende at jeg havde en omgang uheldige minder med maveonde og derafkommende badtrip hvilket ikke er at ønske når man er halvvejs skudt ud i stratosfæren!

Derfor lagde jeg mine gamle grå i blød, og tænkte at der måtte være en anden vej til administrering. Jeg havde læst om en fremsynet gut som havde held med at lave en salve af 4-Aco-DMT som minder om Psilocybin og smøre sig ind i den hvilket eftersigende bagefter fik ham til at mæske sig fra top til tå!

Jeg prøvede at lave flere slags salver med forskellige midler som skulle hjælpe til at penetrere huden, men efter gentagende forsøg måtte jeg erkende at der skulle en anden slags penetration til.

Dem der læste mit indlæg om urin-fetish-snyd for at narre ved screening, ved nu også at jeg ikke er behøver mange undskyldninger for at stoppe alskens sager op i numsen, så dette var en kærkommen lejlighed for at have slanger, gummidunke og plastickanyler frem og begynde at udtænke en plan.

Bare slap helt af... Ikke spænd i ballerne.. 1..2...og svup!
Billede

Jeg havde ingen intention om at hyle en håndfuld friske såvel som tørrede små spidse derop. Det var både af hensyn til når de engang skal ud og med sikkerhed har klumpet sig sammen til en underhyler-itu-rivende bold af blod og skam, plus jeg ville gerne skydes godt afsted så der skulle overfladeaktion til.

Efter en god mængde research måtte jeg se i øjnene at det ikke var den mest udbredte metode til administrering af de sjove svampe hverken her i landet eller udenlands. Der var nogle forespørgsler men som i nok kunne forestille jer, blev resten af boardet så misunderlig over deres opdagelse at de begav sig til at humorisere emnet og den røde tråd forsvandt hurtigt.

Dog fandt jeg ud af at flere refererede til de gamle indfødte indianerstammer i bl.a. Sydamerika som man længe har vidst brugte lavamenter til indtaget af deres skønne fauna af alt fra DMT, Kaktus, og Bufo-Padder til Svampe og Natskygger. De var som kendt, de første som kendte til gummi, og de lavede derfor dunke af rågummi og stak en hul dyreknogle langt op i anus på hinanden til festlige lejligheder og skød deres bryg af alskens godter betydeligt langt ind i prostata-land.

Billede

Ellers ikke den første indskydelse man vil få når man stødte på en kaktus og en tudse at de skal da en tur op i numsen, det er da det de skal.

Billede Billede

Men al ære og respekt til den gamle Mayaer og Incaer, for de havde satme fat i den lange ende, eller den mørke og dybe?

Jeg lavede derefter en blanding af citronsaft varmt vand og pulveriserede svampe og sprøjtede en lillesmule Voltarengel i for at forbedre optagelsen. Det blev til flere små portioner da gode gamle Terrence McKenna har fortalt at det er ca.1/3 af normal dosis, der skal til. Dog fik jeg forvildet godt et gram op af flere omgange, første gang hvilket var en smule overmodigt da jeg blev utålmodig, og forventede instant kickoff til smølfeland.

Jeg havde mere eller mindre opgivet men pludselig om jeg ikke skal love jer for at der kom liv i lemmerne og før jeg fik set mig om, var der hyletoner i luften, mønstre på væggene og eufori i maven.

Først fik jeg en body-high vildere end noget svampetrip jeg før har begivet mig ud på, der var ikke en snert af kvalme eller ubehag og derefter begyndte rummet af bølge og ligne starten på et DMT trip. Jeg måtte så indse at jeg havde sprøjtet en halv liter for meget op i endetarmen og måtte abortere resten, da det ellers havde plastret sengen til i snask og stads, så snart jeg slappede af, hvilket ikke var usandsynligt.

Jeg blev blæst godt bagover og måtte prøve ikke at glemme at trække vejret og huske mig selv på at jeg havde taget svampe og det blev normalt igen om nogle timer.

Dagen efter var jeg dog en smule bedrøvet over at jeg ikke havde stillet mig på hovedet og beholdt resten af safterne indenbors, så besluttede mig for at prøve igen.

