Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 08:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 dec 2013 05:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 dec 2013 15:51
Indlæg: 8
Jer der nogen som er blevet snydt af hollandske hjemmesider , bestilling af truffles?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2013 07:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 19 sep 2010 11:51
Indlæg: 96
Geografisk sted: Østrig
Jeg har bestilt en fra en hollandsk hjemmeside og fået min pakke, men det kan jo være, du har mistet din i tolden? I EU har Danmark og Sverige nok nogle af de skrappeste til at opfange den slags i posten, og derfor er der også mange på det "dybe net", som ikke vil levere produkter til Skandinavien, men gerne resten af EU og da magiske trøfler jo også er ulovlige i Danmark, kunne de ligeså godt være snuppet. Dertil skal også siges, at det godt kan tage op til 5 dage, før pakken ankommer. Men da vi jo ikke snakker om specifikke forhandlere på det her forum, kan vi ikke give dig nogle råd til, hvor det er bedst at bestille.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2013 13:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 dec 2013 15:51
Indlæg: 8
:shock: Jeg har efterfølgende mailet med en af indehaverne, som nævner i mailen at der sagtens kan gå helt op til en måned med levering :-) Synes dog at det lyder lidt for godt til at være sandt. Jeg køber så heller ikke der mere, har også læst en ripoff rapport om stedet.. Jeg håber filemig at det er snyd fra sælger og ikke at den er fanget hos tolderen. Det er ÆV at rende med paranoia over det ihvertfald. Får man brev fra Told eller banker de blå pludselig på døren!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2013 14:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2013 14:35
Indlæg: 149
det er der blevet talt om her viewtopic.php?f=73&t=46838&start=20&hilit=brev+fra+holland


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2013 03:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
da jeg bestilte trøfler, ventede jeg også over en måned. nåede faktisk at give op på dem og glemme alt om dem igen, en dag lå de sgu bare i min mors postkasse.
så tror ikke du behøver at have for meget noia på.
men ingen ved det, du må vel bare vente og se

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2013 13:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Jeg bestilte søndag: 10x 4gr. Thai Cubensis svampe, Kratom extrakt og salvia 5x + en lille glaspipe fra Holland og fik det idag Torsdag (afsendt Mandag)

jeg har nok købt der fra over 10 gange de sidste 11år og alt er kommet frem, det virker som om at jo mere jeg køber for jo hurtigere får han det ud af døren :wink: , men det tager sjældent over en uge fra jeg bestiller til jeg har det i hånden, og tolden har ALDRIG taget noget af det jeg har bestilt fra holland.
(vælger altid billigst mulige fragt, da min teori er at tolden går efter større mængder og hvis man sender en masse dyrt produkt, sender man det som Anbefalet/Pakke ikke som brev..)

Men ALT hvad der kommer fra USA(uden for EU) bliver snuppet (ikke narko relateret men moms og afgift)
det sjove er at alle de småting jeg har haft købt på ebay fra Kina er der ikke en eneste pakke der har været åbnet !?(heller ikke narko relateret)

Bright..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2013 01:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 dec 2013 15:51
Indlæg: 8
Tak for jeres kommentarer, fedt lige at få respons på mit dilemma. Jeg skriver lige hvad udfaldet bliver om x dage ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2013 23:55 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
Jeg har rettet overskriften til. Husk at forhandlerlinks ikke er tilladt - det går heller ikke, bare at udelade "www".


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2013 02:02 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
www.safeorscam.com er desuden en god side når man køber over nettet :)

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2017 00:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 dec 2017 18:59
Indlæg: 2
Jeg har fået denne besked efter forsøg af køb af magiske trøfler. Halv stor mængde. Jeg får ikke min pakke vel?

Hej

Det vil sige at tolderne er igang med at inspicere forsendelsen, først når de frigiver den kan vi sende den ud til levering, men kan desværre ikke svarer dig på hvornår dette sker, det er udenfor UPS kontrol.

Med venlig hilsen

Mark Hansen
UPS Kundeservice


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team