Jag lavede denne gang 0.5 af 2 omgange og forsøgte mig med et gammelt kateter som jeg brugte til urin-screenings-apparatet sidst.

Jeg molestrerede ca. en halv meter slange op i rektummet og påbegyndte at hælde teen ned i slangen. Først var jeg lige ved at hælde den skoldhede te af sted men måtte minde mig selv om, at selvom vabler langs tarmen nok ville øge optagelsen, så var det nok ikke så ønskværdigt når de bristede og der ville sive safter ud af røven mens jeg sad og blæste igennem.

Slangen havde åbenbart krøllet sig sammen, så kunne ikke administrere nok, så i stedet hev jeg den gode gamle kanyle op og jeg vidste at selvom jeg ikke fik juicen, helt ind i tyndtarmen med den, så skal det nok langsomt sive derind af sig selv.

Igen blev jeg utålmodig og skød resten af miksturen op i kransen, og denne gang klemte jeg for alt i verden ballerne sammen, så det kunne sive op der hvor magien sker.

Jeg ventede ca. en 20 min, og lagde mig i sengen og pludselig kunne jeg godt mærke i min krop at der begyndte at ske ting og sager.

Euforien vendte tilbage på fuld skrue, og lur mig om ikke også jeg fik en kæmpe feder på og måtte lige gnubbe den tilbage i hylern, da jeg ikke tænkte at en fabber ville pynte på min evne til at holde resten af bryggen indendørs.

Derefter gik der timevis af intens tripsitteri for mig selv hvor jeg gennemgik en masse følelsesmæssig oprydning og fik indset nogle ting om mig selv, og måtte igennem nogle svære ting fra barndommen endda.. Ja ja, nogle gange skal man bare have en svampesnaps i op i kryddderen for lige at se tingene fra en anden side åbenbart.

Men det var nu også i høj grad fornøjeligt og ikke kun lærerigt og præget af introperspektivitet.

Efter nogle timer under dynen måtte jeg lige op for at have noget at drikke og kom til at se mig selv i spejlet. Jeg lignede noget der var løgn, ja kan ikke engang beskrive det. Jeg prøvede at se seriøs ud og få mit lange hår nogenlunde til ikke at stritte ud til alle sider, men fik øje på mig selv i spejlet og det var som om jeg kiggede tilbage på mig selv, og sagde at det giver ingen mening det du laver, hvilket gav mig selv den stygge flækker på.

Billede

Hver gang jeg fik øje på mig selv, fik jeg mig selv til at knække sammen af grin, og huskede pludseligt på at jeg egentlig syntes jeg er en ret cool dude, og jeg faktisk godt kunne lide mig selv som jeg var, sådan i tredjeperson, og måtte lige grine en halv time hysterisk sammen med mig selv. Det var satme forløsende, og blev ligesom venner med mig selv igen på ny eller hvad man kan sige. Skizoo much, men ja for dælan jeg havde savnet ikke at skamme mig over den side af mig selv.

Efterfølgende fik jeg spist lidt mad og drukket lidt kaffe og kom langsomt til mig selv efter en 6-7 timers intens rumpedrevet rakettur og følte mig på en eller anden måde frigjort fra alle de gamle nagende tanker og nærmest OCD-symptomer jeg har båret rundt på.

For filan, de andre svampeture jeg har haft har været præget af kvamle, panikdrevede venner som alle ville noget forskelligt og de værste settings man kan forestille sig, så har haft en masse gammel angst fra alle de gange som jeg måtte kæmpe igennem.

Det trængte jeg til, og kan ikke anbefale det nok til andre som har stødt på udfordringer i form af kvalme og ubehag eller lign. med svampene, og vi ved jo godt af de ikke ligefrem er Kantareller som smager fortræffeligt når de stuves i fløde.

Billede

Samtidigt kan man også sparre på de små spidse, da de her sidste par år ikke har været særligt givtige desværre.

Men hver sin fetish, og til dem som ikke ønsker at presse en gang mos den forkerte vej, så kan man altid bede kæresten om det, såfremt man har forvildet sig ind i en romantisk relation som kan holde til den slags anmodninger.

Billede

Det kan være en skøn gruppeaktivitet hvor i kan lære hinanden og jeres posterior exit at kende på intim vis, og bagefter kan trippe ud i galaksen uden ubehag eller kvalme af nogen slags.

Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg skyder en snaps op hvor solen ikke skinner og har nydt godt af mit første trip i årevis, så næste gang nogen tilbyder mig nogle svampe vender jeg røven til og siger, så gerne tak!

Billede

Kh. Urinus

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
:gud: :hjerte: :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Fantastisk at læse denne tråd! :lol:

Det giver ordet "røvraket" en helt ny betydning! :D

Men... Er det ikke nok at skyde det op i endetarmen? Kan slimhinderne der ikke absorbere det? Tænker at en halv meter slange er ret meget at manøvrere op i rumpen på sig selv? :shock:

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
:peace: Du er for sej mand :-D

-Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=80&t=51476
-Acetonevask af kokain: www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=86&t=51577
-Laboratore analyse og test af renhed af Kokain: www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=85&t=53060
-LeJunk's Cocaine Purification Technique / Acetone Wash: www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=80&t=52745
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=51497

Junior medlem

Obama skrev:
Fantastisk at læse denne tråd! :lol:

Det giver ordet "røvraket" en helt ny betydning! :D

Men... Er det ikke nok at skyde det op i endetarmen? Kan slimhinderne der ikke absorbere det? Tænker at en halv meter slange er ret meget at manøvrere op i rumpen på sig selv? :shock:

Nemlig! Shooting from Uranus - Budum Tiss.

Selvom der ikke var meget information på området, lød det i flere tråde til, at det helst skulle så langt op som muligt.

Det skal også siges til mit forsvar at det ikke var en halv meter haveslange jeg havde forsøgt manøvreret op bag i, men en ret tynd og smidig slange fra et kateter. Selvom det ville have sjovt at skulle forklare naboen hvorfor man havde "lånt" godt 1 meter af deres haveslange og bagefter rendte forvirret rundt og grinte tosset.

Jeg havde læst at virkningen skulle være næsten lige så hurtig som IV hvis den rammer direkte op i tyndtarmen, men her tog det ca. 20 minutter før den ramte men det gjorde mig faktisk ikke spor. Syntes det var rart med lidt come-up-tid til lige at omstille psyken og kroppen.
Men blev ret imponeret, da jeg aldrig har følt så meget eufori på svampe alene, da de der giftstoffer som er svære at nedbryde, normalt giver mig noget ubehag som tit er med igennem det meste af trippet.

Har hørt folk især gør det med Peyote da det også kan give en svær omgang trip/søsyge.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

10/10, would read another guide.

Ved ikke lige om du har skrevet det, men man skal nok have tømt ryggen en eller flere gange, før man kommer dem op.. Ellers kan fæces vel tage en del af effekten?

men gg

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem

Tiltrængt, tak <3

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gylland
Haha hvor er det godt!

Junior medlem

spaffeh skrev:
10/10, would read another guide.

Ved ikke lige om du har skrevet det, men man skal nok have tømt ryggen en eller flere gange, før man kommer dem op.. Ellers kan fæces vel tage en del af effekten?

men gg

Ja, det er nemlig rigtigt, og glemte jeg også at nævne. Fæcalie-effekten har nemlig også noget at sige og man ønsker i den grad ikke at returnere sine små fangster ud i kloaksystemet, især ikke i de her år hvor de ikke gror som de plejer.

Måske jeg skal begynde at gå rundt og skide forskellige steder jeg gerne vil plante sporene dagen efter et trip, sådan meditativt som en slags eftertrips-aktivitet. - Kunne måske godt ende med at være ekspressvejen til den lukkede sådan at rende rundt og sjatpølle på forskellige græsplæner.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Jupiter
Det var en stor fornøjelse at læse, tak for en berigende tråd.

Tror du der ville være bedre metoder til administration, end sådan en kateter-slange?

Hvor får man i det hele taget fat i sådan en slange?

Medlem

Det er sku da en mega god ide! jeg knækker mig altid på diverse substanser, fordi min mave bliver utilfreds med mig.
Hvor meget te hældte du i røven? Sev teen ud eller blev det deroppe?

Junior medlem

Mr. Gone skrev:
Tror du der ville være bedre metoder til administration, end sådan en kateter-slange?

Hvor får man i det hele taget fat i sådan en slange?

Jeg kunne ikke komme igennem den sidste ringmuskel så jeg tyede til en plastickanyle selvfølgelig uden nål på, og sprøjtede det op i endetarmen og satte mig på hug, da jeg fandt ud af at den næsten åbner af sig selv så.

Jeg købte mine over Amazon søgte på Catheter og så fik jeg en masse smidt i hovedet for under en 10'er stykket.

Sprøjten virkede dog udmærket selvom der var lidt delay på, men giver ikke op, da jeg har hørt at tyndtarmen skulle være the shit hvis man altså får den tømt for the shit.

FiveHours skrev:

Hvor meget te hældte du i røven? Sev teen ud eller blev det deroppe?

Lavede ca. en halv kop af 2 omgange og da det ikke virkede tog jeg og skød noget ekstra varmt vand op for at skabe overtryk så det blev presset længere op. Det gjorde så nok at virkningen måske blev fortyndet en anelse, men ellers kan man eksperimentere med forskellige grader af potens i ens te. Jeg mener at det er vigtigt at man holder den forholdsvis sur, evt. med citronsyre måske, da Psilocybin har brug for surhed for at blive til Psilocin har jeg ladet mig fortælle.

Medlem

Spændende tråd :)

Der findes masser af udstyr der er beregnet til at gøre rent i endetarmen(og nogle der gør rent meget længere op). Søg fx på intimrengøring på diverse sexshops.

Muligvis kan udstyret også bruges til at lægge ens opløsing op med?

Jeg må advare om at bruge haveslanger eller andre ting i endetarmen - man kan NEMT skade sig selv!

/BluePill

Dedikeret medlem

Hvordan er det ellers med rengøring af røven??? Har altid tænkt at det er skidt, da det vidst er meget letpåvirkelig system af bakterier og sådan. Kan ens ræv klare vandspulibg ezpz???

Junior medlem

BluePill skrev:
Muligvis kan udstyret også bruges til at lægge ens opløsing op med?

/BluePill

Vil jeg sagtens tro det ville være suverænt til. Dog ville en stor sprøjte og en tynd slange som kunne lirkes op virke lige så fint, vil jeg mene. Jeg brændte også lige spidsen af slangen med en lighter så den ikke havde spidser og skrabede mere en nødvendigt.

Læbepomaden skrev:
Hvordan er det ellers med rengøring af røven??? Har altid tænkt at det er skidt, da det vidst er meget letpåvirkelig system af bakterier og sådan. Kan ens ræv klare vandspulibg ezpz???

Det kan den sagtens, det er faktisk værre at indtage alkohol og penicillin osv. mht. tarmfloraen har jeg hørt. Så længe man bare skyller ud med lidt lunkent vand igennem nogle gange og ikke pumpspuler 5 liter skoldhed sæbevand halvvejs op til mavesækken så tror jeg næsten det er sundt at få renset lidt ud.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Læbepomaden skrev:

Ja, ellers søg på anal douche. Princippet er det samme = vand op i røv, hold vand inde i et par sekunder eller 20, tøm ryggen. Repeat and rinse indtil vandet er nogenlunde rent når det kommer ud.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Medlem

Kan du ikke gå lidt mere i detaljer med doseringen og fremstilling af teen?

/BluePill

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Jupiter
Jeg vil også gerne se din præcise fremgangsmåde, hvis du har lyst til at skrive det ned. :)

Junior medlem

Held og lykke med jeres analfiksering :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

storecigaretter skrev:
Held og lykke med jeres analfiksering :D

You're missing out!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]